Gå til innhold

Alltid undertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere alltid undertøy? 

Selv bruker jeg det kun når jeg går med kjole eller skjørt, aldri under bukser eller tights

Anonymkode: 3b409...474

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hender jeg går uten truse hjemme, i pysjbukse/joggebukse. 
Ute av huset, på trening, på kontoret eller andre steder har jeg alltid undertøy på. Det er vel også ganske ubehagelig å gå med jeans uten truse, med sømmer og glidelås…

Anonymkode: f610a...763

Skrevet
6 minutes ago, Anonym bruker said:

Hender jeg går uten truse hjemme, i pysjbukse/joggebukse. 
Ute av huset, på trening, på kontoret eller andre steder har jeg alltid undertøy på. Det er vel også ganske ubehagelig å gå med jeans uten truse, med sømmer og glidelås…

Anonymkode: f610a...763

Nei synes ikke det er ubehagelig. HI

Anonymkode: 3b409...474

Skrevet

Ja, det gjør jeg.

Anonymkode: d5200...376

Skrevet

Runketråd.

Anonymkode: cde6b...f5c

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Runketråd.

Anonymkode: cde6b...f5c

For hvem??? 

Går aldri med truse hjemme, under kjole eller lengre skjørt. Bruker også sjeldent truse om det er siste dag jeg bruker en olabukse før vask. Det er veldig deilig å gå uten truse. Det er snakk om velvære. 

Anonymkode: c342c...5f2

Skrevet

Alltid, uten unntak.

Sover uten da.

Anonymkode: 630da...206

Skrevet

Ew. Lettere å vaske truse enn bukser.  I verstefall går jeg med truse to dager på rad. 

Anonymkode: c126f...5b8

Skrevet

Alltid truse, synes det høres veldig uhygienisk uten

Anonymkode: ef041...65f

Skrevet

Alltid truse, unntatt i dusjen. 

Anonymkode: a341a...8ba

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

For hvem??? 

Går aldri med truse hjemme, under kjole eller lengre skjørt. Bruker også sjeldent truse om det er siste dag jeg bruker en olabukse før vask. Det er veldig deilig å gå uten truse. Det er snakk om velvære. 

Hvordan kan du synes det er deilig? Har du ikke følelse i området? Det gnisser og er vondt. Og fryktelig urenslig om du ikke er helt inntaket da.

Anonymkode: 4dc65...352

Skrevet

Kan gå uten truse rett etter en dusj  mens jeg legger sammen klær på vaskerommet. Bruker truse alltid ellers.

Anonymkode: 4558d...7b7

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Og fryktelig urenslig om du ikke er helt inntaket da.

Interessant påstand. Forklar meg hvordan det er fryktelig renslig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Fleste kvinner har utflod i varierende grad - noen mye, andre lite. Dette kommer da rett i klær. Man skifter undertøy hverdag for en grunn. Vasker dere bukser, skjørt mm etter en dags bruk også da?

Håper menstruasjonen er på klokka regelmessig…..

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Seriøst? Du er mann? Det er slimhinner som er fuktige, de fleste kvinner har litt utflod. Spesielt rundt eggløsning og flr og etter mens. Så er det urinrester og avføringsrester etter dobesøk, man får ikke fjernet alt ved tørking. Hvorfor tror du undertøy finnes?

Skrevet

Jeg kan strekke meg til å gå uten truse på kvelden etter en dusj, i joggebuksa. Eller til nød under en svær kjole av samme årsak. Har alltid truse på, og jeg har ikke engang utflod eller mensen

Anonymkode: 774e1...caa

Skrevet

Fleste kvinner har utflod i varierende grad - noen mye, andre lite. Dette kommer da rett i klær. Man skifter undertøy hverdag for en grunn. Vasker dere bukser, skjørt mm etter en dags bruk også da?

Håper menstruasjonen er på klokka regelmessig…..

Seriøst? Du er mann? Det er slimhinner som er fuktige, de fleste kvinner har litt utflod. Spesielt rundt eggløsning og flr og etter mens. Så er det urinrester og avføringsrester etter dobesøk, man får ikke fjernet alt ved tørking. Hvorfor tror du undertøy finnes?

Mann? Fordi om det konstant renner utflod og blod av dere, gjør det ikke det av alle. Dere må en gang for alle lære dere at vi mennesker er forskjellige. Gynekologen min sier at det er sunt å lufte underlivet, sove naken droppe truse om sommeren om man kan osv. Spesielt om man er glattbarbert. Glattbarbert underliv innestengt i en truse er et Sodoma for bakterier og vond lukt, det er urenslig. 

Skrevet

Mann? Fordi om det konstant renner utflod og blod av dere, gjør det ikke det av alle. Dere må en gang for alle lære dere at vi mennesker er forskjellige. Gynekologen min sier at det er sunt å lufte underlivet, sove naken droppe truse om sommeren om man kan osv. Spesielt om man er glattbarbert. Glattbarbert underliv innestengt i en truse er et Sodoma for bakterier og vond lukt, det er urenslig. 

Enig med deg, sove naken etc. men å gå uten undertøy i bukser mm er uhygienisk 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Å du er den fanatiske antibarbereren, det forklarer det jo🤣

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Enig med deg, sove naken etc. men å gå uten undertøy i bukser mm er uhygienisk 

Det er jo ikke noe mer uhygienisk om utfloden havner i en truse eller en bukse. Den er der uansett og oppfører seg ikke annerledes ut i fra hvor den havner. 

Anonymkode: 3a6ee...062

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er jo ikke noe mer uhygienisk om utfloden havner i en truse eller en bukse. Den er der uansett og oppfører seg ikke annerledes ut i fra hvor den havner. 

Trusen vaskes jo litt oftere som regel. Og det å gå å gnisse bukser opp i rævsprekken vil jo gi forholdsvis mye tarmbakterier overalt i underlivsområdet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Trusen vaskes jo litt oftere som regel. Og det å gå å gnisse bukser opp i rævsprekken vil jo gi forholdsvis mye tarmbakterier overalt i underlivsområdet. 

Hvorfor tror du at «gnissing» av bukse i rumpesprekken gir mer tarmbakterier «overalt i underlivsområdet» enn gnissing av truse i rumpesprekken? Hvilken egenskap ved skjørt eller bukse er det som skulle påvirket utviklingen av tarmbakterier i underlivsområdet?

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor tror du at «gnissing» av bukse i rumpesprekken gir mer tarmbakterier «overalt i underlivsområdet» enn gnissing av truse i rumpesprekken? Hvilken egenskap ved skjørt eller bukse er det som skulle påvirket utviklingen av tarmbakterier i underlivsområdet?

Det er jo logisk da, skjønner du det ikke selv? En truse sitter over rompeballer og underliv. Kryper ikke opp i noen sprekk, ikke inntil anus, bare rompeballene. En bukse er lagd sånn at den har en søm fra foran til bak og vil gnisse inn i rompesprekk,ikke bare ligge utenpå rompeballer.

Å gå uten truse med skjørt er jo bare tacky.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo logisk da, skjønner du det ikke selv? En truse sitter over rompeballer og underliv. Kryper ikke opp i noen sprekk, ikke inntil anus, bare rompeballene. En bukse er lagd sånn at den har en søm fra foran til bak og vil gnisse inn i rompesprekk,ikke bare ligge utenpå rompeballer.

Jøss, sånne truser som sitter fast på rompa, som ikke beveger seg noen vei som helst vil jeg og ha.

Anonymkode: d5200...376

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Folk må få gå så mye med eller uten truse de vil, men jeg lurer; du vet det finnes forskjellige typer undertøy? Alt fra tanga til boksere, og flere er i kategorien «sitter inntil rompehullet».

Anonymkode: e6d78...785

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...