Anonym bruker Skrevet 17. januar #1 Skrevet 17. januar Hvilke av disse fem fargene er dine favoritter? Eller skulle du ønske det var noen andre farger som dominerte denne vinteren? https://www.kk.no/mote/disse-fem-fargene-kommer-til-a-dominere-i-vinter/84093710 Anonymkode: 88527...43f
Anonym bruker Skrevet 17. januar #2 Skrevet 17. januar Hva er greia? Hva vil du frem til? Anonymkode: 5edf1...9ad
Anonym bruker Skrevet 18. januar #3 Skrevet 18. januar Jeg har heldigvis klær nok til enhver fargemote, men jeg setter pris på at mint og lilla dukker opp, det er friskt og godt og greit å komplettere med i skapet. Rødt bruker jeg kun i sportsklær, brunt ikke i det hele tatt, og rosa har jeg en del allerede. Anonymkode: b6e47...120
Anonym bruker Skrevet 18. januar #4 Skrevet 18. januar Anonym bruker skrev (16 timer siden): Hva er greia? Hva vil du frem til? Anonymkode: 5edf1...9ad Min tolkning; Overskriften var ironisk, men samtidig ikke. Vårens farger er slett ikke det viktigste man leser her i verden…samtidig kan det kanskje være akkurat det man behøver akkurat nå. Anonymkode: 571a9...7d6
Anonym bruker Skrevet 19. januar #5 Skrevet 19. januar Drit i artikkelen, hva skjer med puppene på bildet??? Anonymkode: cd806...ca4
Anonym bruker Skrevet 19. januar #6 Skrevet 19. januar Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Drit i artikkelen, hva skjer med puppene på bildet??? Anonymkode: cd806...ca4 Anonymkode: 571a9...7d6
Anonym bruker Skrevet 19. januar #7 Skrevet 19. januar Anonym bruker skrev (1 time siden): Drit i artikkelen, hva skjer med puppene på bildet??? Anonymkode: cd806...ca4 De er meget interessante! 😄 Anonymkode: b6e47...120
Anonym bruker Skrevet 19. januar #8 Skrevet 19. januar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Drit i artikkelen, hva skjer med puppene på bildet??? Anonymkode: cd806...ca4 Er det noe uvanlig med de? Anonymkode: d8307...9f8
Anonym bruker Skrevet 19. januar #9 Skrevet 19. januar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Er det noe uvanlig med de? Anonymkode: d8307...9f8 De på hu i rosa topp på det øverste bilde? Ja. Anonymkode: cd806...ca4
Anonym bruker Skrevet 19. januar #10 Skrevet 19. januar Anonym bruker skrev (10 minutter siden): De på hu i rosa topp på det øverste bilde? Ja. Anonymkode: cd806...ca4 Jeg skjønner ikke hva du sikter til. Anonymkode: d8307...9f8
Anonym bruker Skrevet 19. januar #11 Skrevet 19. januar Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg skjønner ikke hva du sikter til. Anonymkode: d8307...9f8 Nei, da får jeg ikke gjort stort Anonymkode: cd806...ca4
Anonym bruker Skrevet 19. januar #12 Skrevet 19. januar Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Nei, da får jeg ikke gjort stort Anonymkode: cd806...ca4 Gud forby om du hadde sagt hva som var problemet 😂 Anonymkode: d8307...9f8
Anonym bruker Skrevet 19. januar #13 Skrevet 19. januar Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Gud forby om du hadde sagt hva som var problemet 😂 Anonymkode: d8307...9f8 Hvis du ikke ser noe spesielt med det bilde så er det jo bra for deg. Anonymkode: 5edf1...9ad
Anonym bruker Skrevet 19. januar #14 Skrevet 19. januar Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Gud forby om du hadde sagt hva som var problemet 😂 Anonymkode: d8307...9f8 Hvis du ikke ser hva som er «problemet» med puppene til dama i øverste bilde som har på rosa topp så er det jo åpenbart ikke noe å bry seg med Anonymkode: cd806...ca4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå