Gå til innhold

Min sønn har vært på påskeferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er drit sur på mine foreldre!  De har ikke fulgt han opp og nå har han snudd døgnet fullstendig!  Blir en sinnsyk jobb for meg å snu det igjen. Hva ville du gjort? 

Anonymkode: b5b6a...7bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha ha seriøst? Du er sur for at de har hatt med sønnen din på ferie? 

Anonymkode: 1c629...f76

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ha ha ha ha seriøst? Du er sur for at de har hatt med sønnen din på ferie? 

Nei. Men de har jo ikke passet på han. Han har diagnoser som må følges opp ! Nå sitter jeg med problemet! 

Skrevet

Jeg hadde satt stor pris på at han fikk være med på ferie og hatt stor aksept for at ting ikke ble som du mener er riktig. 

Det er lørdag og du har helt til tirsdag på deg til å få han i rytme igjen. 

Om det er så viktig at han følger en spesielt rytme kan du aldri sende han fra deg. 

Anonymkode: 73e44...5e9

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Men de har jo ikke passet på han. Han har diagnoser som må følges opp ! Nå sitter jeg med problemet! 

Men om han har så stort behov for oppfølging så må du jo sørge for å passe på selv, da. Det er jo helt ansvarsløst å sende ham på tur om du ikke vet han er ivaretatt?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men om han har så stort behov for oppfølging så må du jo sørge for å passe på selv, da. Det er jo helt ansvarsløst å sende ham på tur om du ikke vet han er ivaretatt?

Ja. Skjønner det NÅ! Aldri mer

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde satt stor pris på at han fikk være med på ferie og hatt stor aksept for at ting ikke ble som du mener er riktig. 

Det er lørdag og du har helt til tirsdag på deg til å få han i rytme igjen. 

Om det er så viktig at han følger en spesielt rytme kan du aldri sende han fra deg. 

Anonymkode: 73e44...5e9

Nei. Jeg MÅ ha han. Og det gjør jeg med glede ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og jeg er drit sur på mine foreldre!  De har ikke fulgt han opp og nå har han snudd døgnet fullstendig!  Blir en sinnsyk jobb for meg å snu det igjen. Hva ville du gjort? 

Nei, nå står ikke verden til påske!! 

Anonymkode: e7041...fe9

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ta seg en pille og slapp av. Skulle nesten tro du også hadde noen diagnoser. 

Anonymkode: e7041...fe9

Skrevet

Hvor gammel er han?

Anonymkode: d96a0...fff

Skrevet

Du vekker ham til normal tid i morgen. Holder ham våken til leggetid og gjentar på mandag. Problem løst.

Anonymkode: 29322...037

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ehhhhhh Det går helt fint! Det går bra. Ikke ødelegg for barnet  ditt med det ræva hhumøret der. 

Anonymkode: 8b79d...fab

Skrevet

Om han har hatt noen fine feriedager og du noen fine barnefri dager er det vel ingenting å stresse med?

Pust med magen og bruk to dager på å snu døgnet tilbake, ingen vits å bruke negativ energi på dette.

Diagnoser eller ei, både du og sønnen din må lære å takle såpass.

Anonymkode: 49358...133

Skrevet

Du høres ut som en fest å være sammen med🥴

Anonymkode: 954d3...4d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...