Anonym bruker Skrevet 24. januar #1 Skrevet 24. januar Lurer på om vi skal ta en uke der. Vi er fem i familien, mor, far, to tenåringer og en på 8 år. Anonymkode: c1b16...8b3
Anonym bruker Skrevet 24. januar #2 Skrevet 24. januar Hold dere langt unna Tunisia. Makan til utrivelig sted skal dere lete lenge etter. Der er det utrolig innpåslitne selgere og kvinner blir trakkasert. Anonymkode: 36bfb...2a9
Anonym bruker Skrevet 24. januar #3 Skrevet 24. januar Forferdelig land. Pent, men innpåslitne, ufyselige menn over hele fjøla. Anonymkode: 0229e...52e
Anonym bruker Skrevet 24. januar #4 Skrevet 24. januar Har vært der på våren. Sånn værmessig er det bra. Godt og varmt. Men aldri om jeg noen gang vil reise dit igjen. Så mye innpåslitne folk, og egentlig ikke noe fint der heller. Anonymkode: fd3ae...ae4
Anonym bruker Skrevet 25. januar #5 Skrevet 25. januar Oi. Ja, ok. Dette hørtes jo ikke noe koselig ut. Jeg antar dere var der da dere var unge og vakre? Vei, det er jeg ikke lenger, så vil folk være like innpåslitne og masete da? Mot en middelaldrende dame, mener jeg? Jeg husker Tyrkia da jeg var 22. Eller Italia. Der var mannfolka klengete… Hi Anonymkode: c1b16...8b3
Anonym bruker Skrevet 25. januar #6 Skrevet 25. januar Været bør være bra da, men jeg har reist over hele verden og Tunisia er det absolutt verste stedet jeg har vært. Fryktelig masete ekle mannfolk. Og maten er ikke god. Det er verre enn Marokko og Egypt som også er ganske slitsomt. Anonymkode: 61192...8d6
Anonym bruker Skrevet 25. januar #7 Skrevet 25. januar Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Været bør være bra da, men jeg har reist over hele verden og Tunisia er det absolutt verste stedet jeg har vært. Fryktelig masete ekle mannfolk. Og maten er ikke god. Det er verre enn Marokko og Egypt som også er ganske slitsomt. Anonymkode: 61192...8d6 Og for å legge til det er ikke bare pene unge damer de er slitsomme mot. De er slitsomme mot alle, masse svindel og dritt. Ekkel kultur. Styr unna. Anonymkode: 61192...8d6
Anonym bruker Skrevet 25. januar #8 Skrevet 25. januar Var der for mange år siden med mine foreldre og kjæreste, vi var vel 21 år tenker jeg. Veldig fint der, men aldri igjen. Sure folk på hotellet, sleipe og frekke selgere i byen. Aldri mer. Anonymkode: 68514...399
Anonym bruker Skrevet 25. januar #9 Skrevet 25. januar Heller regnfull og kaldt Norge enn solfylt og varmt Tunisia. Forferdelig og innpåslitne folk, verste stedet jeg har vært. Og å ha med tenåringer i tillegg er som å be om en mareritt ferie. Ikke utsett ungene deres for dette. Det er en grunn til at det er billig å reise dit. Anonymkode: af58e...bba
Anonym bruker Skrevet 25. januar #10 Skrevet 25. januar Samme erfaring her, er noen år siden da. Veldig innpåslitne folk, mye svindel og følte meg litt utrygg i det store og hele. Anonymkode: e7bca...c72
Anonym bruker Skrevet 25. januar #11 Skrevet 25. januar Jeg har aldri vært der, men mamma og tante var der for en del år siden. Å det var ikke en hyggelig opplevelse. De har ikke et bra kvinnesyn. Enten blir du som kvinne plaget, eller så blir du oversett på restauranter/butikker osv. Anonymkode: 8b4fc...6c6
Anonym bruker Skrevet 25. januar #12 Skrevet 25. januar Anonym bruker skrev (9 timer siden): Oi. Ja, ok. Dette hørtes jo ikke noe koselig ut. Jeg antar dere var der da dere var unge og vakre? Vei, det er jeg ikke lenger, så vil folk være like innpåslitne og masete da? Mot en middelaldrende dame, mener jeg? Jeg husker Tyrkia da jeg var 22. Eller Italia. Der var mannfolka klengete… Hi Anonymkode: c1b16...8b3 Kjenner en veldig lite attraktiv dame på noen og seksti som er gift med en tunisisk mann i slutten av tyveårene. Hun er overbevist om at det er er den dype kjærligheten han utvikler for henne den uken hun var på ferie i Tunisia for noen år siden som er årsaken til at han vil flytte til Norge. Anonymkode: 7bf3e...b8c
Anonym bruker Skrevet 25. januar #13 Skrevet 25. januar Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kjenner en veldig lite attraktiv dame på noen og seksti som er gift med en tunisisk mann i slutten av tyveårene. Hun er overbevist om at det er er den dype kjærligheten han utvikler for henne den uken hun var på ferie i Tunisia for noen år siden som er årsaken til at han vil flytte til Norge. Anonymkode: 7bf3e...b8c Hun bedyrer faktisk alltid at det var HAN som tok kontakt med henne😝 Anonymkode: 7bf3e...b8c
Anonym bruker Skrevet 25. januar #14 Skrevet 25. januar Jeg ville lært meg ordet NEI og INGEN PENGER på det språket. Er det et resort så tenker jeg det er greit, ellers så ville jeg sjekket noen videoer. Anonymkode: 2d3fc...cc3
Anonym bruker Skrevet 25. januar #15 Skrevet 25. januar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hun bedyrer faktisk alltid at det var HAN som tok kontakt med henne😝 Anonymkode: 7bf3e...b8c Åh, så moro for deg. Så kan du sitter der og føle deg bedre enn ett menneske på denne jord! Anonymkode: 9369c...5d7
Anonym bruker Skrevet 25. januar #16 Skrevet 25. januar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hun bedyrer faktisk alltid at det var HAN som tok kontakt med henne😝 Anonymkode: 7bf3e...b8c Mest sannsylig så var det det også. Anonymkode: 2d3fc...cc3
Anonym bruker Skrevet 25. januar #17 Skrevet 25. januar Anonym bruker skrev (1 time siden): Mest sannsylig så var det det også. Anonymkode: 2d3fc...cc3 Jada, poenget er at hun presenterer det som et bevis på at det er ekte kjærlighet og at hun ikke utnytter han. Anonymkode: 7bf3e...b8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå