Gå til innhold

Therese Johaug - hvorfor skal folk bry seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Therese Johaug er hjemme i Oslo med baby og familien sin. Hun reiser til Italia for å gjøre en jobb for NRK under OL. Mammapolitiet hiver seg på og kritiserer og klager, hvorfor? Tror folk at babyen blir alene de dagene hun er i Italia? At babyen får alvorlig skade? Babyen er enten med til Italia eller er sammen med pappa’n og øvrig familie, får morsmelk, pleie, søvn og kjærlighet - hvis ikke den lille familien reiser sammen.

Jeg fatter ikke at fremmede besserwissere hiver seg på og forteller en annen mamma hva som er «riktig»

Anonymkode: 4d4dd...40e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor klager folk over dette?

Anonymkode: 7e825...f2d

Skrevet

Hvem kritiserer, og hvor?

Om en far bruker fedrekvoten sin når barnet er 3 eller 7 mnd spiller da overhodet ingen rolle 🤦‍♀️

Hun må jo jobbe når det er jobber å gjøre, han er vel lege og kan ta permisjon hvilken tid på året han vil.

Og at det barnet blir ivaretatt tviler jeg ikke på et sekund. 

Anonymkode: b2980...e9c

Skrevet

Det ble sagt på nrk at hun har fått masse «meninger»

Skrevet

Alt som sies på NRK er helt sant. Det vet da alle!

Anonymkode: 1bdd3...944

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Alt som sies på NRK er helt sant. Det vet da alle!

Sjokkerer meg ikke hvis manmapolitiet hadde kritisert henne hvis hun reiste til Italia 

Skrevet

Hvis man går ut med ting får man tåle at folk har meninger. Er de trygge i valget sitt betyr det da ikke en dritt hva andre mener. 

Anonymkode: c28ed...a64

Skrevet
TinaK 1990 skrev (4 minutter siden):

Sjokkerer meg ikke hvis manmapolitiet hadde kritisert henne hvis hun reiste til Italia 

Fordi det er sagt på NRK. Der alt som sies er helt sant.

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Therese Johaug er hjemme i Oslo med baby og familien sin. Hun reiser til Italia for å gjøre en jobb for NRK under OL. Mammapolitiet hiver seg på og kritiserer og klager, hvorfor? Tror folk at babyen blir alene de dagene hun er i Italia? At babyen får alvorlig skade? Babyen er enten med til Italia eller er sammen med pappa’n og øvrig familie, får morsmelk, pleie, søvn og kjærlighet - hvis ikke den lille familien reiser sammen.

Jeg fatter ikke at fremmede besserwissere hiver seg på og forteller en annen mamma hva som er «riktig»

Fordi hun er smellpen, nydelig, søt, hyggelig, superdyktig og verdenskjent. Det er det mange som ikke takler. De går og gnurer på hva de kan «ta henne på» i håp om å føle seg bedre selv.

Anonymkode: 98481...b90

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Fordi det er sagt på NRK. Der alt som sies er helt sant.

Hva er greia di? Jeg tror du prøver å komme med et poeng?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hva er greia di? Jeg tror du prøver å komme med et poeng?

Jeg kan godt skrive det en tredje gang. Kanskje du skjønner det da? Det er sant fordi det er sagt på NRK. Alt som sies på NRK er helt sant. Det vet da alle det!

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvis man går ut med ting får man tåle at folk har meninger. Er de trygge i valget sitt betyr det da ikke en dritt hva andre mener. 

«Gå ut med»? I NRK STUIDO ble det opplyst at de venter Johaug ned til Italia. Hvorfor må folk mene noe med det?

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

«Gå ut med»? I NRK STUIDO ble det opplyst at de venter Johaug ned til Italia. Hvorfor må folk mene noe med det?

Hvorfor lager du en stor greie ut av det?

Hun forteller at det ikke har vært så mange reaksjoner, selv om det som nevnt er noen som mener Johaug burde holdt seg hjemme i stedet for å dra til Italia.

https://www.nrk.no/ol/ol-2026-i-milano-cortina_-therese-johaug-fra-fodsel-til-jobb-som-ekspert-for-nrk-1.17759384

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg kan godt skrive det en tredje gang. Kanskje du skjønner det da? Det er sant fordi det er sagt på NRK. Alt som sies på NRK er helt sant. Det vet da alle det!

Så toskete du er.

Anonymkode: 3323c...48e

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Har noen antydet at det ikke er sant? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Folk mener om ting. Slik er verden. Det går helt fint. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det lyser ironi av innlegget da.

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Fordi hun er smellpen, nydelig, søt, hyggelig, superdyktig og verdenskjent. Det er det mange som ikke takler. De går og gnurer på hva de kan «ta henne på» i håp om å føle seg bedre selv.

Helt rett !  Og spesielt gjelder dette  jenter fra bygde-Norge, det tåles ikke. Se bare på krittiken mot Tone Damli.

Anonymkode: efd95...67a

Skrevet

Hun går over lik og ofrer glatt tid med ungene for tid på tv. Makan til pr kåt menneske skal man lete lenge etter. Mistet totalt respekten for hun , da hun ble tatt for doping. 

Anonymkode: 61c4f...ce5

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Helt rett !  Og spesielt gjelder dette  jenter fra bygde-Norge, det tåles ikke. Se bare på krittiken mot Tone Damli.

Anonymkode: efd95...67a

Nåvel, kan aldri huske at jeg noen gang har hørt Tone Damli synge, er hun virkelig dyktig? Trodde hun var kjent for å være kjent og være pen, litt sånn Kardashians? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Mammapolitiet kan bare holde kjeft. 

Anonymkode: 025ad...392

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Nåvel, kan aldri huske at jeg noen gang har hørt Tone Damli synge, er hun virkelig dyktig? Trodde hun var kjent for å være kjent og være pen, litt sånn Kardashians? 

Hun er kjent for musikk,egen postcast,å en serie med hudprodukter

Anonymkode: bdf71...a46

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Kødder du eller er du dum? 

Anonymkode: 025ad...392

Skrevet

Dette er en oppkonstruert greie. Hun gikk selv før fødselen ut med at hun forventet reaksjoner fra mammapolitiet på at hun skulle tilbake i jobb hos nrk så raskt etter fødsel. 

og så viser det seg at det ikke har kommet så mange reaksjoner - og da må nrk jammen lage en reportasje om det også…

Hun forteller at det ikke har vært så mange reaksjoner, selv om det som nevnt er noen som mener Johaug burde holdt seg hjemme i stedet for å dra til Italia.

Anonymkode: f9fab...df2

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Tja

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Dette er en oppkonstruert greie. Hun gikk selv før fødselen ut med at hun forventet reaksjoner fra mammapolitiet på at hun skulle tilbake i jobb hos nrk så raskt etter fødsel. 

og så viser det seg at det ikke har kommet så mange reaksjoner - og da må nrk jammen lage en reportasje om det også…

Anonymkode: f9fab...df2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...