Gå til innhold

Feil fokus i mediene? Blir vi misledet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er ganske sprøtt at EU ønsker å handle produkter med Sør-Amerika som er tilsatt midler som man samtidig forbyr eller ønsker å redusere bruken av i landbruket i EU. 

Anonymkode: 4bef0...f34

Ja, jeg forstår ikke det. Samtidig oppfordres forbrukere til å handle kortreist mat, men hvordan, når de selv importerer fra andre siden av jorden? Og hvordan skal det gå med millioner av bønder når ingen får handlet maten de produserer? Hva er det som foregår?

HI

Anonymkode: 10122...ddb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 hours ago, Anonym bruker said:

Altså. Før dere hopper på meg og kaller meg konspirasjonsteoretiker med foliehatt osv, må jeg bare si at jeg IKKE tror mediene prøver å lure oss eller noe. Men. Hva foregår om dagen?

Det er et enormt fokus på hvor dum og teit Donald Trump er, på Epstein-saken, og på hvor ond han er som vil ha ut ulovlige innvandrere. Men så har vi hjemlige trakter og EU. EU hisser opp til enda mer krig, og det er ikke ett ord om demonstrasjonene i Brussel. Tusenvis av bønder er illsinte fordi eu er i ferd med å inngå en handelsavtale med sør-Amerika som vil gå hardt utover dem. Ikke ett ord i mediene. Kun Epstein-saken. Samme på Dagsrevyen og tv 2 nyhetene. Ikke ett ord om gjødselen de sprayet på eu-hovedkvarteret. Har det ikke skjedd? Er jeg blitt lurt av en fake video på fb lagt ut av en bekjent? Hvorfor hører vi ingenting om det?

Det had vært omtalt i media, men det er nok ikke stor nok interesse for det  slik at de ikke skriver noe mer om det. Mediene lever av klikk 

Anonymkode: 20428...9f5

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg forstår ikke det. Samtidig oppfordres forbrukere til å handle kortreist mat, men hvordan, når de selv importerer fra andre siden av jorden? Og hvordan skal det gå med millioner av bønder når ingen får handlet maten de produserer? Hva er det som foregår?

HI

Det er jo ingen som tvinger noen til å kjøpe noe og det vil være merket. Både de Søramerikanske landene og EU trenger nye handelspartnere etter at USA har sagt opp sine avtaler. Dermed ville det i grunn passe fint om denne avtalen skulle bli ferdig nå, etter at de har forhandlet i 25 år.

Anonymkode: 632d6...3d4

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det er jo ingen som tvinger noen til å kjøpe noe og det vil være merket. Både de Søramerikanske landene og EU trenger nye handelspartnere etter at USA har sagt opp sine avtaler. Dermed ville det i grunn passe fint om denne avtalen skulle bli ferdig nå, etter at de har forhandlet i 25 år.

Anonymkode: 632d6...3d4

Pris vil tvinge forbrukere å velge! 

Jeg husker Støre ble intervjuet når det gjaldt Bovaer, hvor han svarte at det ikke galdt han siden han har valgt økoligisk, men ikke alle har råd til det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Pris vil tvinge forbrukere å velge! 

Jeg husker Støre ble intervjuet når det gjaldt Bovaer, hvor han svarte at det ikke galdt han siden han har valgt økoligisk, men ikke alle har råd til det. 

Änglamark sin økologiske melk koster ca 2 kroner mer en Tine og Q melk,, kjøper man 2 om gangen koster de mindre enn melk fra Tine og Q-melk.

Anonymkode: dfc18...68e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...