Anonym bruker Skrevet 29. april #26 Skrevet 29. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Ikke alt er min subjektive mening. Mye av det er basert på mange andres meninger. Meninger som kan bevises og motbevises, alt etter hvem som mener hva. Uavhengig av hva leger og gynekologer mener. Leger og gynekologer mener bare de også, de har heller ikke kunnskap om alt og alle, bare flere, og de har flere hensyn å ta. Hår kan være veldig fint det også. Bare så det er sagt. Hår er best om du lett blir klam av ulike årsaker, eller om du blir lett sår ved barbering, eller om du rett og slett føler deg bedre med hår. Det er det også lov til å mene. Hver enkelt har enerett til å mene noe om seg selv. Det er det fine. Anonymkode: 0b142...68b https://www.fysiobasen.no/innlegg/hvorfor-har-man-kjønnshår?srsltid=AfmBOopXQ7PJv9zZhDY-B5dQY4HavRQ1YJabGZdUUsVMKYiy_FzonAl8 Anonymkode: fd94c...336
Anonym bruker Skrevet 29. april #27 Skrevet 29. april Anonym bruker skrev (36 minutter siden): https://www.fysiobasen.no/innlegg/hvorfor-har-man-kjønnshår?srsltid=AfmBOopXQ7PJv9zZhDY-B5dQY4HavRQ1YJabGZdUUsVMKYiy_FzonAl8 Anonymkode: fd94c...336 Fin framstilling av sider ved temaet, og en enkel og grei oppsummering av fordeler og ulemper. Som de fleste skjønner er hensikten med kroppshår å beskytte enkelte områder på kroppen, og menneskekroppen bærer fremdeles preg av at den ble skapt lenge før vi begynte å bruke klær. Derfor har vi fremdeles mye hår som vi strengt tatt klarer oss godt uten. Anonymkode: 0b142...68b
Anonym bruker Skrevet 29. april #28 Skrevet 29. april Anonym bruker skrev (På 13.2.2026 den 19.09): Jeg bryr meg faktisk lite, har vært med glattbarberte, velfriserte og totalt «overgrodd», og det utgjør ikke særlig stor forskjell verken for hvor lyst jeg har på de eller hvordan akten gjennomføres. Så jeg er helt nøytral. Så lenge de gjør det for egen del og er fornøyde selv er det ok for meg. Anonymkode: 40074...2a9 Ved oral er det ganske stor forskjell. Anonymkode: 19b00...1de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå