Anonym bruker Skrevet onsdag kl 21:30 #26 Skrevet onsdag kl 21:30 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er jo logisk da, skjønner du det ikke selv? En truse sitter over rompeballer og underliv. Kryper ikke opp i noen sprekk, ikke inntil anus, bare rompeballene. En bukse er lagd sånn at den har en søm fra foran til bak og vil gnisse inn i rompesprekk,ikke bare ligge utenpå rompeballer. Å gå uten truse med skjørt er jo bare tacky. Anonymkode: 4dc65...352 Hahahaha, åssen truser og bukser er det egentlig du går med? Personlig hardhet aldri brukt bukser som kryper oppi noen sprekk Anonymkode: 3a6ee...062
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 22:06 #27 Skrevet onsdag kl 22:06 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hvorfor tror du undertøy finnes? Fordi det er noe undertøys produsentene har prentet inn at vi trenger Anonymkode: 1b6b0...20e
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 22:08 #28 Skrevet onsdag kl 22:08 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jøss, sånne truser som sitter fast på rompa, som ikke beveger seg noen vei som helst vil jeg og ha. Anonymkode: d5200...376 Det er bare å kjøpe det, de selger truser i veldig mange klesbutikker, faktisk... Det er ikke meningen trusa skal stoppes opp i anus da🤣 Anonymkode: 4dc65...352
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 22:09 #29 Skrevet onsdag kl 22:09 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Fordi det er noe undertøys produsentene har prentet inn at vi trenger Anonymkode: 1b6b0...20e Vi er på det nivået ja. Ta på deg foliehatten igjen du... Anonymkode: 4dc65...352
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 22:10 #30 Skrevet onsdag kl 22:10 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det er jo ikke noe mer uhygienisk om utfloden havner i en truse eller en bukse. Den er der uansett og oppfører seg ikke annerledes ut i fra hvor den havner. Anonymkode: 3a6ee...062 Truser vasker skifter du hver dag. Skifter bukse hver dag? Den stanken🫣 Anonymkode: ef041...65f
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 22:13 #31 Skrevet onsdag kl 22:13 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Vi er på det nivået ja. Ta på deg foliehatten igjen du... Anonymkode: 4dc65...352 Mennesket har fint levd i flere tusen år uten undertøy Du er vel også å en av de som tror at melk er så fantastisk sunt Anonymkode: 1b6b0...20e
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 22:20 #32 Skrevet onsdag kl 22:20 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Det er bare å kjøpe det, de selger truser i veldig mange klesbutikker, faktisk... Det er ikke meningen trusa skal stoppes opp i anus da🤣 Anonymkode: 4dc65...352 Du synes du var skikkelig morsom nå 🙄 Anonymkode: d5200...376
Gladjente00 Skrevet onsdag kl 23:58 #33 Skrevet onsdag kl 23:58 Nei æsj, bukse oppi tissen er verken hygienisk, bra for underlivet eller behagelig. Å gå med jeans med buksesømmen rett inn i flusså er ikke bra for underlivet da det blir veldig tett og innelukket og vil ikke tenke på lukta nedentil 🤮hvis du mener du går uten truse pga din gynekolog har sagt det er bra å lufte, så regnet hun nok ikke at du tok det bokstavelig talt. Du lekker kroppsvæske i buksen din og etterlater det rundt der du sitter, då er da du innser hvor uhygieniske enkelte folk er, fysj!
Anonym bruker Skrevet i går, 01:45 #34 Skrevet i går, 01:45 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Fordi det er noe undertøys produsentene har prentet inn at vi trenger Anonymkode: 1b6b0...20e Ja, for undertøy er noe nymotens ting? Anonymkode: 72a1d...cd0
Anonym bruker Skrevet i går, 04:55 #35 Skrevet i går, 04:55 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Truser vasker skifter du hver dag. Skifter bukse hver dag? Den stanken🫣 Anonymkode: ef041...65f Hvis buksa mi hadde stinket etter én dags bruk uten truse så hadde jeg skiftet bukse hver dag ja. Samt tatt en tur til legen for å sjekke hvorfor underlivet mitt stinket sånn. Hvis det kommer så mye ut av underlivet ditt at du får stank der nede etter én dag så ville jeg ha skiftet bukse oftere også. En truse er ikke en ugjennomtrengelig barriere som hindrer at ting også kommer på buksa. Anonymkode: 3a6ee...062
Anonym bruker Skrevet i går, 05:11 #36 Skrevet i går, 05:11 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hvis buksa mi hadde stinket etter én dags bruk uten truse så hadde jeg skiftet bukse hver dag ja. Samt tatt en tur til legen for å sjekke hvorfor underlivet mitt stinket sånn. Hvis det kommer så mye ut av underlivet ditt at du får stank der nede etter én dag så ville jeg ha skiftet bukse oftere også. En truse er ikke en ugjennomtrengelig barriere som hindrer at ting også kommer på buksa. Anonymkode: 3a6ee...062 Men hvorfor unngår du normal personlig hygiene? Jeg skifter ikke klær fordi de stinker. Anonymkode: 72a1d...cd0
Anonym bruker Skrevet i går, 05:24 #37 Skrevet i går, 05:24 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Men hvorfor unngår du normal personlig hygiene? Jeg skifter ikke klær fordi de stinker. Anonymkode: 72a1d...cd0 Jeg «unngår» ikke normal personlig hygiene. Gjør du? Anonymkode: 3a6ee...062
Anonym bruker Skrevet i går, 05:47 #38 Skrevet i går, 05:47 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Jeg «unngår» ikke normal personlig hygiene. Gjør du? Anonymkode: 3a6ee...062 Nei, det er ikke jeg som unngår undertøy og som har som kriterie at klær ikke blir vasket før de stinker. Truse er blant annet for å beskytte tøy som ikke kan vaskes på 60 grader, samt ikke bør vaskes så ofte. Hvis det kjennes ubehagelig å gå med truse bruker dere kanskje en modell som ikke passer deres kropp. Anonymkode: 72a1d...cd0
Anonym bruker Skrevet i går, 07:23 #39 Skrevet i går, 07:23 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, det er ikke jeg som unngår undertøy og som har som kriterie at klær ikke blir vasket før de stinker. Truse er blant annet for å beskytte tøy som ikke kan vaskes på 60 grader, samt ikke bør vaskes så ofte. Hvis det kjennes ubehagelig å gå med truse bruker dere kanskje en modell som ikke passer deres kropp. Anonymkode: 72a1d...cd0 Jeg bruker også undertøy, fordi jeg synes det er mest behagelig og mest praktisk. Så hvorfor antar du at jeg er uhygienisk? Jeg har ikke skrevet en plass at jeg ikke bruker undertøy. Og selv om du åpenbart har et veldig behov for å finne på noe å ta motdebattantene dine for, så har jeg heller aldri skrevet at jeg bruker klær til de stinker. Det jeg derimot HAR skrevet er at hvis trusa eller buksa mi hadde STINKET etter én dags bruk, så hadde jeg tatt en tur til legen. Ser du innholdsforskjellen i de to tingene? Det er veldig fascinerende med mennesker som har et så voldsomt behov for å forenkle verden rundt seg. Som i fullt alvor tror at det er én faktor, nemlig bruk av undertøy, og denne faktoren alene, som avgjør hvorvidt en person har god hygiene eller ikke. Jeg forstår at det er behagelig og enkelt å tenke sånn, men det blir veldig fordummende. Det er ikke bruk av undertøy eller ikke som avgjør hygienen. En person som ikke bruker undertøy kan være mer hygienisk enn en som bruker undertøy. Og omvendt. Det er helt andre faktorer som spiller inn. Anonymkode: 3a6ee...062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå