Anonym bruker Skrevet 5. februar #1 Skrevet 5. februar Det renner ut utflod "hele tiden". Trusene mine er full av utflod hver dag. Jeg har prøvd truseinnlegg, men det gjør det bare verre. Så jeg bruker bind, men det fungerer også dårlig. Jeg sliter virkelig mye med utflod. Jeg merker at jeg alltid er fuktig pga dette. Kjæresten min vil heller ikke slikke meg, det renner konstant ut når er på toalettet, og det stopper ikke. Synes det er rart at jeg klarer å produsere så mye utflod. Fargen på utfloden er hvit/blank. Er det som som har erfaring med dette som kan gi meg noen råd? Anonymkode: b2686...ca0
Anonym bruker Skrevet 5. februar #2 Skrevet 5. februar Oppsøk en gynekolog. Det du beskriver høres jo ikke friskt ut, hvis det renner konstant ut. Blir du ikke dehydrert? Anonymkode: cda79...0e1
Anonym bruker Skrevet 5. februar #3 Skrevet 5. februar JHar du sjekket deg hos gynekolog og fått råd der? Anonymkode: d8f8c...e24
Anonym bruker Skrevet 5. februar #4 Skrevet 5. februar Jeg var plaga med mye utfold, men ikke så ille som det der. Prøvde vaginalkapsler for ph, testa ulikt kosthold, ulike materialer på undertøyet… det ga seg først når jeg fjerna livmora Anonymkode: 61a7d...e97
Anonym bruker Skrevet 5. februar #5 Skrevet 5. februar Anonym bruker skrev (4 timer siden): JHar du sjekket deg hos gynekolog og fått råd der? Anonymkode: d8f8c...e24 Nei, jeg har ikke det. Men det er det lureste å gjøre. Anonymkode: b2686...ca0
Anonym bruker Skrevet 6. februar #6 Skrevet 6. februar Jeg og produserte mye utflod og dette var veldig plagsomt over tid. Noen gjør det uheldigvis mer enn andre, men du kunne kanskje tatt en tur til legen/gynekolog og hørt om det var noe som evt kunne hjelpe? Har hørt at noen bruker den miste type tampong men vet ikke om det er lurt eller ikke. Truseinnlegg kan også føre til sopp hva man har det tett nedentil Anonymkode: a92dd...30f
Anonym bruker Skrevet 6. februar #7 Skrevet 6. februar Ikke for å skremme deg, men jeg hadde mye utflod som viste seg å være livmorhalskreft, og kunne flaks, gode krefter og meget dyktig helsepersonell gjør at jeg sitter her i dag. Uansett - kom deg til gynekolog! Anonymkode: 12d1f...49c
Stridsmøy Skrevet 12. februar #8 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (På 6.2.2026 den 20.53): Ikke for å skremme deg, men jeg hadde mye utflod som viste seg å være livmorhalskreft, og kunne flaks, gode krefter og meget dyktig helsepersonell gjør at jeg sitter her i dag. Uansett - kom deg til gynekolog! Anonymkode: 12d1f...49c Samme her. Var heldigvis veldig tidlig oppdaga da jeg aldri har skulka timene mine hos gynekolog og jeg har alltid bedt om ekstra time hvis det skulle være noe. Så jeg slapp unna med å operere ut livmora, livmorhalsen og eggleder. Siden det var så tidlig oppdaga var det null spredning og da slapp jeg også cellegift og strålebehandling. Det er 14 mnd sida operasjonen nå og jeg har det veldig bra i "høna". Så HI, kom deg til gynekolog og få tatt celleprøve og HPV infeksjonstest.
amandine Skrevet 12. februar #9 Skrevet 12. februar Sier som de andre, gå til gynekolog først sånn at du utelukker at det er noe skummelt. Det er det jo sannsynligvis ikke, kanskje du trenger en kur med et eller annet? Og så kjøper du deg en menskopp, den kan sitte inne hele dagen og når du lærer deg å bruke den riktig vil den fungere godt, tipper jeg. Dessuten vil du da også få en oversikt over hvor mye det dreier seg om, det kan være lurt om du skal videre til lege eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå