Anonym bruker Skrevet 28. januar #51 Skrevet 28. januar Anonym bruker skrev (1 time siden): Er JEG som er tålmodig, rolig og trygg. Ikke han. Han gjorde meg utrygg, usikker. Ga meg håp HI Anonymkode: 54748...4e6 Men da er det bare å gjøre det slutt, da! Anonymkode: 7ab2f...d61
Anonym bruker Skrevet 29. januar #52 Skrevet 29. januar Anonym bruker skrev (22 timer siden): Tusen takk ❤️ Men nå føler jeg at jeg overdreiv. Men har vært sååå tålmodig, rolig, ingen press, ingen krav. Trygghet han hele tiden. Men han trygget ikke meg. Jeg levde i håp og i venting. Ventet til han var klar. Tok imot håp.. tok imot hjerter og fine ord. Hver eneste dag. Det er vondt. Og når tvilen kommer, så er jeg redd jeg overdreiv. Burde jeg sagt rett ut at jeg ville bli kjæreste..? Gitt han en siste sjanse..? Men følte at handlingene hans viste hva han egentlig ville. TS Anonymkode: 54748...4e6 Nei nei nei. Ikke ta kontakt! Jeg mente det gjør vondt akkuart nå. Men om 1 mnd tenker du :" Takk og lov at jeg kom meg vekk fra han. " Du er verdt så mye mer enn du tror. Det er DU som skal gjøre deg lykkelig. Ikke en mann. Og hvis man vil ha en mann, så må han være snill med deg. Det er det første kravet. Jeg forstår ikke hvorfor det er så vanskelig for deg å gi slipp. Kjærlighet kan du få andre steder. Det fins mange gode mannfolk . Hvorfor lar du dårlige folk komme innpå deg? Han kommer ALDRI til å forandre seg. Skjønner ikke hvorfor du vil deg selv vondt. ❤️ Anonymkode: 33c50...f75
Anonym bruker Skrevet 29. januar #53 Skrevet 29. januar Anonym bruker skrev (22 timer siden): Han hadde muligheten i lang lang tid. Da jeg var full, ikke han. Så sa jeg at "jeg elsker deg". Da svarte han: må vi snakke om det nå? HI Anonymkode: 54748...4e6 Serr? Han bryr seg ikke om deg! Han vil kontrollere deg! Åh gud. Ikke få barn med dette mennesket. Han ødelegger ditt liv, og barn etterhvert. Det er litt typisk at slike folk finner de sårbare. Manipulerer og kontrollerer. Meg hadde han aldri kommet noen vei med. Har dere hatt kontakt? Eller teller du dager hvor du har klart å holde deg unna? Vi bryr oss om deg! ❤️ Anonymkode: 33c50...f75
Anonym bruker Skrevet 29. januar #54 Skrevet 29. januar Anonym bruker skrev (8 timer siden): Serr? Han bryr seg ikke om deg! Han vil kontrollere deg! Åh gud. Ikke få barn med dette mennesket. Han ødelegger ditt liv, og barn etterhvert. Det er litt typisk at slike folk finner de sårbare. Manipulerer og kontrollerer. Meg hadde han aldri kommet noen vei med. Har dere hatt kontakt? Eller teller du dager hvor du har klart å holde deg unna? Vi bryr oss om deg! ❤️ Anonymkode: 33c50...f75 Ja. Han elsker å ha kontakt med meg. Men jeg har blokkert han over alt nå. Det var nødvendig, men veldig vondt. Nå får han klare seg uten meg. Det varmer hjertet mitt å høre at noen bryr seg om meg, takk 🙏❤️ Hi Anonymkode: 54748...4e6
Anonym bruker Skrevet 29. januar #55 Skrevet 29. januar Anonym bruker skrev (8 timer siden): Nei nei nei. Ikke ta kontakt! Jeg mente det gjør vondt akkuart nå. Men om 1 mnd tenker du :" Takk og lov at jeg kom meg vekk fra han. " Du er verdt så mye mer enn du tror. Det er DU som skal gjøre deg lykkelig. Ikke en mann. Og hvis man vil ha en mann, så må han være snill med deg. Det er det første kravet. Jeg forstår ikke hvorfor det er så vanskelig for deg å gi slipp. Kjærlighet kan du få andre steder. Det fins mange gode mannfolk . Hvorfor lar du dårlige folk komme innpå deg? Han kommer ALDRI til å forandre seg. Skjønner ikke hvorfor du vil deg selv vondt. ❤️ Anonymkode: 33c50...f75 Awww TUSEN TAKK ❤️ Jeg vet egentlig det... men har ikke vært lett. Jeg håper egentlig at han skjønner hvor dum han var, håper det svir. Men det gjør sikkert ikke det. Jaja, jeg må bare fokusere på meg selv Takk ❤️ jeg trenger ingen mann. Men jeg ble jo forelsket 💔💔 HI Anonymkode: 54748...4e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå