Anonym bruker Skrevet 11. oktober #101 Skrevet 11. oktober Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du stoler ikke på hva som ligger ute på TikTok og folks historier, men du stoler på det du leser på et forum? Anonymkode: a77d2...534 Hvor har jeg gitt inntrykk av at jeg «stoler på det jeg leser på er forum»…? Du kommer med så mye rart. Selvfølgelig tar jeg ikke «folks historier» for god fisk, spesielt ikke folk som har mistet omsorgen for barna sine og som står og hyler og bærer seg på TikTok over at det slemme, korrupte barnevernet har stjålet ungene deres og at det er veldig, veldig urettferdig, for de er heeelt perfekte foreldre. Anonymkode: 283d9...089
Anonym bruker Skrevet 11. oktober #102 Skrevet 11. oktober Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Det er mye som er dokumentert, men som ikke deles her inne. Tenker du som bv ansatt at folk skal dele sensitiv informasjon om sine saker på et forum? Det er vel ikke barnas beste vel? som Bv ansatt er vel du innhabil i denne samtalen, da du vil beskytte Bv for en hver pris. Hvordan tåler Bv ansatte kritikk eller kritiske spørsmål fra foreldre? Hvordan brukes / misbrukes makten? Anonymkode: a77d2...534 Hva er det du egentlig mener? HVA er det som er dokumentert? HVEM har dokumentert det (veldig essensielt!!!) og HVOR finnes informasjonen? Hvordan har DU tilgang til den? Du bare slenger ut paranoide påstander, samtidig som du erkjenner å ha «informasjonen» din fra TikTok. Jeg tror kanskje ikke du er den rette til å vurdere folks habilitet. Anonymkode: 283d9...089
Anonym bruker Skrevet 11. oktober #103 Skrevet 11. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva er det du egentlig mener? HVA er det som er dokumentert? HVEM har dokumentert det (veldig essensielt!!!) og HVOR finnes informasjonen? Hvordan har DU tilgang til den? Du bare slenger ut paranoide påstander, samtidig som du erkjenner å ha «informasjonen» din fra TikTok. Jeg tror kanskje ikke du er den rette til å vurdere folks habilitet. Anonymkode: 283d9...089 Det finnes dommer mot barnevernet som er godt dokumentert der Bv har feilet. Det finnes dokumentasjon fra andre faginstanser som beskriver bvt lite lydhør på faglige råd som psykolog, lege bl a. Jeg har lest de da det er bekjente av meg som har vunnet sak mot Bv. i retten. Det med TikTok er noe jeg har lagt merke til i tillegg. Folk deler sine historier der, men det er jo kun fra en side. Alle historier til folk kommer fra en side. Men opplevelsen de sitter med er ekte. Jeg vet også at ansatte i Bufetat har forgrepet seg på unge på institusjoner. Derfor sitter de inne å soner. Noen er tiltalt. Dette er informasjon som alle har tilgang på. Bare å google så finner du det. Det ligger også informasjon på dommer og tiltaler i alle fylker der barn i fosterhjem har blitt misbrukt seksuelt. Men du må gjerne ha skylappene dine på, og late som det ikke finnes. Det finnes mange dyktige ansatte i denne tjenesten, men det er ikke de jeg snakker om. Jeg snakker om de som lyver, de som blir sykmeldt og forsvinner når de blir konfrontert med løgn, og de som aldri burde hatt med barn å gjøre. De finnes dessverre. Jeg snakker også om dokumentasjon andre veien. Bv leder i Alvdal saken som beskyttet en mor som misbrukte og torturerte sine barn, de var visst venninner. Vi kan ikke ha slike i en tjeneste som bruker makt Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 11. oktober #104 Skrevet 11. oktober Hvis du jobber i tjenesten og dette har gått deg hus forbi så følger du ikke med. Eller lukker øynene Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 11. oktober #105 Skrevet 11. oktober Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvis du jobber i tjenesten og dette har gått deg hus forbi så følger du ikke med. Eller lukker øynene Anonymkode: a77d2...534 Eller tenker du dommene og tiltakene er feil? At VG og NRK lyver? Jeg blir kvalm og livredd folk som deg som beskytter systemet og ikke barna Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 11. oktober #106 Skrevet 11. oktober Enda mer dokumentasjon Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 11. oktober #107 Skrevet 11. oktober Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Enda mer dokumentasjon Anonymkode: a77d2...534 Dette er toppen av isfjellet Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 11. oktober #108 Skrevet 11. oktober Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er mye som er dokumentert, men som ikke deles her inne. Tenker du som bv ansatt at folk skal dele sensitiv informasjon om sine saker på et forum? Det er vel ikke barnas beste vel? som Bv ansatt er vel du innhabil i denne samtalen, da du vil beskytte Bv for en hver pris. Hvordan tåler Bv ansatte kritikk eller kritiske spørsmål fra foreldre? Hvordan brukes / misbrukes makten? Anonymkode: a77d2...534 Jeg tror egentlig ikke du er så mottakelig for noe som helst, sånn utover tullball på tiktok. Så hygg deg med det, du. Anonymkode: db75e...d35
Anonym bruker Skrevet 11. oktober #109 Skrevet 11. oktober Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Jeg tror egentlig ikke du er så mottakelig for noe som helst, sånn utover tullball på tiktok. Så hygg deg med det, du. Anonymkode: db75e...d35 Overser du dokumentasjon du har etterspurt gjennom hele tråden? Er du mottakelig over skandalene som rulles ut over hele landet? Eller kaller du overgrep mot barn som «tullball» ? Snakk om å ha på skylapper Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 11. oktober #110 Skrevet 11. oktober Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Overser du dokumentasjon du har etterspurt gjennom hele tråden? Er du mottakelig over skandalene som rulles ut over hele landet? Eller kaller du overgrep mot barn som «tullball» ? Snakk om å ha på skylapper Anonymkode: a77d2...534 Du, det er ingen som har benektet noen av nyhetssakene du linker til. Det er derimot flere som har etterspurt dokumentasjon på påstanden du [hevdet å] ville diskutere: "Flere og flere vinner mot barnevernet." Den påstanden blir ikke noe mer dokumentert av at du hiver ut enda flere enkeltsaker. Den aggressive debattstilen hvor du tillegger de som er uenige eller stiller spørsmål absurde meninger, bidrar ikke til noe konstruktivt. Dette sammen med skriveferdigheter som får en til å lure på om du er produkt av en russisk trollfabrikk ("mottakelig over," "kalle overgrep som" m.m.) bidrar til at ingen gidder. Fordi det fremstår som det du vil er å hive ut påstander og glefse om noen er annet enn helt enige i - de fortsatt udokumenterte - tingene du hevder. Jeg gidder i hvert fall ikke. Ha en fortsatt fin aften. Anonymkode: db75e...d35
Anonym bruker Skrevet 11. oktober #111 Skrevet 11. oktober Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Det finnes dommer mot barnevernet som er godt dokumentert der Bv har feilet. Det finnes dokumentasjon fra andre faginstanser som beskriver bvt lite lydhør på faglige råd som psykolog, lege bl a. Jeg har lest de da det er bekjente av meg som har vunnet sak mot Bv. i retten. Det med TikTok er noe jeg har lagt merke til i tillegg. Folk deler sine historier der, men det er jo kun fra en side. Alle historier til folk kommer fra en side. Men opplevelsen de sitter med er ekte. Jeg vet også at ansatte i Bufetat har forgrepet seg på unge på institusjoner. Derfor sitter de inne å soner. Noen er tiltalt. Dette er informasjon som alle har tilgang på. Bare å google så finner du det. Det ligger også informasjon på dommer og tiltaler i alle fylker der barn i fosterhjem har blitt misbrukt seksuelt. Men du må gjerne ha skylappene dine på, og late som det ikke finnes. Det finnes mange dyktige ansatte i denne tjenesten, men det er ikke de jeg snakker om. Jeg snakker om de som lyver, de som blir sykmeldt og forsvinner når de blir konfrontert med løgn, og de som aldri burde hatt med barn å gjøre. De finnes dessverre. Jeg snakker også om dokumentasjon andre veien. Bv leder i Alvdal saken som beskyttet en mor som misbrukte og torturerte sine barn, de var visst venninner. Vi kan ikke ha slike i en tjeneste som bruker makt Anonymkode: a77d2...534 Å ja. Selvfølgelig. DU har lest all denne dokumentasjonen for du «kjenner noen» og «vet om noen». Anonymkode: 283d9...089
Anonym bruker Skrevet 11. oktober #112 Skrevet 11. oktober Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Overser du dokumentasjon du har etterspurt gjennom hele tråden? Er du mottakelig over skandalene som rulles ut over hele landet? Eller kaller du overgrep mot barn som «tullball» ? Snakk om å ha på skylapper Anonymkode: a77d2...534 Ingen her har etterspurt dokumentasjon å enkeltsaker. Vi har etterspurt dokumentasjon på dine påstander, og etter fem siders kverulering har du enda ikke klart å hoste opp dette. Anonymkode: 283d9...089
Anonym bruker Skrevet 11. oktober #113 Skrevet 11. oktober Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvor har jeg gitt inntrykk av at jeg «stoler på det jeg leser på er forum»…? Du kommer med så mye rart. Selvfølgelig tar jeg ikke «folks historier» for god fisk, spesielt ikke folk som har mistet omsorgen for barna sine og som står og hyler og bærer seg på TikTok over at det slemme, korrupte barnevernet har stjålet ungene deres og at det er veldig, veldig urettferdig, for de er heeelt perfekte foreldre. Anonymkode: 283d9...089 Du ber om dokumentasjon på et forum. Hvorfor er du på et forum når du mistenker alt du leser? Du virker jo helt paranoid. Så setter du på spissen alt jeg sier. Vi snakker ikke om de ekstreme tilfellene der rusa folk skriker på TikTok at Bv har kidnappet barna deres. Men om foreldre i en helt annen skala. Det er ingen foreldre som er perfekte. Ikke du heller. Men å ha et snev av empati til å forstå smerten disse foreldrene kjenner på gjør de fleste som har empati. Jeg hadde blitt gal om mine barn ble tatt fra meg. Heldigvis ikke opplevd det. Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 11. oktober #114 Skrevet 11. oktober Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Du, det er ingen som har benektet noen av nyhetssakene du linker til. Det er derimot flere som har etterspurt dokumentasjon på påstanden du [hevdet å] ville diskutere: "Flere og flere vinner mot barnevernet." Den påstanden blir ikke noe mer dokumentert av at du hiver ut enda flere enkeltsaker. Den aggressive debattstilen hvor du tillegger de som er uenige eller stiller spørsmål absurde meninger, bidrar ikke til noe konstruktivt. Dette sammen med skriveferdigheter som får en til å lure på om du er produkt av en russisk trollfabrikk ("mottakelig over," "kalle overgrep som" m.m.) bidrar til at ingen gidder. Fordi det fremstår som det du vil er å hive ut påstander og glefse om noen er annet enn helt enige i - de fortsatt udokumenterte - tingene du hevder. Jeg gidder i hvert fall ikke. Ha en fortsatt fin aften. Anonymkode: db75e...d35 Du er både usaklig og aggressiv. Les avisene, og les dommene på lovdata. Jeg kopierer ikke dommer om sensitive saker og sprer på nett. Men siden du er så oppdatert som du er så har du vel oversikt Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 11. oktober #115 Skrevet 11. oktober Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du ber om dokumentasjon på et forum. Hvorfor er du på et forum når du mistenker alt du leser? Du virker jo helt paranoid. Så setter du på spissen alt jeg sier. Vi snakker ikke om de ekstreme tilfellene der rusa folk skriker på TikTok at Bv har kidnappet barna deres. Men om foreldre i en helt annen skala. Det er ingen foreldre som er perfekte. Ikke du heller. Men å ha et snev av empati til å forstå smerten disse foreldrene kjenner på gjør de fleste som har empati. Jeg hadde blitt gal om mine barn ble tatt fra meg. Heldigvis ikke opplevd det. Anonymkode: a77d2...534 Påstanden din burde ikke være vanskelig å dokumentere i det hele tatt. Hvis den stemmer, så har jo noen gjort jobben med å sammenligne før og nå. Og ettersom du har sett tallene, så er de publiserte (statistikk og forskning er gjerne det…). Likevel vil du ikke vise til disse tallene. Hvorfor ikke det egentlig? Jeg mistenker ikke «alt jeg leser». Men folk som slenger ut påstander uten å kunne vise til kilde har NULL troverdighet. Hva er det du sier som jeg liksom setter på spissen? Og nei, jeg har ikke sympati med foreldre som mister omsorgen for barna sine. Det har de valgt helt selv. Sympatien min ligger hos barna som blir svikta av de personene som skal verne om dem og gi dem grenseløs kjærlighet. Som er redde for mamma og/eller pappa. Ikke minst ligger sympatien min hos en yrkesgruppe som har viet yrkeslivet sitt for å hjelpe de mest sårbare blant oss, men som opplever altfor få ressurser, og ikke minst som blir uthengt som onde hekser av rabiate barenvernmotsrandere som deg og Fardal. Anonymkode: 283d9...089
Anonym bruker Skrevet 11. oktober #116 Skrevet 11. oktober Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Du er både usaklig og aggressiv. Les avisene, og les dommene på lovdata. Jeg kopierer ikke dommer om sensitive saker og sprer på nett. Men siden du er så oppdatert som du er så har du vel oversikt Anonymkode: a77d2...534 Artig hvordan du har begynt å svare motdebattantene dine med akkurat det samme de anklager deg for å være. Du får prøve å være litt mer kreativ. DU er den aggressive og paranoide her. Anonymkode: 283d9...089
Anonym bruker Skrevet 11. oktober #117 Skrevet 11. oktober Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Påstanden din burde ikke være vanskelig å dokumentere i det hele tatt. Hvis den stemmer, så har jo noen gjort jobben med å sammenligne før og nå. Og ettersom du har sett tallene, så er de publiserte (statistikk og forskning er gjerne det…). Likevel vil du ikke vise til disse tallene. Hvorfor ikke det egentlig? Jeg mistenker ikke «alt jeg leser». Men folk som slenger ut påstander uten å kunne vise til kilde har NULL troverdighet. Hva er det du sier som jeg liksom setter på spissen? Og nei, jeg har ikke sympati med foreldre som mister omsorgen for barna sine. Det har de valgt helt selv. Sympatien min ligger hos barna som blir svikta av de personene som skal verne om dem og gi dem grenseløs kjærlighet. Som er redde for mamma og/eller pappa. Ikke minst ligger sympatien min hos en yrkesgruppe som har viet yrkeslivet sitt for å hjelpe de mest sårbare blant oss, men som opplever altfor få ressurser, og ikke minst som blir uthengt som onde hekser av rabiate barenvernmotsrandere som deg og Fardal. Anonymkode: 283d9...089 Barn som hyler og skriker etter foreldrene sine når politiet kommer å henter barna er nok svært redde for foreldrene sine. Gutten som ble plassert i institusjon. En gutt av 4 søsken ble plassert. Ville bare hjem til familien, men ble ikke hørt. Endte opp med å ta livet sitt foran et tog. Men du kan leve i din tro om at Bv aldri gjør feil. At de er guds gave til barna. Ang Fardal, hvorfor følger du han om du er motstander? Jeg følger hverken han eller andre motstandere, men har kommet over han når jeg har scrollet. At de har viet yrkeslivet sitt gjør de ikke til helter. Hva med legen som feilmedisinerte barnet mitt da han var 6 år? Ble akuttinnlagt på intensiven og holdt på å miste han. Ble heldigvis frisk og fikk både erstatning og oppreisning. Leger vier også livet sitt til å redde liv, men nå skal det sies at denne legen både var utenlandsk og hadde falske papirer. Det er det mange av desverre. 3 stk i min kommune gjennom 30 år som kom frem. Alle utenlandske. Stoler fortsatt på leger, da ikke alle er ubrukelig. Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 11. oktober #118 Skrevet 11. oktober Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Barn som hyler og skriker etter foreldrene sine når politiet kommer å henter barna er nok svært redde for foreldrene sine. Gutten som ble plassert i institusjon. En gutt av 4 søsken ble plassert. Ville bare hjem til familien, men ble ikke hørt. Endte opp med å ta livet sitt foran et tog. Men du kan leve i din tro om at Bv aldri gjør feil. At de er guds gave til barna. Ang Fardal, hvorfor følger du han om du er motstander? Jeg følger hverken han eller andre motstandere, men har kommet over han når jeg har scrollet. At de har viet yrkeslivet sitt gjør de ikke til helter. Hva med legen som feilmedisinerte barnet mitt da han var 6 år? Ble akuttinnlagt på intensiven og holdt på å miste han. Ble heldigvis frisk og fikk både erstatning og oppreisning. Leger vier også livet sitt til å redde liv, men nå skal det sies at denne legen både var utenlandsk og hadde falske papirer. Det er det mange av desverre. 3 stk i min kommune gjennom 30 år som kom frem. Alle utenlandske. Stoler fortsatt på leger, da ikke alle er ubrukelig. Anonymkode: a77d2...534 Meneh… nå handler ikke dette om at «barnevernet aldri gjør feil». Ingen har påstått det. Dette handler om at du kaster ut en påstand som du nekter å belegge. Hvorfor kan du ikke bare forholde deg til det jeg skriver? Nå kom du forresten med en ny, oppsiktsvekkende påstand: «Mange» utenlandske leger har falske papirer. Hvor har du dette fra? Og nei, selvopplevde anektoter er ikke tilstrekkelig som «bevis». Ei heller «jeg kjenner noen» eller «jeg vet om noen». Og hvorfor denne «hva med han legen som…» Ja, hva med ham? Hva har han med dette å gjøre? Du må prøve å følge en tankerekke. Anonymkode: 283d9...089
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #119 Skrevet 12. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Meneh… nå handler ikke dette om at «barnevernet aldri gjør feil». Ingen har påstått det. Dette handler om at du kaster ut en påstand som du nekter å belegge. Hvorfor kan du ikke bare forholde deg til det jeg skriver? Nå kom du forresten med en ny, oppsiktsvekkende påstand: «Mange» utenlandske leger har falske papirer. Hvor har du dette fra? Og nei, selvopplevde anektoter er ikke tilstrekkelig som «bevis». Ei heller «jeg kjenner noen» eller «jeg vet om noen». Og hvorfor denne «hva med han legen som…» Ja, hva med ham? Hva har han med dette å gjøre? Du må prøve å følge en tankerekke. Anonymkode: 283d9...089 Herregud som du gjentar deg selv, et helt sykt oppheng du har. Jo jeg vet det fordi det skjedde meg. Og jo jeg vet det, fordi det skjedde en kvinne som skulle føde og legen der hadde også fake papirer. Der babyen ble skadet og fikk varige mén og har sittet i rullestol i over 20 år. Legen tok ikke mor på alvor, fordi han var ikke utdannet lege. Bevis?? Hennes historie, datteren som sitter i rullestol, og erstatningssummen hun fikk. Jeg ber ikke folk jeg snakker med legge frem skriftlig dokumentasjon på det de forteller. Jeg er ikke autist Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #120 Skrevet 12. oktober Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Herregud som du gjentar deg selv, et helt sykt oppheng du har. Jo jeg vet det fordi det skjedde meg. Og jo jeg vet det, fordi det skjedde en kvinne som skulle føde og legen der hadde også fake papirer. Der babyen ble skadet og fikk varige mén og har sittet i rullestol i over 20 år. Legen tok ikke mor på alvor, fordi han var ikke utdannet lege. Bevis?? Hennes historie, datteren som sitter i rullestol, og erstatningssummen hun fikk. Jeg ber ikke folk jeg snakker med legge frem skriftlig dokumentasjon på det de forteller. Jeg er ikke autist Anonymkode: a77d2...534 Jeg vet det også fordi legene ble etterlyst og det sto i lokalavisen. Jeg klipper ikke ut avisinnlegg og sparer på det. Så viktig er det ikke. Men jeg vet og har erfart nok at at vi må stiller mer krav til, og kreve mer innsyn i ulike systemer. Det er derfor vi har statsforvaltningen, rettsvesen vi kan klage til når tjenesten er på bærtur. Heldigvis har vi et system som kan føre tilsyn med system som oppleves kritikkverdig. Så må du fortette å sitte i din trange boks og lukke øyne og øre for all kritikk. Vi andre ser og hører Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #121 Skrevet 12. oktober Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det finnes dommer mot barnevernet som er godt dokumentert der Bv har feilet. Det finnes dokumentasjon fra andre faginstanser som beskriver bvt lite lydhør på faglige råd som psykolog, lege bl a. Jeg har lest de da det er bekjente av meg som har vunnet sak mot Bv. i retten. Det med TikTok er noe jeg har lagt merke til i tillegg. Folk deler sine historier der, men det er jo kun fra en side. Alle historier til folk kommer fra en side. Men opplevelsen de sitter med er ekte. Jeg vet også at ansatte i Bufetat har forgrepet seg på unge på institusjoner. Derfor sitter de inne å soner. Noen er tiltalt. Dette er informasjon som alle har tilgang på. Bare å google så finner du det. Det ligger også informasjon på dommer og tiltaler i alle fylker der barn i fosterhjem har blitt misbrukt seksuelt. Men du må gjerne ha skylappene dine på, og late som det ikke finnes. Det finnes mange dyktige ansatte i denne tjenesten, men det er ikke de jeg snakker om. Jeg snakker om de som lyver, de som blir sykmeldt og forsvinner når de blir konfrontert med løgn, og de som aldri burde hatt med barn å gjøre. De finnes dessverre. Jeg snakker også om dokumentasjon andre veien. Bv leder i Alvdal saken som beskyttet en mor som misbrukte og torturerte sine barn, de var visst venninner. Vi kan ikke ha slike i en tjeneste som bruker makt Anonymkode: a77d2...534 Du har ingen dokumentasjon på noe av det du påstår. At du linker til enkeltsaker er det null hjelp i, iom at ingen har påstått at bv aldri gjør feil. Å ha inngående kjennskap til så mange saker er verken vanlig eller normalt. Du har et usunt oppheng i barnevernet og man stiller seg jo spørsmålet om hvordan du fungerer i den virkelige verden. Snakker du mye om dette med kollegaer og venner også? Og hvorfor har du plutselig startet å dra leger inn i denne diskusjonen? Anonymkode: 95810...f1d
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #122 Skrevet 12. oktober Anonym bruker skrev (5 timer siden): Herregud som du gjentar deg selv, et helt sykt oppheng du har. Jo jeg vet det fordi det skjedde meg. Og jo jeg vet det, fordi det skjedde en kvinne som skulle føde og legen der hadde også fake papirer. Der babyen ble skadet og fikk varige mén og har sittet i rullestol i over 20 år. Legen tok ikke mor på alvor, fordi han var ikke utdannet lege. Bevis?? Hennes historie, datteren som sitter i rullestol, og erstatningssummen hun fikk. Jeg ber ikke folk jeg snakker med legge frem skriftlig dokumentasjon på det de forteller. Jeg er ikke autist Anonymkode: a77d2...534 Akkurat. Hvis vi skal tro på deg (som åpenbart er borti ekstremt mye rart!) så er det to leger som har praktisert med falske papirer: din lege, og legen til en eller annen kvinne. Men du skrev at «mange» utenlandske leger har falske papirer. To er ikke «mange». Så hvem er resten av alle disse mange legene som praktiserer uten å ha papirer? Og igjen svarer du ikke på hva leger med falske papirer har å gjøre med barnevernet? Og ikke minst: hva har autisme å gjøre med å etterspørre dokumentasjon på påstander? Anonymkode: 283d9...089
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #123 Skrevet 12. oktober Anonym bruker skrev (6 timer siden): Akkurat. Hvis vi skal tro på deg (som åpenbart er borti ekstremt mye rart!) så er det to leger som har praktisert med falske papirer: din lege, og legen til en eller annen kvinne. Men du skrev at «mange» utenlandske leger har falske papirer. To er ikke «mange». Så hvem er resten av alle disse mange legene som praktiserer uten å ha papirer? Og igjen svarer du ikke på hva leger med falske papirer har å gjøre med barnevernet? Og ikke minst: hva har autisme å gjøre med å etterspørre dokumentasjon på påstander? Anonymkode: 283d9...089 Det var 3 leger i vår bygd. Alle utenlandske. Lev i din blinde verden og tro at alt er rosenrødt. Hvis du leser media og ser litt utenfor din egen sone så ser du mye galskap både innenfor barnevern og helse. Du har etterspurt dokumentasjon som hakk i plata i tråden her. Jeg har sett intervju med både leger og advokater som bekrefter mer og mer galskap innenfor barnevern og fler og fler saker Bv kjører går ikke gjennom domstolene. Når det er et sprik mellom hva Bv hevder og det domstolene beslutter, er det et varsko om at Bv er mer følelsesstyrt og prestisjestyrt enn at de forholder seg til barnevernsloven. Regner med alle barneverns kontorer i Norge har en form for oppdateringer om hva som skjer. I min jobb har vi også faglige oppdateringer om hva som skjer i de andre virksomhetene i landet. Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #124 Skrevet 12. oktober Anonym bruker skrev (6 timer siden): Akkurat. Hvis vi skal tro på deg (som åpenbart er borti ekstremt mye rart!) så er det to leger som har praktisert med falske papirer: din lege, og legen til en eller annen kvinne. Men du skrev at «mange» utenlandske leger har falske papirer. To er ikke «mange». Så hvem er resten av alle disse mange legene som praktiserer uten å ha papirer? Og igjen svarer du ikke på hva leger med falske papirer har å gjøre med barnevernet? Og ikke minst: hva har autisme å gjøre med å etterspørre dokumentasjon på påstander? Anonymkode: 283d9...089 3 leger her.. en av de var vi borti for mange år siden. 3 leger i ei bygd. Så har du resten av landet. Tipper det ikke bare skjer i vår bygd. Hvorfor sier jeg dette? Jo, for det handler om tilitten vi har / ikke har til et system som skal hjelpe sårbare. Ang autisme - du har et sykelig oppheng i dokumentasjon og etter hvert som jeg svarer deg så ignorerer du svarerne og fortsetter å spørre. Hersketeknikkene dine er latterlige 😅 man er borti ekstremt mye rart fordi man regererer til medieoppslag, og folk i nærmiljøet, venner og bekjente som har opplevd ting. Du høres ensom ut om du ikke vet noen ting om hva som skjer i verden Anonymkode: a77d2...534
Anonym bruker Skrevet 12. oktober #125 Skrevet 12. oktober Anonym bruker skrev (11 minutter siden): 3 leger her.. en av de var vi borti for mange år siden. 3 leger i ei bygd. Så har du resten av landet. Tipper det ikke bare skjer i vår bygd. Hvorfor sier jeg dette? Jo, for det handler om tilitten vi har / ikke har til et system som skal hjelpe sårbare. Ang autisme - du har et sykelig oppheng i dokumentasjon og etter hvert som jeg svarer deg så ignorerer du svarerne og fortsetter å spørre. Hersketeknikkene dine er latterlige 😅 man er borti ekstremt mye rart fordi man regererer til medieoppslag, og folk i nærmiljøet, venner og bekjente som har opplevd ting. Du høres ensom ut om du ikke vet noen ting om hva som skjer i verden Anonymkode: a77d2...534 Hehe. Godt forsøk. Når noen ber deg dokumentere alvorlige påstander, og ikke godtar «jeg har opplevd/en bekjent har opplevd/kusina til bikkja til naboen har opplevd» som dokumentasjon, så blir du ikke bare sur, men snur det til at den som ber om dokumentasjon er autistisk. Kreativt. Jaja, det kan ikke bli akademikere av oss alle. Du er virkelig prototypen på disse rabiate, paranoide barnevernshaterne blottet for selvinnsikt som henger på lugubre Facebook-grupper og hauser hverandre opp i all sin usaklighet. Et lite tips: Dere bare forverrer deres egen sak sånn som dere fremstår. Anonymkode: 283d9...089
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå