Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #126 Skrevet 12. oktober 2025 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hehe. Godt forsøk. Når noen ber deg dokumentere alvorlige påstander, og ikke godtar «jeg har opplevd/en bekjent har opplevd/kusina til bikkja til naboen har opplevd» som dokumentasjon, så blir du ikke bare sur, men snur det til at den som ber om dokumentasjon er autistisk. Kreativt. Jaja, det kan ikke bli akademikere av oss alle. Du er virkelig prototypen på disse rabiate, paranoide barnevernshaterne blottet for selvinnsikt som henger på lugubre Facebook-grupper og hauser hverandre opp i all sin usaklighet. Et lite tips: Dere bare forverrer deres egen sak sånn som dere fremstår. Anonymkode: 283d9...089 Har du dokumentasjon på at jeg er på anti barneverns grupper? Hvordan kan vi andre tro på dine påstander uten dokumentasjon? 😅 nei det kan ikke bli akademiker av oss alle, det har du helt rett i. Vi skal vel heller ikke bare ha akademikere i samfunnet vårt, da hadde ikke samfunnet gått rundt. Men jeg kan opplyse deg om at jeg er sykepleier med videreutdanning innenfor psykisk helsearbeid, så her bommet du grovt. Du har lite evne til kommunikasjon når du påstår jeg er en pådriver i barneverns grupper og roter Rune Fardal inn i saken. Jeg har voksne barn som studerer på høgskolen, så hva har barnevernet med meg å gjøre? Gjennom min jobb var jeg vært borti mye - derfor har jeg kunnskap om dette barnevernet Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #127 Skrevet 12. oktober 2025 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Det var 3 leger i vår bygd. Alle utenlandske. Lev i din blinde verden og tro at alt er rosenrødt. Hvis du leser media og ser litt utenfor din egen sone så ser du mye galskap både innenfor barnevern og helse. Du har etterspurt dokumentasjon som hakk i plata i tråden her. Jeg har sett intervju med både leger og advokater som bekrefter mer og mer galskap innenfor barnevern og fler og fler saker Bv kjører går ikke gjennom domstolene. Når det er et sprik mellom hva Bv hevder og det domstolene beslutter, er det et varsko om at Bv er mer følelsesstyrt og prestisjestyrt enn at de forholder seg til barnevernsloven. Regner med alle barneverns kontorer i Norge har en form for oppdateringer om hva som skjer. I min jobb har vi også faglige oppdateringer om hva som skjer i de andre virksomhetene i landet. Anonymkode: a77d2...534 Du har lest flere intevjuer, men klarer ikke å linke til noen? Du er fullstendig uten troverdighet og jo mer du skriver, jo mer vikler du deg inn i galskapen. Anonymkode: 95810...f1d
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #128 Skrevet 12. oktober 2025 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Du har lest flere intevjuer, men klarer ikke å linke til noen? Du er fullstendig uten troverdighet og jo mer du skriver, jo mer vikler du deg inn i galskapen. Anonymkode: 95810...f1d Du klarer vel fint å google selv. Du virker jo helt opphengt Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #129 Skrevet 12. oktober 2025 https://advokatsylte.no/artikkel/9/barnevernsaker/857/blir-vanskelige-for-barnevernet-a-splitte-familier Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #130 Skrevet 12. oktober 2025 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): https://advokatsylte.no/artikkel/9/barnevernsaker/857/blir-vanskelige-for-barnevernet-a-splitte-familier Anonymkode: a77d2...534 Vil legge til - det skal være 0% feil i det norske barnevernet. Et barn er ett for mye og det er skandale. Det er ingen som sier at barnevernet ikke gjør mye bra. Men en feil eller 1000 feil eller mer er nasjonal krise. Derfor jobber FrP med å endre strukturen i barnevernet, og det må høyere kompetanse inn. Tverrfaglige faggrupper og bedre rettsikkerhet for barn og familier Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #131 Skrevet 12. oktober 2025 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Du klarer vel fint å google selv. Du virker jo helt opphengt Anonymkode: a77d2...534 Du påstår, du har dokumenteringsplikt. Det er gøy at du anklager andre for å være opphengt! Ta deg av ungene dine, du, så slipper du å forholde deg til barnevernet, som de fleste av oss. Anonymkode: 95810...f1d
Sweetmum Skrevet 12. oktober 2025 #132 Skrevet 12. oktober 2025 (endret) Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Du påstår, du har dokumenteringsplikt. Det er gøy at du anklager andre for å være opphengt! Ta deg av ungene dine, du, så slipper du å forholde deg til barnevernet, som de fleste av oss. Anonymkode: 95810...f1d Ærlig talt Endret 12. oktober 2025 av Sweetmum
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #133 Skrevet 12. oktober 2025 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Du påstår, du har dokumenteringsplikt. Det er gøy at du anklager andre for å være opphengt! Ta deg av ungene dine, du, så slipper du å forholde deg til barnevernet, som de fleste av oss. Anonymkode: 95810...f1d Har tatt meg godt av egne barn, de er nå voksne studenter og ivaretar seg selv. Du får passe på egne barn og krysse fingrene for at du ikke blir en del av statistikken. Du kan være så god mot du bare kan, men plutselig stjeler barnet ditt i en butikk, sitter på en moped, eller kaster en stein. Politiet melder alt av saker på mindreårige til barnevernet. Lykke til med ungdomsårene, kanskje faller du ned av din høye hest. dokumentasjonsplikt? Hva snakker du om? 😅 Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #134 Skrevet 12. oktober 2025 En fin hersketeknikk å kaste seg inn i Fardal og antibarnevern så snart barnevernet får kritikk. Kritikk er ikke et nederlag, men en nødvendighet for læring og bli bedre. Man er heller ikke anti skole fordi man har hatt dårlige erfaringer med en lærer eller skolen. Når du aldri har hatt med barnevernet å gjøre, men likevel fastholder på at barnevernet er perfekte utifra null innsyn er du ute å kjører Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #135 Skrevet 12. oktober 2025 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Har du dokumentasjon på at jeg er på anti barneverns grupper? Hvordan kan vi andre tro på dine påstander uten dokumentasjon? 😅 nei det kan ikke bli akademiker av oss alle, det har du helt rett i. Vi skal vel heller ikke bare ha akademikere i samfunnet vårt, da hadde ikke samfunnet gått rundt. Men jeg kan opplyse deg om at jeg er sykepleier med videreutdanning innenfor psykisk helsearbeid, så her bommet du grovt. Du har lite evne til kommunikasjon når du påstår jeg er en pådriver i barneverns grupper og roter Rune Fardal inn i saken. Jeg har voksne barn som studerer på høgskolen, så hva har barnevernet med meg å gjøre? Gjennom min jobb var jeg vært borti mye - derfor har jeg kunnskap om dette barnevernet Anonymkode: a77d2...534 Skal vi se… en sykepleier med videreutdanning i psykisk helsearbeid som ikke bare bruker en persons spiseforstyrrelse mot henne, men i tillegg mener personer som etterspør dokumentasjon på påstander er autistiske der altså… er tydeligvis andre yrkesgrupper enn barnevernsansatte samfunnet burde se litt nærmere på… Anonymkode: 283d9...089
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #136 Skrevet 12. oktober 2025 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Skal vi se… en sykepleier med videreutdanning i psykisk helsearbeid som ikke bare bruker en persons spiseforstyrrelse mot henne, men i tillegg mener personer som etterspør dokumentasjon på påstander er autistiske der altså… er tydeligvis andre yrkesgrupper enn barnevernsansatte samfunnet burde se litt nærmere på… Anonymkode: 283d9...089 Jeg uttaler meg som privatperson. Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #137 Skrevet 12. oktober 2025 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Jeg uttaler meg som privatperson. Anonymkode: a77d2...534 Akkurat det gjør ikke saken noe bedre. Anonymkode: 283d9...089
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #138 Skrevet 12. oktober 2025 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Akkurat det gjør ikke saken noe bedre. Anonymkode: 283d9...089 Haha, handler dette plutselig om min stilling? Når du etterspør x antall ganger og ikke klarer forholde seg til svarene du får underveis er dette et typisk autistisk trekk ja. Ang kvinnen med spiseforstyrrelser, vel. Noen må få koll på eget liv og egne barn, før man roter oppi andres liv. Og nei, hun har hverken kompetanse eller er kvalifisert til denne jobben. Det er mye klager i lokalavisene om hennes jobb. Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #139 Skrevet 12. oktober 2025 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Haha, handler dette plutselig om min stilling? Når du etterspør x antall ganger og ikke klarer forholde seg til svarene du får underveis er dette et typisk autistisk trekk ja. Ang kvinnen med spiseforstyrrelser, vel. Noen må få koll på eget liv og egne barn, før man roter oppi andres liv. Og nei, hun har hverken kompetanse eller er kvalifisert til denne jobben. Det er mye klager i lokalavisene om hennes jobb. Anonymkode: a77d2...534 Jeg synes bare det er uendelig komisk når en person går løs på en yrkesgruppe, samtidig som personen er en helt ufattelig dårlig representant for sin egen yrkesgruppe. Men sånn er det ofte, tomme tønner ramler mest, og de som skriker høyest om hvor fæle andre er skylder ofte mye på elementære områder selv. Må ha vært spennende å være læreren din på sykepleierutdanningen i hvert fall. Prodessor på introduksjonsemne i akademisk skriving og metode: «Det er viktig å alltid basere seg på gode kilder og etterprøvbar dokumentasjon». Du: «Herregud, er du helt autist eller?!?» Anonymkode: 283d9...089
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #140 Skrevet 12. oktober 2025 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Haha, handler dette plutselig om min stilling? Når du etterspør x antall ganger og ikke klarer forholde seg til svarene du får underveis er dette et typisk autistisk trekk ja. Ang kvinnen med spiseforstyrrelser, vel. Noen må få koll på eget liv og egne barn, før man roter oppi andres liv. Og nei, hun har hverken kompetanse eller er kvalifisert til denne jobben. Det er mye klager i lokalavisene om hennes jobb. Anonymkode: a77d2...534 Det er du som ikke tar til deg noe som helst, ikke alle andre. Du gir ingen ordentlig svar, du bare går rundt grøten. Å sette diagnoser på folk er bare for dumt, selv om du later som om du er sykepeleir. Anonymkode: f8450...bd4
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #141 Skrevet 12. oktober 2025 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes bare det er uendelig komisk når en person går løs på en yrkesgruppe, samtidig som personen er en helt ufattelig dårlig representant for sin egen yrkesgruppe. Men sånn er det ofte, tomme tønner ramler mest, og de som skriker høyest om hvor fæle andre er skylder ofte mye på elementære områder selv. Må ha vært spennende å være læreren din på sykepleierutdanningen i hvert fall. Prodessor på introduksjonsemne i akademisk skriving og metode: «Det er viktig å alltid basere seg på gode kilder og etterprøvbar dokumentasjon». Du: «Herregud, er du helt autist eller?!?» Anonymkode: 283d9...089 Kilde??? Hæ, du får google selv. Anonymkode: f8450...bd4
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #142 Skrevet 12. oktober 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Kilde??? Hæ, du får google selv. Anonymkode: f8450...bd4 «Jeg så det i en video på TikTok». Anonymkode: 283d9...089
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #143 Skrevet 12. oktober 2025 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Har tatt meg godt av egne barn, de er nå voksne studenter og ivaretar seg selv. Du får passe på egne barn og krysse fingrene for at du ikke blir en del av statistikken. Du kan være så god mot du bare kan, men plutselig stjeler barnet ditt i en butikk, sitter på en moped, eller kaster en stein. Politiet melder alt av saker på mindreårige til barnevernet. Lykke til med ungdomsårene, kanskje faller du ned av din høye hest. dokumentasjonsplikt? Hva snakker du om? 😅 Anonymkode: a77d2...534 Akkurat den påstanden tror jeg vel bare sånn passe på. Og nei, jeg er absolutt ikke det minste bekymret for at barnevernet skal få interesse for min familie. Til tross for alle dine forferdelige (og oppdiktede) historier så er det faktisk ikke vanlig at folk ikke klarer å ta seg av barna sine selv. Din udugelighet er ditt eget ansvar. Anonymkode: 95810...f1d
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #144 Skrevet 12. oktober 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg uttaler meg som privatperson. Anonymkode: a77d2...534 Tror du at noen tror at du er sykepleier med videreutdanning? Seriøst, ta deg sammen nå. Virkelig! Anonymkode: 95810...f1d
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2025 #145 Skrevet 12. oktober 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tror du at noen tror at du er sykepleier med videreutdanning? Seriøst, ta deg sammen nå. Virkelig! Anonymkode: 95810...f1d Hva du tror på er helt likegyldig for meg. Hvorfor lyge på et anonymt forum egentlig? Skjønner tråden handler om å vinne diskusjon Anonymkode: a77d2...534
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå