Anonym bruker Skrevet søndag kl 22:35 #1 Skrevet søndag kl 22:35 Jeg hadde et mål om å gå ned 35 kg. Jeg har gått ned 41 kg!! Jeg har fått et helt nytt liv! Har en fantastisk fastlege som har støttet, veiledet og heiet på meg hele veien og hun vil fortsette å følge meg opp hele 2026, året jeg skal stabilisere vekten. Jeg har ikke hatt operert meg, ikke tatt sprøyter eller andre greier - kun tatt helomvending på kosten og går mange km turer hver uke, med raskt tempo. Målet for 2026 er å stabilisere vekta, trene styrke og fortsette de gode vanene jeg har fått. Hadde ikke klart dette uten min fantastiske fastlege . Anonymkode: 80c56...abf
Anonym bruker Skrevet søndag kl 23:30 #4 Skrevet søndag kl 23:30 Viktig at du forteller dette, for det er altfor mange i dag som bare avfeier at dette er mulig. Men det er det med riktig opplegg og kunnskap, og ikke minst egen motivasjon og gjennomføringsevne og utholdenhet. Bra jobba! Anonymkode: befb8...4d2
Anonym bruker Skrevet mandag kl 00:22 #6 Skrevet mandag kl 00:22 Gratulerer 🎉 Anonymkode: 0ade9...cc3
oslofrk Skrevet mandag kl 06:27 #7 Skrevet mandag kl 06:27 Bravo, bravo, 👏 👏👏 Så gøy å lese! Jeg har gått ned 26 kg og er sååå stolt 😊 - og redd - fordi jeg skjønner at det er nå jobben begynner… Har du en plan for å klare å holde vekten?
Anonym bruker Skrevet mandag kl 10:00 #8 Skrevet mandag kl 10:00 Hva har du gjort for grep innenfor kostholdsendring da, hi? Bra jobba forresten! Anonymkode: 1ee7e...a63
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:53 #9 Skrevet mandag kl 15:53 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Viktig at du forteller dette, for det er altfor mange i dag som bare avfeier at dette er mulig. Men det er det med riktig opplegg og kunnskap, og ikke minst egen motivasjon og gjennomføringsevne og utholdenhet. Bra jobba! Anonymkode: befb8...4d2 Du har misforstått! Det er ingen sak å gå ned, det vanskelige (umulige?) er å holde vekta. Dette er det bare 2-3 % av de som går ned over 25 kg som greier. Anonymkode: eda8e...2f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå