Anonym bruker Skrevet 2. mai #26 Skrevet 2. mai Fuck it! Jeg skal jaggu kjøpe meg et gedigent prideflagg og la det vaie gjennom hele juni. Håper det kan forarge mange KrFere og forhåpentlig vis noen blåblå i FrP. Anonymkode: 9249e...d99
Anonym bruker Skrevet 2. mai #27 Skrevet 2. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): En hel måned med det grelle pride-flagget er ikke "i forbindelse med et arrangement". Anonymkode: c8b5f...a48 Men det er en markering. Anonymkode: 023ba...9c0
Anonym bruker Skrevet 2. mai #28 Skrevet 2. mai Jeg skjønner ikke at folk har problemer med flagging av pride flagg. Hvorfor blir du så provosert?? Er det et problem for deg at folk av samme kjønn elsker hverandre? Du er jo ikke involvert i andres kjærlighetsliv, så du har ikke rett til en mening om hvem de er sammen med, så lenge det er voksne samtykkende mennesker. Anonymkode: 2d816...e91
Anonym bruker Skrevet 3. mai #29 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg skjønner ikke at folk har problemer med flagging av pride flagg. Hvorfor blir du så provosert?? Er det et problem for deg at folk av samme kjønn elsker hverandre? Du er jo ikke involvert i andres kjærlighetsliv, så du har ikke rett til en mening om hvem de er sammen med, så lenge det er voksne samtykkende mennesker. Anonymkode: 2d816...e91 Er det noen i denne tråden som har uttrykt at de provoseres av flagging av Pride-flagg på generell basis, eller at de har problemer med at to personer av samme kjønn elsker hverandre…? jeg trodde diskusjonen handlet om offentlig flagging på offentlige steder. Du vet, det er fullt mulig å støtte homofile og likevel mene at offentlig flagging skal forbeholdes det norske og samiske flagget. Anonymkode: 3a4dc...b9e
Anonym bruker Skrevet 3. mai #30 Skrevet 3. mai En ting er på offisielle flaggdager, men et forbud vil jo gjelde hele året. Jeg ser ikke en god grunn til å forby dette. Og jeg mener at å ville kneble befolkningen på denne måten er en form for sensur som fremmer et syn om at homofile ikke er velkomne i samfunnet. Anonymkode: 2d816...e91
Anonym bruker Skrevet 3. mai #31 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): En ting er på offisielle flaggdager, men et forbud vil jo gjelde hele året. Jeg ser ikke en god grunn til å forby dette. Og jeg mener at å ville kneble befolkningen på denne måten er en form for sensur som fremmer et syn om at homofile ikke er velkomne i samfunnet. Anonymkode: 2d816...e91 Blir alle interessegrupper som ikke får heise flaggene sine på offentlige bygg kneblet? Anonymkode: 3a4dc...b9e
Anonym bruker Skrevet 3. mai #32 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (14 timer siden): At du ikke liker det, spiller ingen rolle. Anonymkode: 416f7...121 Jo, det gjør det faktisk. Politisk markering på skolen er ikke tillatt. Anonymkode: c8b5f...a48
Anonym bruker Skrevet 3. mai #33 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Jo, det gjør det faktisk. Politisk markering på skolen er ikke tillatt. Anonymkode: c8b5f...a48 Riktig. Anonymkode: 9e907...388
Anonym bruker Skrevet 3. mai #34 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Jo, det gjør det faktisk. Politisk markering på skolen er ikke tillatt. Anonymkode: c8b5f...a48 Pride er ikke politisk. Anonymkode: 023ba...9c0
Anonym bruker Skrevet 3. mai #35 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Pride er ikke politisk. Anonymkode: 023ba...9c0 Jo, det er det nettopp. Propaganda så det holder. Anonymkode: 9e907...388
Anonym bruker Skrevet 3. mai #36 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jo, det er det nettopp. Propaganda så det holder. Anonymkode: 9e907...388 Propaganda? For hva? Kjærlighet og inkludering? Anonymkode: 023ba...9c0
Anonym bruker Skrevet 3. mai #37 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Propaganda? For hva? Kjærlighet og inkludering? Anonymkode: 023ba...9c0 Samfunnet skal ikke styres i retning av kjærlighet og inkludering? Anonymkode: b6b77...2d4
Anonym bruker Skrevet 3. mai #38 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (På 28.4.2025 den 12.05): Hvordan er det å kun tilby Norges flagg og det samiske flagget å jobbe mot samhold og inkludering? Anonymkode: 3a4dc...b9e Det skjønner ikke jeg heller. Hva er galt med å ha regler som skaper et fellesskap? Å bruke prideflagg på offentlige bygninger, bygninger som er ALLES bygninger, er et overgrep mot de som er uenige i mye av det pride står for. Det MÅ respekteres i et demokrati. Samhold og integrering handler om å samles om noe felles. Ikke å tvinge alle til å samles om noe mange ikke er for. Alle kan samles om det norske flagget, derfor er det det eneste riktige flagget på ei offentlig flaggstang. Norske offentlige flaggstenger er ikke for å markedsføre egne standpunkter, de er der for å samle den norske befolkningen om nasjonen Norge. Offentlige flaggstenger har ingen ting med homofili og skeive å gjøre. Anonymkode: 9ed07...4f4
Anonym bruker Skrevet 3. mai #39 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (16 timer siden): Er det noen i denne tråden som har uttrykt at de provoseres av flagging av Pride-flagg på generell basis, eller at de har problemer med at to personer av samme kjønn elsker hverandre…? jeg trodde diskusjonen handlet om offentlig flagging på offentlige steder. Du vet, det er fullt mulig å støtte homofile og likevel mene at offentlig flagging skal forbeholdes det norske og samiske flagget. Anonymkode: 3a4dc...b9e Helt enig. Jeg har ingen ting mot skeive, de skal ha nøyaktig samme rettigheter som alle andre. Og det ekskluderer retten til å flagge på offentlige flaggstenger. Ingen har den retten, da skal heller ikke homofile ha den rettigheten. Jeg tror de flest homofile lever veldig godt med det. Det er noen som lager ufattelig mye bråk av dette, og det tror jeg er spesielt alle empatisposørene som har behov for å markere seg offentlig. Disse kunne vi gjerne heist opp i flaggstengene, til offentlig spott og spe. For de er jeg veldig lei av. Homofile er greie folk, som de aller fleste andre. De fleste er langt mindre fanatiske også, enn de som på død og liv skal kjempe deres kamp. Anonymkode: 9ed07...4f4
Anonym bruker Skrevet 3. mai #40 Skrevet 3. mai «Endelig har HI lest en avis» Det kunne like gjerne vært overskriften her. Anonymkode: 48e1b...e83
Anonym bruker Skrevet 3. mai #41 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (På 2.5.2025 den 18.17): Nei, skolen er, som alle andre offentlige bygg, et offentlig bygg. Skolen kan ikke få bestemme selv hva de vil henge opp for flagg når. Vi har flaggdager i kalenderen. Inkluderes pedofile i regnbueflagget? De inkluderes i det norske flagget. Det norske flagget gjelder alle, både de vi liker og de vi ikke liker. Det norske flagget gjelder også Viggo Kristiansen og Jan Helge Andersen. Til og med Utøya-terroristen inkluderes i det norske flagget. Inkluderes han i regnbueflagget? Hvis ikke så ekskluderer regnbueflagget der det norske flagget inkluderer. Det ødelegger premisset om at regnbueflagget er et inkluderingsflagg. Da er det tvert i mot et ekskluderingsflagg. Og, basert på ditt premiss om hva som er kvalmende, så er regnbueflagget kvalmende for deg i så fall. Anonymkode: b6b77...2d4 Er det noe galt med Viggo Kristiansen også nå? Anonymkode: 48e1b...e83
Anonym bruker Skrevet 3. mai #42 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (På 2.5.2025 den 23.11): Fuck it! Jeg skal jaggu kjøpe meg et gedigent prideflagg og la det vaie gjennom hele juni. Håper det kan forarge mange KrFere og forhåpentlig vis noen blåblå i FrP. Anonymkode: 9249e...d99 Nei, men det er ganske irriterende for homofile, at vi liksom skal være noen slags veskehunder som dere skal smykke dere med. Vær homo selv dersom du absolutt skal gjøre noen nytte for deg! Anonymkode: 48e1b...e83
Anonym bruker Skrevet 3. mai #43 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Det skjønner ikke jeg heller. Hva er galt med å ha regler som skaper et fellesskap? Å bruke prideflagg på offentlige bygninger, bygninger som er ALLES bygninger, er et overgrep mot de som er uenige i mye av det pride står for. Det MÅ respekteres i et demokrati. Samhold og integrering handler om å samles om noe felles. Ikke å tvinge alle til å samles om noe mange ikke er for. Alle kan samles om det norske flagget, derfor er det det eneste riktige flagget på ei offentlig flaggstang. Norske offentlige flaggstenger er ikke for å markedsføre egne standpunkter, de er der for å samle den norske befolkningen om nasjonen Norge. Offentlige flaggstenger har ingen ting med homofili og skeive å gjøre. Anonymkode: 9ed07...4f4 Da kan det ikke flagges med det samiske flagget heller da altså. Anonymkode: 416f7...121
Anonym bruker Skrevet 3. mai #44 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (23 timer siden): Jeg skjønner ikke at folk har problemer med flagging av pride flagg. Hvorfor blir du så provosert?? Er det et problem for deg at folk av samme kjønn elsker hverandre? Du er jo ikke involvert i andres kjærlighetsliv, så du har ikke rett til en mening om hvem de er sammen med, så lenge det er voksne samtykkende mennesker. Anonymkode: 2d816...e91 Problemet er at det er de heterofile som kaprer homoflagget. Hold de ekle labbene deres unna! Finn noe nyttig dere kan gjøre fremfor å godhetsposere. Anonymkode: 48e1b...e83
Anonym bruker Skrevet 3. mai #45 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Da kan det ikke flagges med det samiske flagget heller da altså. Anonymkode: 416f7...121 Det kan vel samene flagge med, eller vil du kapre det flagget også? Hva med å flagge for de stakkars britene eller tyskerne? Åh, det er så gjevt å drive med kulturell appropriasjon i 2025! 🥳 Anonymkode: 48e1b...e83
Anonym bruker Skrevet 3. mai #46 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg tror de flest homofile lever veldig godt med det. Det er noen som lager ufattelig mye bråk av dette, og det tror jeg er spesielt alle empatisposørene som har behov for å markere seg offentlig. Disse kunne vi gjerne heist opp i flaggstengene, til offentlig spott og spe. For de er jeg veldig lei av. 👏🏻👏🏻👏🏻 støttes! Heis de opp i flaggstanga! 😸😸😸 Anonymkode: 48e1b...e83
Anonym bruker Skrevet 3. mai #47 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (På 2.5.2025 den 22.59): Jeg har ingen formening om pride flagg på offentlige steder eller ei. Folk må få elske de man vil og bli akseptert for det. Det skader ikke meg at naboen er homofil. Det finnes langt flere problemer i verden som bør rettes fokus på enn om folk elsker samme kjønn Anonymkode: 9bacc...9ab Regnbueflagget har knapt noe med homofile å gjøre lengre. Det handler i 2025 om heterofile som lever traurige liv og som forsøker å få det mer spennende ved å kapre noe de tror er en god sak. Det vil si, de som ikke er hoppet videre og blitt trans-aktivister… (som selvfølgelig heller ikke har noe med trans-personer å gjøre, kun cis-mennesker som lever traurige liv og som forsøker å…ja, du skjønner greia) Anonymkode: 48e1b...e83
Anonym bruker Skrevet 3. mai #48 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Det kan vel samene flagge med, eller vil du kapre det flagget også? Hva med å flagge for de stakkars britene eller tyskerne? Åh, det er så gjevt å drive med kulturell appropriasjon i 2025! 🥳 Anonymkode: 48e1b...e83 Fælt så hissig du var da 🤣 Anonymkode: 416f7...121
Anonym bruker Skrevet 3. mai #49 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Fælt så hissig du var da 🤣 Anonymkode: 416f7...121 Ja, jeg er så lei! Det var et år det var regnbuer over føkkings hele Oslo. På kaffekoppene og serviettene og muffinsene og på nøkkelkjedene og sykkelhjelmen og jeg vet ikke hva. Dette ER kulturell appropriasjon. Og det er slett ikke til hjelp for en eneste homofil at man ser at det finnes mange idiotiske heteroer der ute. Det er mer skremmende enn det er betryggende. Det er jo selvfølgelig akkurat de samme menneskene som finner på å drepe homofile. Det er nekene. De gjør det de blir fortalt, uansett hva det er. Anonymkode: 48e1b...e83
Anonym bruker Skrevet 3. mai #50 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ja, jeg er så lei! Det var et år det var regnbuer over føkkings hele Oslo. På kaffekoppene og serviettene og muffinsene og på nøkkelkjedene og sykkelhjelmen og jeg vet ikke hva. Dette ER kulturell appropriasjon. Og det er slett ikke til hjelp for en eneste homofil at man ser at det finnes mange idiotiske heteroer der ute. Det er mer skremmende enn det er betryggende. Det er jo selvfølgelig akkurat de samme menneskene som finner på å drepe homofile. Det er nekene. De gjør det de blir fortalt, uansett hva det er. Anonymkode: 48e1b...e83 Håper det hjalp å få ut gørra på ei som er gift med ei jente da 😂 Anonymkode: 416f7...121
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå