Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva går damer mellom 40 og 50 med når de skal ut på byen nå om dagen? Er helt ute når det gjelder antrekk etter for mange år uten slikt i mitt liv😅🫣

Anonymkode: a71c0...522

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå på vinteren har jeg som regel jeans, boots og en årleit overdel. Andre årstider bytter jeg ut boots med sneakers, pumps, sandaler, loafers

Anonymkode: 1c87b...488

Skrevet

Såg ei mellom 45 og 50 år, gå med trangt og kort skinnskjørt, ganske gjennomsiktig topp og sminket seg som hun nettopp hadde begynt med sminke ( helt sort rundt øynene).

Det såg ikke bra ut.

Anonymkode: 89735...3f5

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvordan du liker å kle deg og hvilken stil du har? Det viktigste er at du føler deg vel. Og at du har blitt gammel nok til ikke å fryse deg skvett ihjel på hjemveien så du har yttertøy. 
Jeg går alltid klassisk ( kjedelig?) kledd, for min del er alt som er for kort eller for utringet utelukket. Og høye hæler er jeg forbi. 

Anonymkode: 465fa...535

Skrevet

Nå er jeg 40 da, men i juletida går jeg med kjoler. På sommeren skjørt og joggesko. Kan dra på byen i jeans og en vanlig genser og, kommer an på anledningen

Anonymkode: 98585...0a1

Skrevet

Kløft er alltid classy. 

Anonymkode: 37a8e...f43

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Nå på vinteren har jeg som regel olabukse, boots og en årleit overdel. Andre årstider bytter jeg ut boots med joggesko, pumps, sandaler, loafers

Skrevet

Du finner meg med kjole eller jeans, olajakke/skinnjakke og converse. Helt sikkert ute og kjøre i manges øyne, men ikke der jeg går ut. Og det ville ikke brydd meg heller egentlig.

Bruker mindre sminke rundt øynene enn før, og besetningen er borte. Utover det liker jeg samme stil som jeg hadde tidligere.

Jeg er 48 år. 

Anonymkode: 72edb...cd0

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du finner meg med kjole eller jeans, olajakke/skinnjakke og converse. Helt sikkert ute og kjøre i manges øyne, men ikke der jeg går ut. Og det ville ikke brydd meg heller egentlig.

Bruker mindre sminke rundt øynene enn før, og besetningen er borte. Utover det liker jeg samme stil som jeg hadde tidligere.

Jeg er 48 år. 

«Neseringen er borte» ikke besetningen 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kløft er alltid classy. 

Nei, kløft er ikke alltid classy. For dyp kløft med skrukkete hud og hengepupper er ikke pent. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Nei, kløft er ikke alltid classy. For dyp kløft med skrukkete hud og hengepupper er ikke pent. 

Hi er 40-50. ikke 90.

Anonymkode: 38f0c...8ce

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Har hverken skrukkete hud eller hengepupper, heldigvis😅

Vi skal feire noe, da pynter man seg kanskje litt mer, selv om det er ut på byen liksom? Jeans blir feil føler jeg, og kjole for pynta😅🫣

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hi er 40-50. ikke 90.

Anonymkode: 38f0c...8ce

Anyways. For dyp kløft er ikke classy.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er slik du ser ut. Jo, det er classy uansett hva du måtte mene om det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Vi skal feire noe, da pynter man seg kanskje litt mer, selv om det er ut på byen liksom? Jeans blir feil føler jeg, og kjole for pynta😅🫣

Om kjole er for pynta kommer jo an på kjolen. Jeg bruker kjoler på jobb uten at det er for pynta. Finnes jo ørten varianter. Evt  skjørt med en fin topp. 

Anonymkode: 98585...0a1

Skrevet
7 hours ago, Anonym bruker said:

Du siterte men ikke skrev noe?

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Da ville jeg ha valgt noen litt finere bukser, f. eks. med litt vidde, en pen topp og sko som passer anledningen. 

Skrevet
Himmel og hav skrev (45 minutter siden):

Da ville jeg ha valgt noen litt finere bukser, f. eks. med litt vidde, en pen topp og sko som passer anledningen. 

Ja, det høres mest meg ut. Kjole på jobb er så langt unna min komfortsone det går, da føler jeg meg stivpynta. Har heller aldri hatt kjole eller skjørt på byen på vinteren. 

Skrevet

En frekk tunika fra Tunikanita? Den ligg vis a vis Nille og Brilleland!

Neida, vet du, kvinner over 40 kan gå med akkurat det de føler seg vel i. Når en når en viss alder slutter en gjerne å følge moten slavisk, og de fleste kommer godt ut av det. Sist jeg var ute hadde jeg på meg åletrang sort paljettkjole. 

Anonymkode: d3f13...e48

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

En frekk tunika fra Tunikanita? Den ligg vis a vis Nille og Brilleland!

Neida, vet du, kvinner over 40 kan gå med akkurat det de føler seg vel i. Når en når en viss alder slutter en gjerne å følge moten slavisk, og de fleste kommer godt ut av det. Sist jeg var ute hadde jeg på meg åletrang sort paljettkjole. 

Anonymkode: d3f13...e48

Problemet er at etter flere år som primært mamma og hjemmekontor så har jeg mistet ALL kontakt med mote, klær og hva som er vanlig. Aner ikke. Vet ikke hva unge folk går med hekler.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Problemet er at etter flere år som primært mamma og hjemmekontor så har jeg mistet ALL kontakt med mote, klær og hva som er vanlig. Aner ikke. Vet ikke hva unge folk går med hekler.

Jeg syns de har mye fint her, men det er jo veldig opp til den enkelte hva man liker. 

https://www.frokendianassalonger.no

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...