Anonym bruker Skrevet 5. februar #1 Skrevet 5. februar Nå skal det sies at jeg ikke er interessert i sport og hvertfall ikke vintersport, men pleier det ikke være mye mer om dette i media i tiden før? Anonymkode: f248a...e55
Anonym bruker Skrevet 5. februar #2 Skrevet 5. februar Jeg leste om OL i forbindelse med Trump, og ser at det er curling på Gooogle sin side. Har ellers ikke fått med meg noe, og vet ikke en gang hvilket land det er i. USA? Anonymkode: f1569...f1b
Anonym bruker Skrevet 5. februar #3 Skrevet 5. februar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg leste om OL i forbindelse med Trump, og ser at det er curling på Gooogle sin side. Har ellers ikke fått med meg noe, og vet ikke en gang hvilket land det er i. USA? Anonymkode: f1569...f1b Milano stod det, og en by til på C...🫣 Anonymkode: f248a...e55
Anonym bruker Skrevet 5. februar #4 Skrevet 5. februar Ja, det er skikkelig flaut. Anonymkode: 8463a...eb6
Anonym bruker Skrevet 5. februar #5 Skrevet 5. februar Syns det har vært lite oppstuss ja. Pleier å være mere reklame for OL. Har sett det ha stått så og så mange dager til OL. Jeg ER interessert, men hadde glemt at det var i år jeg. Så jeg bare :" OI ! Barn ! Det er 12 dager til OL!" Ja, jeg " tvinger " de til å se litt innimellom. Anonymkode: 13374...385
Anonym bruker Skrevet 5. februar #6 Skrevet 5. februar Jeg visste ikke det er OL i år før for 5 minutter siden. Er ikke interessert i sport og leser ikke nyheter. Anonymkode: 171f7...590
Anonym bruker Skrevet 5. februar #7 Skrevet 5. februar Men er det rart da med både Epstein-saken og MBH. Anonymkode: f2bbc...40f
Anonym bruker Skrevet 5. februar #8 Skrevet 5. februar Naturlig nok drukner OL i andre nyheter vi bombarderes med om dagen. Trump, Epstein, Mette Marit, Marius ... Det blir nok noen relativt store oppslag fra Italia også, når Klæbo enten opplever suksess eller fiasko, når en hoppdress er to millimeter for stor, eller når en eller annen blir avslørt for doping. Ingen fare, det kommer, det kommer. OL avholdes altså i Italia, det visste jeg fra før, og de har valgt å kalle det OL Milano Cortina. Grener nordmenn har for vane å gjøre det godt, som f.eks. langrenn og skiskyting, arrangeres i Val di Fiemme og i Anterselva, begge steder vel kjent for langrennsløpere og skiskyttere. Anonymkode: d88f0...0c8
Anonym bruker Skrevet 5. februar #9 Skrevet 5. februar Oppdaget det ikke før i går selv Anonymkode: 31e24...ec1
Anonym bruker Skrevet 5. februar #10 Skrevet 5. februar I morra altså, det hadde ikke jeg heller fått med meg, men jeg er ikke så veldig interessert heller. Anonymkode: 5e5c2...8d1
Anonym bruker Skrevet 5. februar #11 Skrevet 5. februar Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Oppdaget det ikke før i går selv Anonymkode: 31e24...ec1 Da følger du ikke mye med... Anonymkode: 8463a...eb6
Anonym bruker Skrevet 6. februar #12 Skrevet 6. februar Jeg så i ditt innlegg at det starter i dag. Føler meg ikke flau 😅 Anonymkode: 4d767...32a
Anonym bruker Skrevet 6. februar #13 Skrevet 6. februar Anonym bruker skrev (7 timer siden): Da følger du ikke mye med... Anonymkode: 8463a...eb6 Har vært et par andre saker som har tatt plass.. Anonymkode: 4d767...32a
prekæs Skrevet 6. februar #14 Skrevet 6. februar Jeg visste det skulle være i Italia, men ikke at det begynner i dag. Ser svært lite sport og har ingen planer om å gjøre det nå heller.
Anonym bruker Skrevet 6. februar #15 Skrevet 6. februar prekæs skrev (57 minutter siden): Jeg visste det skulle være i Italia, men ikke at det begynner i dag. Ser svært lite sport og har ingen planer om å gjøre det nå heller. Jeg pleier prøve få med meg åpningsseremonien jeg da. Var stor stas for ungene det året det var med minions Anonymkode: f248a...e55
Anonym bruker Skrevet 6. februar #17 Skrevet 6. februar Jeg visste ikke (eller har ikke tenkt over) at det var OL i år i det hele tatt, men jeg synes også det har vært færre oppslag enn vanlig? Når det startet og hvor det var ble nevnt på jobb i forrige uke. Jeg leser aldri sportsnyheter, eller ser sport, men det bruker da være nok i media til at man får det med seg vanligvis. Nå aner jeg ikke hvor det var sist heller, når jeg tenker meg om, eller hvordan det gikk med Norge 😅 Har fått med meg at vi kom videre til fotball-VM og at det er i USA (og Mexico?), da var det så store oppslag at det ikke kunne unngås. Anonymkode: 7f670...2d1
Anonym bruker Skrevet 6. februar #18 Skrevet 6. februar Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Jeg visste ikke (eller har ikke tenkt over) at det var OL i år i det hele tatt, men jeg synes også det har vært færre oppslag enn vanlig? Når det startet og hvor det var ble nevnt på jobb i forrige uke. Jeg leser aldri sportsnyheter, eller ser sport, men det bruker da være nok i media til at man får det med seg vanligvis. Nå aner jeg ikke hvor det var sist heller, når jeg tenker meg om, eller hvordan det gikk med Norge 😅 Har fått med meg at vi kom videre til fotball-VM og at det er i USA (og Mexico?), da var det så store oppslag at det ikke kunne unngås. Anonymkode: 7f670...2d1 Jeg er glad i vintersport, følger verdenscupen hver helg og jeg synes ikke det har blitt snakket om særlig annet enn ol hele vinteren. I tillegg fikk ol-uttaket (særlig for langrenn) unødvendig mye mediedekning. Så jeg har vanskelig for å forstå hvordan man ikke har fått det med seg, handler vel mest om hvor man har fokuset sitt. Anonymkode: f570e...fbd
Anonym bruker Skrevet 6. februar #19 Skrevet 6. februar Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg er glad i vintersport, følger verdenscupen hver helg og jeg synes ikke det har blitt snakket om særlig annet enn ol hele vinteren. I tillegg fikk ol-uttaket (særlig for langrenn) unødvendig mye mediedekning. Så jeg har vanskelig for å forstå hvordan man ikke har fått det med seg, handler vel mest om hvor man har fokuset sitt. Anonymkode: f570e...fbd Ja, sikkert litt det og. Hører jeg om laguttak eller idrettsfolk switcher hjernen min av siden ikke noe er mer uinteressant. Men, det pleier jo være mer om OL byen, ol antrekk, hvem som skal dit osv av andre folk, og ofte nedtelling og ol ringer rundt omkring. Dette er første gang jeg hverken visste hvor ol var, at det var i år og at drt plutselig er nå. Anonymkode: f248a...e55
Anonym bruker Skrevet 6. februar #20 Skrevet 6. februar Anonym bruker skrev (6 timer siden): Har vært et par andre saker som har tatt plass.. Anonymkode: 4d767...32a Likevel. Anonymkode: 8463a...eb6
Anonym bruker Skrevet 6. februar #21 Skrevet 6. februar 16 hours ago, Anonym bruker said: Da følger du ikke mye med... Anonymkode: 8463a...eb6 Ikke når det kommer til vintersport, da følger jeg null med Anonymkode: 31e24...ec1
Anonym bruker Skrevet 6. februar #22 Skrevet 6. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ikke når det kommer til vintersport, da følger jeg null med Anonymkode: 31e24...ec1 Deg om det. Anonymkode: 8463a...eb6
Anonym bruker Skrevet 6. februar #23 Skrevet 6. februar Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Deg om det. Anonymkode: 8463a...eb6 Omg 🤣 Anonymkode: 5e5c2...8d1
Anonym bruker Skrevet 6. februar #24 Skrevet 6. februar Syns åpningsseremonien var flott! 🤩 Fine taler også. Jeg er oppvokst med at slike ting får man med seg. Her hjemme er det bare meg. Sukk. De tre andre er null interessert. Synd. Anonymkode: 13374...385
Anonym bruker Skrevet 7. februar #25 Skrevet 7. februar Anonym bruker skrev (23 timer siden): Omg 🤣 Anonymkode: 5e5c2...8d1 Har du problemer? Anonymkode: 8463a...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå