Gå til innhold

Ekstremt tørre hender og håndsåpe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken håndsåpe anbefaler dere når man har ekstremt tørre hender, og går det an å få tak i en liten beholder jeg kan ha den i slik at jeg kan ha med litt av den på jobb?

Anonymkode: b3b56...679

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker dr Bonner castile soap, flytende babysåpe som jeg kjøper på helsekost. Det er den eneste som ikke tørker ut sykepleierhendene mine som vaskes hele tiden. Hjemme blander jeg den ut med vann og har den i sånn pumpeflske som lager skum, på jobb har jeg en liten flaske stående.

Anonymkode: cbab6...57d

Skrevet

Jeg bruker dusjolje, oftest fra eucerin.

Anonymkode: 23531...852

Skrevet

Det hjelper godt å bruke en barrierekrem under, altså fettbasert, jeg  bruker Calendula Balm fra Vossabia. La den trekke inn så vil ikke gjentatt vask tørke ut så mye.

Anonymkode: 722ec...4fd

Skrevet

Sonett håndsåpe med olivenolje (helsekost). Helt suveren. Den har jeg anbefalt i årevis til de som sliter med så tørre hender, og som vasker hendene veldig ofte i jobb. 

Du kan kjøpe såpen i 1-liter flaske, en mindre dispenser. Småflasker til å ha litt i får du gjerne kjøpt på type clas ohlson eller lignende.

Anonymkode: 2d06a...147

Skrevet

En håndolje/dusjsåpe til håndvask og avene cicalfate håndkrem, dette virker sykt bra. Hender jeg må bruke aderma dermalibor på håndryggen innimellom når det er skikkelig sårt!

Anonymkode: 4bdc8...878

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...