Anonym bruker Skrevet 17. november 2025 #26 Skrevet 17. november 2025 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Nei, det er ikke definisjonen på en god lærer. Prøv igjen? Anonymkode: 45059...455 Tror du da kanskje må forklare hva du mente med dette: «Noe sier meg at du får oppfylt det ønsket hvert eneste år. Vi gir bare gaver til de gode lærerne, skjønner du». Det høres jo unektelig ut som om du mener å vite at vedkommende ikke er en god lærer. Anonymkode: 00e0d...9cc
Anonym bruker Skrevet 17. november 2025 #27 Skrevet 17. november 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tror du da kanskje må forklare hva du mente med dette: «Noe sier meg at du får oppfylt det ønsket hvert eneste år. Vi gir bare gaver til de gode lærerne, skjønner du». Det høres jo unektelig ut som om du mener å vite at vedkommende ikke er en god lærer. Anonymkode: 00e0d...9cc Det var det jeg mente, ja. Det har ingenting med å være ydmyk å gjøre. Anonymkode: 45059...455
Anonym bruker Skrevet 17. november 2025 #28 Skrevet 17. november 2025 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Noe sier meg at du får oppfylt det ønsket hvert eneste år. Vi gir bare gaver til de gode lærerne, skjønner du Anonymkode: 45059...455 For en tullete kommentar. Anonymkode: 698eb...e78
Anonym bruker Skrevet 17. november 2025 #29 Skrevet 17. november 2025 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): For en tullete kommentar. Anonymkode: 698eb...e78 Kommentaren var kanskje litt unødvendig, men når man gjør seg så vanskelig og ikke kan ta mot en gave i den ånden den er gitt så fremstår man ganske vrang. Jeg liker ikke te, tåler ikke sjokolade og får hodepine av duftlys - altså cry me a river! Rause og inkluderende lærere reagerer ikke slik, altså. Anonymkode: 1cab1...0f3
Anonym bruker Skrevet 17. november 2025 #30 Skrevet 17. november 2025 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Kommentaren var kanskje litt unødvendig, men når man gjør seg så vanskelig og ikke kan ta mot en gave i den ånden den er gitt så fremstår man ganske vrang. Jeg liker ikke te, tåler ikke sjokolade og får hodepine av duftlys - altså cry me a river! Rause og inkluderende lærere reagerer ikke slik, altså. Anonymkode: 1cab1...0f3 Hva du mener om lærere som ikke ønsker seg gaver er jo komplett irrelevant. Anonymkode: 00e0d...9cc
Anonym bruker Skrevet 17. november 2025 #31 Skrevet 17. november 2025 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Hva du mener om lærere som ikke ønsker seg gaver er jo komplett irrelevant. Anonymkode: 00e0d...9cc Det er det da ikke, i et diskusjonsforum. Jeg har rett til å ytre min mening, på samme måte som deg. Eller? Anonymkode: 1cab1...0f3
Anonym bruker Skrevet 17. november 2025 #32 Skrevet 17. november 2025 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Kommentaren var kanskje litt unødvendig, men når man gjør seg så vanskelig og ikke kan ta mot en gave i den ånden den er gitt så fremstår man ganske vrang. Jeg liker ikke te, tåler ikke sjokolade og får hodepine av duftlys - altså cry me a river! Rause og inkluderende lærere reagerer ikke slik, altså. Anonymkode: 1cab1...0f3 Herlighet! Jeg tar jo imot, smiler pent og takker hjertelig. Men det meste av sånt går i søpla, hvis ikke en eller annen kollega vil ha det. Det er bare så unødvendig, jeg gjør jo bare jobben min, og den får jeg lønn for. Hvor god eller dårlig lærer jeg er, kan du overhodet ikke ane noe om på bakgrunn av dette. Anonymkode: 54263...460
LME1001 Skrevet 17. november 2025 #33 Skrevet 17. november 2025 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Oi, er det der lista ligger?? Julestjernen jeg ikke kan ha i hus pga allergi, sjokoladen jeg uansett ikke kan spise, teen jeg ikke drikker, duftlys som stinker og trigger migrene, kaffekruset jeg allerede har to av fra før ... Jada, jeg vet, det høres utakknemlig ut, men det er helt unødvendig å gi meg gaver, jeg får lønn for jobben jeg gjør. Jeg setter stor pris på et ærlig takk og en klem, og det får jeg også riktig mange av. Anonymkode: 54263...460 Du er jo Grinchen 🤣 Jeg blir forundret over så sinnsykt negative mennesker. 🤣 Du er ikke bare utakknemlig, du er jo en drittunge.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2025 #34 Skrevet 17. november 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Herlighet! Jeg tar jo imot, smiler pent og takker hjertelig. Men det meste av sånt går i søpla, hvis ikke en eller annen kollega vil ha det. Det er bare så unødvendig, jeg gjør jo bare jobben min, og den får jeg lønn for. Hvor god eller dårlig lærer jeg er, kan du overhodet ikke ane noe om på bakgrunn av dette. Anonymkode: 54263...460 Jeg ville i det minste gitt det videre til en venn eller nabo. Anonymkode: a9bfb...b10
Anonym bruker Skrevet 17. november 2025 #35 Skrevet 17. november 2025 LME1001 skrev (4 timer siden): Du er jo Grinchen 🤣 Jeg blir forundret over så sinnsykt negative mennesker. 🤣 Du er ikke bare utakknemlig, du er jo en drittunge. Dette vet du null, niks, nada om. Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg ville i det minste gitt det videre til en venn eller nabo. Anonymkode: a9bfb...b10 Kollega, venn, samme det! Anonymkode: 54263...460
Lovemelikeyoudo Skrevet 18. november 2025 Forfatter #36 Skrevet 18. november 2025 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Dette vet du null, niks, nada om. Kollega, venn, samme det! Anonymkode: 54263...460 Ja, riktig? Istedenfor å kaste.
LME1001 Skrevet 18. november 2025 #37 Skrevet 18. november 2025 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Dette vet du null, niks, nada om. Kollega, venn, samme det! Anonymkode: 54263...460 Ut fra hva du skriver, så vet vi jo alle at du er meget negativ. At du velger å se det negative i det meste.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2025 #38 Skrevet 18. november 2025 Jeg har barnet mitt på internasjonal skole. Der er det vanlig at ungene gir læreren sin gave til jul og sommeren. I år har han fått en ny lærer fra Australia. Holder på å strikke selbuvotter til han som han skal få til jul. Synes det er en hyggelig ting å gjøre. Tidligere år har vi gitt alt fra gavekort på Starbucks til bøker til hjemmelagede karameller. Mange som lager ting. Anonymkode: 48d68...eef
Lovemelikeyoudo Skrevet 18. november 2025 Forfatter #39 Skrevet 18. november 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har barnet mitt på internasjonal skole. Der er det vanlig at ungene gir læreren sin gave til jul og sommeren. I år har han fått en ny lærer fra Australia. Holder på å strikke selbuvotter til han som han skal få til jul. Synes det er en hyggelig ting å gjøre. Tidligere år har vi gitt alt fra gavekort på Starbucks til bøker til hjemmelagede karameller. Mange som lager ting. Anonymkode: 48d68...eef Så fine gaver å få! Hi
Anonym bruker Skrevet 18. november 2025 #40 Skrevet 18. november 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har barnet mitt på internasjonal skole. Der er det vanlig at ungene gir læreren sin gave til jul og sommeren. I år har han fått en ny lærer fra Australia. Holder på å strikke selbuvotter til han som han skal få til jul. Synes det er en hyggelig ting å gjøre. Tidligere år har vi gitt alt fra gavekort på Starbucks til bøker til hjemmelagede karameller. Mange som lager ting. Anonymkode: 48d68...eef Nå snakker vi! Karameller kan jeg ikke spise, men familien kan kanskje, gavekort er digg og votter er gull! Anonymkode: 54263...460
Lovemelikeyoudo Skrevet 19. november 2025 Forfatter #41 Skrevet 19. november 2025 Har dere andre dere gir jule/takkegaver? Feks barnevern, BUP e.l?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2025 #42 Skrevet 19. november 2025 Lovemelikeyoudo skrev (2 minutter siden): Har dere andre dere gir jule/takkegaver? Feks barnevern, BUP e.l? En venninne av meg er besøkshjem og de får julegave av familien. Anonymkode: 45059...455
Anonym bruker Skrevet 19. november 2025 #43 Skrevet 19. november 2025 Lovemelikeyoudo skrev (8 timer siden): Har dere andre dere gir jule/takkegaver? Feks barnevern, BUP e.l? Nei. Anonymkode: 00e0d...9cc
Anonym bruker Skrevet 19. november 2025 #44 Skrevet 19. november 2025 Lovemelikeyoudo skrev (9 timer siden): Har dere andre dere gir jule/takkegaver? Feks barnevern, BUP e.l? Ja, faktisk. Barnet mitt med utviklingsforstyrrelse gir julegave til behandleren på BUP. Jeg fikk julegaver fra klienter i blant da jeg jobbet i barneverntjenesten. Anonymkode: cad8c...3cc
Lovemelikeyoudo Skrevet 19. november 2025 Forfatter #45 Skrevet 19. november 2025 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Ja, faktisk. Barnet mitt med utviklingsforstyrrelse gir julegave til behandleren på BUP. Jeg fikk julegaver fra klienter i blant da jeg jobbet i barneverntjenesten. Anonymkode: cad8c...3cc Så hyggelig av barnet ditt:))
Anonym bruker Skrevet 22. november 2025 #46 Skrevet 22. november 2025 Lovemelikeyoudo skrev (På 19.11.2025 den 13.48): Har dere andre dere gir jule/takkegaver? Feks barnevern, BUP e.l? Jada her får alle julegave av oss for å gjøre jobben sin. Fastlege, tannlege, helsesøster, bussjåføren, ansatte på butikken, frisøren..🙃 Synes det er en uting å gi gave til lærerne. Anonymkode: 38559...555
Anonym bruker Skrevet 22. november 2025 #47 Skrevet 22. november 2025 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jada her får alle julegave av oss for å gjøre jobben sin. Fastlege, tannlege, helsesøster, bussjåføren, ansatte på butikken, frisøren..🙃 Synes det er en uting å gi gave til lærerne. Anonymkode: 38559...555 Hvorfor er det en uting? Anonymkode: 45059...455
Anonym bruker Skrevet 22. november 2025 #48 Skrevet 22. november 2025 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hvorfor er det en uting? Anonymkode: 45059...455 Jeg lurer på det samme. Anonymkode: a9bfb...b10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå