Anonym bruker Skrevet 8. februar #26 Skrevet 8. februar Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Tja Anonymkode: 1bdd3...944 Det innlegget kom etter mitt spørsmål. Anonymkode: c28ed...a64
Anonym bruker Skrevet 8. februar #27 Skrevet 8. februar Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Det innlegget kom etter mitt spørsmål. Anonymkode: c28ed...a64 Og? Blir det som sies på NRK plutselig usant bare fordi spørsmålet ditt kom før tvilerens kommentar? Eller stoler du fortsatt blindt på alt som sies på NRK? Anonymkode: 1bdd3...944
Anonym bruker Skrevet 8. februar #28 Skrevet 8. februar Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Og? Blir det som sies på NRK plutselig usant bare fordi spørsmålet ditt kom før tvilerens kommentar? Eller stoler du fortsatt blindt på alt som sies på NRK? Anonymkode: 1bdd3...944 Jeg har aldri antydet at jeg tror på alt som kommer fra nrk. Du lager deg en kampsak mot noe som ingen har antydet. Anonymkode: c28ed...a64
Anonym bruker Skrevet 8. februar #29 Skrevet 8. februar Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri antydet at jeg tror på alt som kommer fra nrk. Du lager deg en kampsak mot noe som ingen har antydet. Anonymkode: c28ed...a64 Da har du jo svaret på spørsmålet ditt der. Du er den som antyder at ikke alt som sies på NRK er sant. Anonymkode: 1bdd3...944
Anonym bruker Skrevet 8. februar #30 Skrevet 8. februar Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Da har du jo svaret på spørsmålet ditt der. Du er den som antyder at ikke alt som sies på NRK er sant. Anonymkode: 1bdd3...944 Hva er det du prøver på her? Hvorfor har du så stort behov for å få noe til å bekrefte for deg at ikke alt NRK formidler er sant? Om man tror at noe medie kun formidler 100 % sanne påstander så har man et stort problem. Ingen i denne tråden bortsett fra deg har påstått at alt man hører og ser på NRK er sant. Så hvorfor fortsetter du å gnåle på dette? Kildekritikk er viktig uansett hvor man henter nyhetene sine fra. Anonymkode: c28ed...a64
Anonym bruker Skrevet 8. februar #31 Skrevet 8. februar Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Kildekritikk er viktig uansett hvor man henter nyhetene sine fra. Anonymkode: c28ed...a64 Godt du endelig innsett det! Da er vi tre som er enige så langt. hi og flere andre i denne tråden trenger å bli minnet på det. Premisset for hovedinnlegget er at det er sant fordi det er sagt på NRK. Kanskje hadde det vært en idé å stille spørsmål ved om premisset er riktig? Er det virkelig sant bare fordi det er sagt på NRK? Før en slenger seg på. Kildekritikk ja. Hvorfor er du så sint på meg som belyser dette heller enn å ta opp dette problemet med de som ikke har klart å være kildekritiske i denne tråden? Anonymkode: 1bdd3...944
Anonym bruker Skrevet 8. februar #32 Skrevet 8. februar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Godt du endelig innsett det! Da er vi tre som er enige så langt. hi og flere andre i denne tråden trenger å bli minnet på det. Premisset for hovedinnlegget er at det er sant fordi det er sagt på NRK. Kanskje hadde det vært en idé å stille spørsmål ved om premisset er riktig? Er det virkelig sant bare fordi det er sagt på NRK? Før en slenger seg på. Kildekritikk ja. Hvorfor er du så sint på meg som belyser dette heller enn å ta opp dette problemet med de som ikke har klart å være kildekritiske i denne tråden? Anonymkode: 1bdd3...944 Det er helt normalt å diskutere ting man hører og leser. For de fleste er det underforstått at man diskuterer på de premissene, noe det virker vanskelig for deg å skjønne. Jeg er ikke sint på deg, jeg er forundret over hvor vanskelig man kan gjøre ting. Anonymkode: c28ed...a64
Anonym bruker Skrevet 8. februar #33 Skrevet 8. februar 8 hours ago, Anonym bruker said: Og? Blir det som sies på NRK plutselig usant bare fordi spørsmålet ditt kom før tvilerens kommentar? Eller stoler du fortsatt blindt på alt som sies på NRK? Anonymkode: 1bdd3...944 Har NRK sagt noe usant her? Anonymkode: 5d564...969
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå