Gå til innhold

Slutt med kjæresten som jeg har hatt i 5 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det innafor å lage ny profil på datingside?🙈 Har tre tenåringsbarn og vært skilt i 1.5 år. 

Anonymkode: 068ff...dbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpe meg for ett stress🙈😅. Hvorfor sånn hastverk?

Anonymkode: 2d3d7...2c4

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Når er det innafor å lage ny profil på datingside?🙈 Har tre tenåringsbarn og vært skilt i 1.5 år. 

Hvis du er desperat så...

Anonymkode: 564bf...a5d

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Hvis du er desperat så...

Ja, er nok litt ensom de ukene jeg ikke har barna. 

Skrevet

Det er det bare du som kan avgjøre.

Om du trenger en "rebound" eller hva de nå kaller det så skaffer du en, men vær ærlig da, om at du flørter og scroller, skriver meldinger og evt møter menn fordi du trenger oppmerksomheten akkurat nå.

For å finne en seriøs kjæreste uten å ha rukket trekke pusten etter den gamle enda er galskap. Du må finne deg selv og lande litt mellom hver mann du har.

Anonymkode: f824c...c6d

Skrevet

Kanskje du bør øve deg litt på å være alene? Å søke forhold fordi du er ensom når ungene er ute er litt teit. 

Fokuser på barna, jobb og ditt sosiale liv uten kjæreste, så skal du se at det dukker opp muligheter etterhvert. 

Skrevet

Når du har lyst? I dag. I går. Forrige mnd. Neste år. Er jo ikke no fasit på det

Anonymkode: baafa...9cc

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Når du har lyst? I dag. I går. Forrige mnd. Neste år. Er jo ikke no fasit på det

Anonymkode: baafa...9cc

Sier jeg og. 

Anonymkode: 194f0...a16

Skrevet

Når du måtte ha lyst. 

Anonymkode: 66800...881

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Helt greit å gjøre nå

Anonymkode: 34667...4c7

Skrevet

Profil er det jo vare å lage, men vær kjærester minst et år før du involverer barna.

Anonymkode: 378ba...779

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ja, er nok litt ensom de ukene jeg ikke har barna. 

Da er du dårlig selskap. 

Skrevet
MissSaigon skrev (6 timer siden):

Kanskje du bør øve deg litt på å være alene? Å søke forhold fordi du er ensom når ungene er ute er litt teit. 

Fokuser på barna, jobb og ditt sosiale liv uten kjæreste, så skal du se at det dukker opp muligheter etterhvert. 

Er ikke ofte jeg er enig med deg, men dette er jeg helt enig i. Dette var fornuftig skrevet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er ikke ofte jeg er enig med deg, men dette er jeg helt enig i. Dette var fornuftig skrevet. 

Hva er vitsen med å skrive slik? Tror du noen/hun bryr seg om du ofte er enig eller ikke?

Anonymkode: b2de4...c2e

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Da er du dårlig selskap. 

Nei det er hun ikke. Det er da helt naturlig og forståelig.

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Nei det er hun ikke. Det er da helt naturlig og forståelig.

Det er ikke mine ord. Det er et ordtak som sier; "trives man ikke i eget selskap, er du et dårlig selskap".

Skrevet

Utrolig dømmende svar du får, HI. Dette er 2025. Om en dame vil date, gjør hun det, uansett om du vil ha en fling eller en kjæreste. Du trenger ingen godkjenning fra eldsterådet. Bare ikke involver barna. 

Kos deg ❤️

Skrevet
Polly-Esther skrev (3 timer siden):

Utrolig dømmende svar du får, HI. Dette er 2025. Om en dame vil date, gjør hun det, uansett om du vil ha en fling eller en kjæreste. Du trenger ingen godkjenning fra eldsterådet. Bare ikke involver barna. 

Kos deg ❤️

Om man ikke tåler svar får man la være å stille spørsmål. 

Siden hi spør så er det helt greit at folk sier meningen sin. Ellers er det nok ikke så mange som bryr seg, sånn innerst inne. 

Anonymkode: b2de4...c2e

Skrevet

Fra den ene til den andre, men du må bestemme hva du gjør med ditt liv. Seriøst. Ikke spør på et forum om du ikke vil vite hva folk mener. Folk mener mye rart, det kan man ikke ta hensyn til.

Anonymkode: 345bf...696

Skrevet
Polly-Esther skrev (10 timer siden):

Kos deg ❤️

Utrolig tåpelig kommentar i og med at hi spør om andres meninger.

Anonymkode: da68a...09b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...