Gå til innhold

Å ikke bli invitert på en eneste fest i jula

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert en problemstilling flere har kjent seg igjen i… 

Min sønn på 17 år har vært hjemme hele jula. Han har mange venner, og den nærmeste vennen hans har vært på fester i jula med felles venner av de begge. Han har sendt bilder og snaper fra festene. Vår sønn har ikke blitt invitert. Han har hintet om det, men da ha kompisen svart at han kan ikke invitere med han når han er invitert til andre. Altså de er jo innsamle gjeng. Han kunne ha spurt om de ikke skulle invitere «Oliver» 

Han er skuffet og nedfor. Føler seg som andrevalget. Denne kompisen er mye hos oss. Spiser middager, og føler seg hjemme her. 
17 år og skal være ute med venner. 
I kveld dro jeg og sønnen min ut sammen for å se på fyrverkeriet. Noe han gjerne skulle ha gjort med venner. 
Får så innmari vondt av han 

Anonymkode: e2303...1d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjønner jeg er vondt for både deg og han. Håper neste nyttårsaften blir annerledes❤️

Anonymkode: 28825...aa8

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det skjønner jeg er vondt for både deg og han. Håper neste nyttårsaften blir annerledes❤️

Anonymkode: 28825...aa8

Det håper jeg også ❤️ ikke første gangen det har skjedd. Han har mistet begge besteforeldrene sine i høst og han er snill og inkluderende med alle. Han fortjener virkelig at vennene slår ring rundt og inkluderer. Har ligget på rommet i hele dag og sett på tv. Ungdomstiden er den vondeste tiden man går gjennom. Den kan være så brutal og nedbrytende. Jeg var heldig å hadde mange venner i ungdomstiden. Men har også kjent på utenforskap. Det gjør noe med selvtilliten å føle seg nedprioritert 

Skrevet

Får vondt langt inn i hjertet, for vi har vært der selv 💔

Men kan han ikke sende melding direkte til den det gjelder og spørre om det er plass til en til i stedet for å vente på invitasjon? Det måtte datteren min (18) begynne å gjøre og det virker som det er måten ungdommene her opererer på. At de hører om fester og sender melding og spør om de kan komme. Etter dette har hun begynt å bli invitert også.

Anonymkode: 13660...a7b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Får vondt langt inn i hjertet, for vi har vært der selv 💔

Men kan han ikke sende melding direkte til den det gjelder og spørre om det er plass til en til i stedet for å vente på invitasjon? Det måtte datteren min (18) begynne å gjøre og det virker som det er måten ungdommene her opererer på. At de hører om fester og sender melding og spør om de kan komme. Etter dette har hun begynt å bli invitert også.

Anonymkode: 13660...a7b

Så bra hun gjorde det 💪🏼 han kunne absolutt ha gjort det. Men han har gjort det tidligere og fått nei. Sitter langt inne hos han å spør da redd for avvisning. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...