Gå til innhold

Hvorfor er det så mye krangling i trådene her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo et diskusjonsforum, og ja, litt takhøyde må man ha men i flere tråder er det som om man har behov for å "ta" hverandre. Da lurer jeg på om dere er slik i det virkelige livet også, for det må jo nødvendigvis by på endel utforminger, ikke sant?

Anonymkode: 77757...784

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange slemme og ufine mennesker her inne desverre.

Anonymkode: e3f2a...068

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Det er jo et diskusjonsforum, og ja, litt takhøyde må man ha men i flere tråder er det som om man har behov for å "ta" hverandre. Da lurer jeg på om dere er slik i det virkelige livet også, for det må jo nødvendigvis by på endel utforminger, ikke sant?

Hvorfor det? Og hvorfor denne nedlatende "ikke sant"? Du kunne like gjerne snakket i vi-form.

Anonymkode: 9bfa8...a67

Skrevet

Vet hi. Går ikke an å snakke sammen her inne. 

Anonymkode: f9ad9...504

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor det? Og hvorfor denne nedlatende "ikke sant"? Du kunne like gjerne snakket i vi-form.

Anonymkode: 9bfa8...a67

Følte du deg truffet. nei, hun trenger ikke snakke i «vi form» når hun selv ikke er en del av å skape kvalme her. 
Det er bare mugg og høgg her inne. 
Folk er helt manisk etter å angripe en ny tråd. Farer gjennom hi og klør i fingrene for å finne noe en kan ta hi på. Sikkert derfor det er så lite aktivitet her inne og få tråder 

Anonymkode: c5cf2...42e

Skrevet (endret)

Det kan virke som om det er blitt en ukultur med å diskutere på en slik måte at det til slutt ender opp med å bli dobbelt-moralske svar. Man kan snu saken litt på hodet, så går mange i fella og motsier seg selv så det synger. Morsomt egentlig 

Endret av Sommerkroppen 2029
Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (9 minutter siden):

Det kan virke som om det er blitt en ukultur med å diskutere på en slik måte at det til slutt ender opp med å bli dobbelt-moralske svar. Man kan snu saken litt på hodet, så går mange i fella og motsier seg selv så det synger. Morsomt egentlig 

Det er hvertfall ikke et forum der en deler sårbare ting. Da er klørne ute etter å sparke de som ligger nede. 
Tror mange som er her inne er ensom og har psykiske utfordringer. Mye bitterhet på livet. Å få tatt noen anonymt gir mange en tilfredsstillelse, da kjenner de at de lever 

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det er hvertfall ikke et forum der en deler sårbare ting. Da er klørne ute etter å sparke de som ligger nede. 
Tror mange som er her inne er ensom og har psykiske utfordringer. Mye bitterhet på livet. Å få tatt noen anonymt gir mange en tilfredsstillelse, da kjenner de at de lever 

Ja jeg har dessverre litt samme inntrykk

Endret av Sommerkroppen 2029
Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Utrolig mye stygge fordommer mot ensomme mennesker her inne.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Kan du komme med eksempler? 

Anonymkode: cc773...6e6

Skrevet

I begynnelsen, da jeg ble medlem her inne for 13 år siden, var det så mye hyggeligere her inne.  Legger aldri ut innlegg lenger, får mye oppgulp. Savner at det var mere likesinnede , mere venninnervibe her inne. 

Sikkert bare noen få ulykkelige som lager kvalm, men det er for mye for meg. Jeg kommenterer av og til, for å backe opp folk. 

Anonymkode: 8755e...3e9

Skrevet

Jeg blir litt lei av alle disse klagetrådene, jeg, da. Hvis det er så ille her er det jo idiotisk av dere å henge her!

De fleste som skriver normalt får gode svar. 

Anonymkode: e2927...b04

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Enig. I tillegg skjønner jeg ikke de som gjør seg dummere enn det de allerede er fra før. Bare for å provosere. Er det kult å være dum? 

Anonymkode: aacb1...409

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det har jeg aldri sett... 

Anonymkode: aacb1...409

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

I begynnelsen, da jeg ble medlem her inne for 13 år siden, var det så mye hyggeligere her inne.  Legger aldri ut innlegg lenger, får mye oppgulp. Savner at det var mere likesinnede , mere venninnervibe her inne. 

Sikkert bare noen få ulykkelige som lager kvalm, men det er for mye for meg. Jeg kommenterer av og til, for å backe opp folk. 

Anonymkode: 8755e...3e9

Problemet er at veldig mange her ikke aksepterer at folk har forskjellige meninger. Det er det største problemet. Folk må lære seg det. Det er faktisk ingen som har fasit på hva man skal mene om diverse ting. Enten det er politisk eller andre aktuelle saker. 

Skrevet
Elizabeth skrev (2 timer siden):

Problemet er at veldig mange her ikke aksepterer at folk har forskjellige meninger. Det er det største problemet. Folk må lære seg det. Det er faktisk ingen som har fasit på hva man skal mene om diverse ting. Enten det er politisk eller andre aktuelle saker. 

Sant. Noen ekstremt ivrige brukere tror de sitter på fasiten, og hvis man prøver å komme med innvendinger, er man «dum, mangler leseforståelse, er MAGA,» og mye mer. 

Skrevet

Noe av årsaken til at enkelte får relativt krasse svar, er at HI, og det som presenteres innledningsvis, ofte framstår som surving og/eller bagatellmessige "problemer". 

Anonymkode: 9e8d4...83d

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Sant. Noen ekstremt ivrige brukere tror de sitter på fasiten, og hvis man prøver å komme med innvendinger, er man «dum, mangler leseforståelse, er MAGA,» og mye mer. 

Og andre ivrige anonyme brukere går direkte på de som ikke er anonyme med stygge personangrep og det som nesten grenser til mobbing. Når voksne folk må angripe personen og ikke saken, dier det mye.

Anonymkode: 61eca...22d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Og andre ivrige anonyme brukere går direkte på de som ikke er anonyme med stygge personangrep og det som nesten grenser til mobbing. Når voksne folk må angripe personen og ikke saken, dier det mye.

Uenig. Så og si samtlige går på sak, noe disse andre ikke forstår. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Uenig. Så og si samtlige går på sak, noe disse andre ikke forstår. 

Da får vi være enige om å være uenige. For jeg har selv observert andre med Nick blir mobbet ut her i fra de siste årene. Det var spesielt ei som noen år tilbake som fikk gjennomgå uansett hva hun skrev. Hun har jeg ikke sett her inne de to siste årene 

Skrevet

Da får vi være enige om å være uenige. For jeg har selv observert andre med Nick blir mobbet ut her i fra de siste årene. Det var spesielt ei som noen år tilbake som fikk gjennomgå uansett hva hun skrev. Hun har jeg ikke sett her inne de to siste årene 

Tenker du på ReneRene?

Skrevet

Tenker du på ReneRene?

Ja, tror det var det hun het. Men da diskuterer vi vel bruker, og det skal vi vel ikke gjøre ..

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja, tror det var det hun het. Men da diskuterer vi vel bruker, og det skal vi vel ikke gjøre ..

Hahahaha, RR, ja.

Du er kanskje ikke klar over at vedkommende var/er rape gal?

Skrevet

Om noen skriver om en situasjon de står i som er vanskelig får man også hets. Da blir man kalt konspirasjonsteoretiker, dette er ikke sant, få se dokumentasjon eller to sider av en sak. Osv.  irl spør man ikke folk om å få se dokumentasjon på at det de har opplevd eller står i stemmer. 
Dette synes jeg er helt sykt. 
Det folk ikke opplever selv kan ikke stemme mentalitet her inne. 
Så er det å beskytte det offentlige her inne. 
Om en bruker er misfornøyd med lærer, ppt så er trigges det raseri i brukere her inne. Hvis en selv har god erfaring med skolen så er alle som ikke har det feil med. 
Så er det veldig kult her inne å kommentere, Åååh deg igjen ja. Dette har du skrevet om før. Hva er det å skrive? Da føler de seg smart som har klart å tolke at dette har blitt skrevet om før. 
Enkelte her inne burde fått seg et liv utenom å være konge på et nettforum 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hahahaha, RR, ja.

Du er kanskje ikke klar over at vedkommende var/er rape gal?

Og det understreket du vel hele påstanden min med en setning. Voksne folk som kaller andre slike ting?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...