Anonym bruker Skrevet 31. mai 2025 #1 Skrevet 31. mai 2025 Altså jeg forstår at underlivet ikke skal være møkkete og full av smegma (noe vi kvinner også får om vi ikke vasker oss). Men at penisen må være helt nyvasket er for meg bare tull. Jeg har gitt oralsex til både kvinner og menn, og veldig få av dem har vært nyvasket. Jeg tror minoriteten her inne ikke helt skjønner forskjellen på vondt lukt og lukten av kjønnsorgan. For en pikk og en fitte skal nemlig ikke lukte kokosolje, jordbær, blomster eller være totalt luktfri, det skal faktisk lukte kjønnsorgan. Og kjønnsorgan lukter veldig godt. Både hos kvinner og menn. Jeg har gitt oralsex på som sagt kvinner og menn når de har gått flere timer uten dusj, og det lukter og smaker deilig. Det er smaken av kjønn. For tre uker siden hadde jeg sex med en mann og en kvinne på festival som ikke hadde vasket seg på to dager, og de smakte begge helt nydelig. Det smakte pikk, og fitte. Så jeg mener at folk bør roe seg litt ned når det kommer til det hysteriet av nyvasket ditt og datt hele tiden. Men som sagt, det er meg. Og jo, det er forskjell på vondt lukt og kjønnslukt. Og lukten av kjønn er ikke vond. Anonymkode: da15d...992
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2025 #2 Skrevet 31. mai 2025 Minoriteten her inne ikke helt skjønner… Altså er det få som ikke skjønner det du vil frem til? Anonymkode: 87f80...149
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2025 #3 Skrevet 31. mai 2025 Gammelt piss, kukost og svette. Yammi 🤮 Anonymkode: 437d6...220
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2025 #4 Skrevet 31. mai 2025 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Gammelt piss, kukost og svette. Yammi 🤮 Anonymkode: 437d6...220 Enig med deg. Æsj Anonymkode: 915c9...262
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2025 #5 Skrevet 31. mai 2025 Jeg klarer ikke helt å dele din begeistring. Nydusjet og fresh for meg altså. Er hun det da spiller det ingen rolle hvor mye klær hun har på seg. Jeg vet at det er noe himmelsk under alt. Og hun vet at hun smaker himmelsk, det gjør noe med henne også. Bare å vite det er nok, at vi begge vet, det skaper tension, og kjærlighet 😜. Anonymkode: 59199...a5d
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2025 #6 Skrevet 31. mai 2025 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Minoriteten her inne ikke helt skjønner… Altså er det få som ikke skjønner det du vil frem til? Anonymkode: 87f80...149 Så flesteparten her inne er enige med henne i det minste 😂 Anonymkode: 453bb...16d
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2025 #7 Skrevet 31. mai 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Minoriteten her inne ikke helt skjønner… Altså er det få som ikke skjønner det du vil frem til? Anonymkode: 87f80...149 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så flesteparten her inne er enige med henne i det minste 😂 Anonymkode: 453bb...16d 😂Ser jeg klabbet det til der. Stavekontrollen bestemte seg for "minoritet" av en eller annen grunn. Mente de fleste! Greit ferdig med det. Hi Anonymkode: da15d...992
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2025 #8 Skrevet 1. juni 2025 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Så flesteparten her inne er enige med henne i det minste 😂 Anonymkode: 453bb...16d 🤭🤭 Autokorrektur var i grunn på jobb der. Anonymkode: 1e4e6...812
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2025 #9 Skrevet 1. juni 2025 Jeg er litt enig med deg, faktisk. Det er ikke nødvendig med helt nydusjet, men den kan heller ikke være "skitten". Altså hvis mannen min har dusjet om morgenen, deretter bare utført oppgaver som ikke gjør ham svett og det ellers ikke er så varmt at han blir svett, kan jeg godt utføre BJ selv om det har gått mange timer eller en hel dag. Det siste pleier han forøvrig ikke å tillate uansett, han er faktisk mer fin på det enn meg der, så da insisterer han på å vaske seg først. Men de aller fleste dager blir en jo svett, og akkurat det synes jeg ikke noe om, da må det i hvert fall vaskes litt av først. Anonymkode: 6f42f...f87
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2025 #10 Skrevet 1. juni 2025 Det er vel opp til enhver hva man er komfortabel med. At du slikker diskomus som har vært på festival to døgn uten å dusje fremkaller brekninger hos meg 🤢Uansett hvor mye du prøver å overbevise om hvor nydelig det var! Anonymkode: ecd06...6be
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2025 #11 Skrevet 1. juni 2025 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Altså jeg forstår at underlivet ikke skal være møkkete og full av smegma (noe vi kvinner også får om vi ikke vasker oss). Men at penisen må være helt nyvasket er for meg bare tull. Jeg har gitt oralsex til både kvinner og menn, og veldig få av dem har vært nyvasket. Jeg tror minoriteten her inne ikke helt skjønner forskjellen på vondt lukt og lukten av kjønnsorgan. For en pikk og en fitte skal nemlig ikke lukte kokosolje, jordbær, blomster eller være totalt luktfri, det skal faktisk lukte kjønnsorgan. Og kjønnsorgan lukter veldig godt. Både hos kvinner og menn. Jeg har gitt oralsex på som sagt kvinner og menn når de har gått flere timer uten dusj, og det lukter og smaker deilig. Det er smaken av kjønn. For tre uker siden hadde jeg sex med en mann og en kvinne på festival som ikke hadde vasket seg på to dager, og de smakte begge helt nydelig. Det smakte pikk, og fitte. Så jeg mener at folk bør roe seg litt ned når det kommer til det hysteriet av nyvasket ditt og datt hele tiden. Men som sagt, det er meg. Og jo, det er forskjell på vondt lukt og kjønnslukt. Og lukten av kjønn er ikke vond. Anonymkode: da15d...992 Helt enig! Anonymkode: 65df8...8e0
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2025 #12 Skrevet 1. juni 2025 "Gammelt piss, kukost og svette."..urgh..glad jeg ikke suger kuk.. Anonymkode: a9750...ef7
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2025 #13 Skrevet 1. juni 2025 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): "Gammelt piss, kukost og svette."..urgh..glad jeg ikke suger kuk.. Anonymkode: a9750...ef7 Heldigvis er det et problem lesbiske er spart for. Anonymkode: 8990a...7e8
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2025 #15 Skrevet 1. juni 2025 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Det er vel opp til enhver hva man er komfortabel med. At du slikker diskomus som har vært på festival to døgn uten å dusje fremkaller brekninger hos meg 🤢Uansett hvor mye du prøver å overbevise om hvor nydelig det var! Anonymkode: ecd06...6be Hehe, neinei, det er bare tull og mani. At du selv kan bestemme din preferanse er manisk. Det er selvfølgelig langt mindre manisk å ha en formening om hva andre skal ha som preferanse 😅😂 Noen tror virkelig deres mening er så viktig at det må forkynnes til alle de uvitende. Anonymkode: 1e4e6...812
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2025 #16 Skrevet 2. juni 2025 Har det gått to timer fra dusj til oralsex, tar jeg (eller han) en kattevask først! 🙈🙈 Anonymkode: 15847...94c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2025 #17 Skrevet 2. juni 2025 Akkurat som en mann hadde vært interessert i å sleike ei hufse som stinker av gammel urin, gugge og andre delikatesser... At du legger lista så lavt for din del, er opp til deg. Men ikke forvent at andre skal være like udelikate. Anonymkode: a21a4...d92
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2025 #18 Skrevet 2. juni 2025 Jeg er ikke manisk, men jeg har mine preferanser. En av dem er renslighet. Og selv om det ikke er viktig for deg, så kan det være viktig for andre, uten at folk kan kalles maniske. Anonymkode: acf01...bf9
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2025 #19 Skrevet 2. juni 2025 Det må være en mann som skriver dette? Anonymkode: 7b68b...2aa
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2025 #20 Skrevet 2. juni 2025 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Det må være en mann som skriver dette? Anonymkode: 7b68b...2aa Selvfølgelig! For kvinner er alltid hygieniske og renslige og forresten så finnes det ingen menn som utfører oralsex på kvinner. Anonymkode: 8990a...7e8
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2025 #21 Skrevet 2. juni 2025 To dager hadde nok ikke vært aktuelt, men den kan være for ren også, føles feil om det nesten smaker såpe. Jeg foretrekker at det lukter og smaker litt kjønn, nydusjet før daten og det har gått noen timer før det skjer noe er perfekt om de har normal kroppslukt. Anonymkode: 3df7b...192
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2025 #22 Skrevet 2. juni 2025 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Har det gått to timer fra dusj til oralsex, tar jeg (eller han) en kattevask først! 🙈🙈 Anonymkode: 15847...94c Er bare tull. Anonymkode: da15d...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå