Anonym bruker Skrevet 20. april #126 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (9 timer siden): Så det du mener er en kvinne er identitet, ikke kjønnsorgan? Da er vi tilbake ved følelser. At en kvinner en som føler seg som en kvinne. Ikke noe objektivt, ikke noe konkret. Kan du ikke si hva en kvinne er for noe kan du heller ikke si hva en kvinne ikke er for noe. Da kan du heller ikke protestere når noen sier at "nei, den personen er ikke en kvinne". Du har ikke noen konkret beskrivelse av dette "kvinne" å komme med. Anonymkode: 32eb7...9ef Den biologiske måten å beskrive en kvinne, er en måte. Den er ganske konkret og visuell, og den er ganske objektiv. Det kan være store variasjoner mellom kroppene, men de fleste kan likevel være enig likevel. Å beskriver kjønnet som identitet, er en annen måge å beskrive hva en kvinne er. Her finnes det like mange beskrivelser som det finnes kvinner. Den er altså subjektiv. Å begynne å beskrive min kjønnsidentitet, har lite for seg. Det jeg kan si, er at min identitet er forenelig med både samfunnets forventninger til kjønnet mitt og det er forenelig med de fysiske/biologiske aspektene. For transpersoner så er ikke identiteten forenelig med det biologiske kjønnet. De ønsker derfor å gjøre endringer som fikset det. At du skal stå på sidelinjen og rope at de er ikke ordentilige kvinner, fordi du ikke klarer å forstå dette med kjønnsidentitet, er forkastelig. Alt de ønsker å er føle seg hjemme i sin egen kropp, noe vi cis kvinner gjøre uten å tenke over det! Hvorfor kan du ikke la de være i fred, uten å måtte driskutere på åpent forum og de er kvinner nok? Anonymkode: d1fb3...2c8
Anonym bruker Skrevet 20. april #127 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Den biologiske måten å beskrive en kvinne, er en måte. Den er ganske konkret og visuell, og den er ganske objektiv. Det kan være store variasjoner mellom kroppene, men de fleste kan likevel være enig likevel. Å beskriver kjønnet som identitet, er en annen måge å beskrive hva en kvinne er. Her finnes det like mange beskrivelser som det finnes kvinner. Den er altså subjektiv. Å begynne å beskrive min kjønnsidentitet, har lite for seg. Det jeg kan si, er at min identitet er forenelig med både samfunnets forventninger til kjønnet mitt og det er forenelig med de fysiske/biologiske aspektene. For transpersoner så er ikke identiteten forenelig med det biologiske kjønnet. De ønsker derfor å gjøre endringer som fikset det. At du skal stå på sidelinjen og rope at de er ikke ordentilige kvinner, fordi du ikke klarer å forstå dette med kjønnsidentitet, er forkastelig. Alt de ønsker å er føle seg hjemme i sin egen kropp, noe vi cis kvinner gjøre uten å tenke over det! Hvorfor kan du ikke la de være i fred, uten å måtte driskutere på åpent forum og de er kvinner nok? Anonymkode: d1fb3...2c8 Og her har vi denne kjedsommelige demoniseringen av meningsmotstandere igjen. Hvorfor kan man ikke diskutere trådens tema (les hi!) uten å bli beskyldt for å ikke «la transkvinner være i fred»? HVEM har argumentert for at transkvinner ikke skal få være i fred? Det er ingen her som «står på sidelinjen og roper» noe mer enn hva du gjør, vi diskuterer et tema som er tidsaktuelt. Hvis du ikke klarer å akseptere at andre har ulike meninger enn deg så skal du kanskje ikke delta i diskusjonen? Anonymkode: ae694...b0f
Anonym bruker Skrevet 20. april #128 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Den biologiske måten å beskrive en kvinne, er en måte. Den er ganske konkret og visuell, og den er ganske objektiv. Det kan være store variasjoner mellom kroppene, men de fleste kan likevel være enig likevel. Å beskriver kjønnet som identitet, er en annen måge å beskrive hva en kvinne er. Her finnes det like mange beskrivelser som det finnes kvinner. Den er altså subjektiv. Å begynne å beskrive min kjønnsidentitet, har lite for seg. Det jeg kan si, er at min identitet er forenelig med både samfunnets forventninger til kjønnet mitt og det er forenelig med de fysiske/biologiske aspektene. For transpersoner så er ikke identiteten forenelig med det biologiske kjønnet. De ønsker derfor å gjøre endringer som fikset det. At du skal stå på sidelinjen og rope at de er ikke ordentilige kvinner, fordi du ikke klarer å forstå dette med kjønnsidentitet, er forkastelig. Alt de ønsker å er føle seg hjemme i sin egen kropp, noe vi cis kvinner gjøre uten å tenke over det! Hvorfor kan du ikke la de være i fred, uten å måtte driskutere på åpent forum og de er kvinner nok? Anonymkode: d1fb3...2c8 Spørsmålet er vel i stor grad hvilken type beskrivelse man skal bruke i ulike situasjoner. For 50 år siden brukte man nesten bare den biologiske eller genetiske forståelsen. Da lå også fokuset på at samfunnet måtte endres slik at folk kunne leve slik de ønsket uavhengig av kjønn. I dag tar mange til orde for å bruke nesten bare identitetsforståelsen og da å heller gjøre endringer på personenes fysiske utseende og hormonnivåer for å tilpasses samfunnets forventninger til kjønn. Om man er ordentlig kvinne eller ordentlig mann kommer helt an på hvilken type beskrivelse man bruker. Jeg har for eksempel fått høre at jeg ikke er en ordentlig kvinner av transvinner. De synes ikke jeg kunne kalles ordentlig kvinne siden jeg ikke brukte sminke og har en tradisjonell mannsjobb mm. Ut fra deres kulturelle forståelse av kjønn er jeg kanskje ikke en ekte kvinne på tross av at jeg har født to barn. Med en biologisk/genetisk forståelse derimot er det ikke tvil om at jeg er kvinne og de ikke er det. Det er litt synd at vi ikke har ord som skiller mellom biologisk og kulturelt kjønn. Det hadde gjort diskusjonen enklere tror jeg. Anonymkode: 74333...b86
Anonym bruker Skrevet 20. april #129 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): At du lett blir forvirret kan du ikke legge over på andre. Du har fått så mange gode svar, men du er helt resistent mot å ta til deg annen informasjon enn det du alt har bestemt deg for. Og sånn egentlig, hvorfor dette store behovet for å betegne noen som noe som helst. Så lenge du ikke har tenkt å få barn med en kvinne så spiller det vel ingen rolle hvor ‘ekte’ noe er. Min venninne, født og oppvokst som kvinne, kan ikke få barn. Slik er hun helt lik transkvinner, gjør det henne til mindre kvinne i øynene på mennesker som deg? For det er jo bare det som skiller transkvinner fra andre. Anonymkode: 2630f...42e Men kan du forklare hva en kvinne er i stedet for denne ordsalaten? Anonymkode: 32eb7...9ef
Anonym bruker Skrevet 20. april #130 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Den biologiske måten å beskrive en kvinne, er en måte. Den er ganske konkret og visuell, og den er ganske objektiv. Det kan være store variasjoner mellom kroppene, men de fleste kan likevel være enig likevel. Å beskriver kjønnet som identitet, er en annen måge å beskrive hva en kvinne er. Her finnes det like mange beskrivelser som det finnes kvinner. Den er altså subjektiv. Å begynne å beskrive min kjønnsidentitet, har lite for seg. Det jeg kan si, er at min identitet er forenelig med både samfunnets forventninger til kjønnet mitt og det er forenelig med de fysiske/biologiske aspektene. For transpersoner så er ikke identiteten forenelig med det biologiske kjønnet. De ønsker derfor å gjøre endringer som fikset det. At du skal stå på sidelinjen og rope at de er ikke ordentilige kvinner, fordi du ikke klarer å forstå dette med kjønnsidentitet, er forkastelig. Alt de ønsker å er føle seg hjemme i sin egen kropp, noe vi cis kvinner gjøre uten å tenke over det! Hvorfor kan du ikke la de være i fred, uten å måtte driskutere på åpent forum og de er kvinner nok? Anonymkode: d1fb3...2c8 Identitet er fortsatt "føler seg som". Hva er denne "kvinne" som noen som har "identitet som kvinne" for noe? Der er ingenting konkret i forklaringen din. Du får ikke med deg at "kvinne" må være noe som den som "identifiserer seg som kvinne" må ha en forståelse av hva er for noe. PS. Du trenger ikke forklare hva en "kvinne" er for noe. Men når du bruker begrepet så må du jo ha en viss forståelse og tanke om hva dette "kvinne" du prater om er for noe. Anonymkode: 32eb7...9ef
Anonym bruker Skrevet 20. april #131 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Og her har vi denne kjedsommelige demoniseringen av meningsmotstandere igjen. Hvorfor kan man ikke diskutere trådens tema (les hi!) uten å bli beskyldt for å ikke «la transkvinner være i fred»? HVEM har argumentert for at transkvinner ikke skal få være i fred? Det er ingen her som «står på sidelinjen og roper» noe mer enn hva du gjør, vi diskuterer et tema som er tidsaktuelt. Hvis du ikke klarer å akseptere at andre har ulike meninger enn deg så skal du kanskje ikke delta i diskusjonen? Anonymkode: ae694...b0f Du får så mange gode svar, men har ingen vilje ril å ta til deg lærdom. Det gjør det både vanskelig og irriterende å forholde seg til. Anonymkode: 2630f...42e
Anonym bruker Skrevet 20. april #132 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Men kan du forklare hva en kvinne er i stedet for denne ordsalaten? Anonymkode: 32eb7...9ef En kvinne har livmor, eggstokker, vulva, klitoris og kan bære fram et barn. Ferdig snakket! Anonymkode: 41051...e5f
Anonym bruker Skrevet 20. april #133 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Du får så mange gode svar, men har ingen vilje ril å ta til deg lærdom. Det gjør det både vanskelig og irriterende å forholde seg til. Anonymkode: 2630f...42e Nei, jeg har ikke fått noe svar på hvorfor enkelte har så innmari behov for å tillegge andre meninger og holdninger de ikke har gitt uttrykk for. At du liter ut av deg noe betyr ikke at noen har fått svar på noe som helst. Det er frustrerende, men også litt morsomt, å diskutere med noen som har så store problemer med uenighet som deg. Du er ganske høy på deg selv når du innbilder deg at du kan gi noen som helst «lærdom». Folk er uenige, det må du lære deg å håndtere uten at du lar følelsene løpe av med deg. Anonymkode: ae694...b0f
Anonym bruker Skrevet 20. april #134 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (33 minutter siden): En kvinne har livmor, eggstokker, vulva, klitoris og kan bære fram et barn. Ferdig snakket! Anonymkode: 41051...e5f Hva er en kvinne uten livmor og eggstokker? Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Nei, jeg har ikke fått noe svar på hvorfor enkelte har så innmari behov for å tillegge andre meninger og holdninger de ikke har gitt uttrykk for. At du liter ut av deg noe betyr ikke at noen har fått svar på noe som helst. Det er frustrerende, men også litt morsomt, å diskutere med noen som har så store problemer med uenighet som deg. Du er ganske høy på deg selv når du innbilder deg at du kan gi noen som helst «lærdom». Folk er uenige, det må du lære deg å håndtere uten at du lar følelsene løpe av med deg. Anonymkode: ae694...b0f Du har fått mange svar. Du evner bare ikke ta de til deg fordi du har hengte deg opp i dine egne tanker. Når du må ty til hersketeknikk som at ‘følelsene løper av’ så viser du oss alle hvor lite du har å fare med. Anonymkode: 2630f...42e
Anonym bruker Skrevet 20. april #135 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, jeg har ikke fått noe svar på hvorfor enkelte har så innmari behov for å tillegge andre meninger og holdninger de ikke har gitt uttrykk for. At du liter ut av deg noe betyr ikke at noen har fått svar på noe som helst. Det er frustrerende, men også litt morsomt, å diskutere med noen som har så store problemer med uenighet som deg. Du er ganske høy på deg selv når du innbilder deg at du kan gi noen som helst «lærdom». Folk er uenige, det må du lære deg å håndtere uten at du lar følelsene løpe av med deg. Anonymkode: ae694...b0f For en nedlatende person du er. Du tillegger andre en plikt til å svare på en måte som tilfredsstiller deg, men kommer ikke med noen motargumenter annet enn spørsmål til svarene du får. Er du likedan i diskusjoner med venner og familie? For da hadde jeg holdt meg langt unna deg. Du bestemmer ikke premissene for diskusjonen og hva som er bra nok og ikke bra nok svar. At du mener noe er en ordsalat sier mer om deg da du ikke evner å skjønne betydningen av hva som blir sagt. Samme som MAGA mener Kamala bare kom med ordsalat da de ikke har intellekt nok til å skjønne ordentlige setninger. Anonymkode: 788ab...d3d
Anonym bruker Skrevet 20. april #136 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (12 minutter siden): For en nedlatende person du er. Du tillegger andre en plikt til å svare på en måte som tilfredsstiller deg, men kommer ikke med noen motargumenter annet enn spørsmål til svarene du får. Er du likedan i diskusjoner med venner og familie? For da hadde jeg holdt meg langt unna deg. Du bestemmer ikke premissene for diskusjonen og hva som er bra nok og ikke bra nok svar. At du mener noe er en ordsalat sier mer om deg da du ikke evner å skjønne betydningen av hva som blir sagt. Samme som MAGA mener Kamala bare kom med ordsalat da de ikke har intellekt nok til å skjønne ordentlige setninger. Anonymkode: 788ab...d3d Den brukeren du siterer har ikke brukt ordet "ordsalat". Det var jeg som gjorde det. Grunnen til at jeg gjorde det var at kommentaren jeg svarte på ikke inneholdt noe konkret, brukte "identitet" som erstatningsord for "føler" ("identitet som kvinne"/"føler at den er kvinne") og prøvde å fullt ut angripe heller enn å svare noe konkret. Ordsalat uten innehold. Det er ingen som trenger å svare her. Har for eksempel du ikke noe svar på hva dette "kvinne" er for noe så trenger du heller ikke svare på hva det er. Det er bare til å gå videre med livet ditt. Men det å ha denne trangen til å angripe brukere fordi du ikke klarer å svare på hva det er for noe er bare lavmåls. Anonymkode: 32eb7...9ef
Anonym bruker Skrevet 20. april #137 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Den brukeren du siterer har ikke brukt ordet "ordsalat". Det var jeg som gjorde det. Grunnen til at jeg gjorde det var at kommentaren jeg svarte på ikke inneholdt noe konkret, brukte "identitet" som erstatningsord for "føler" ("identitet som kvinne"/"føler at den er kvinne") og prøvde å fullt ut angripe heller enn å svare noe konkret. Ordsalat uten innehold. Det er ingen som trenger å svare her. Har for eksempel du ikke noe svar på hva dette "kvinne" er for noe så trenger du heller ikke svare på hva det er. Det er bare til å gå videre med livet ditt. Men det å ha denne trangen til å angripe brukere fordi du ikke klarer å svare på hva det er for noe er bare lavmåls. Anonymkode: 32eb7...9ef Men at du angriper brukere som ikke oppfyller din standard er greit? Anonymkode: 2630f...42e
Anonym bruker Skrevet 20. april #138 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Men at du angriper brukere som ikke oppfyller din standard er greit? Anonymkode: 2630f...42e Som eksempelvis? Anonymkode: 32eb7...9ef
Anonym bruker Skrevet 20. april #139 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Som eksempelvis? Anonymkode: 32eb7...9ef Nei, vet du hva! Så dum kan du ikke gjøre deg. Sorry, altså, dette er sikkert ikke innafor, men ærlig talt😂 Anonymkode: 2630f...42e
Anonym bruker Skrevet 20. april #140 Skrevet 20. april On 4/17/2025 at 11:35 AM, Anonym bruker said: Jeg mener ingen vondt, og folk må få leve sitt eget liv og kle seg som de selv vil. Men jeg ser ikke trans kvinner Som ekte kvinner men som trans kvinner, jeg hører ofte at de ønsker å bli likestilt til ekte kvinner. Og mange som blir halshugget når de sier at trans kvinner ikke er ekte kvinner. Og kaller en transfobi for den meiningen. Jeg har ikke noe i mot trans de lever som de selv vil og kudos for dem for å være seg selv. Men nå er det kommet ut det med at de vil ekskludere transpersoner fra do/gaderober osv som ikke tilhører dem? Anonymkode: 3c8a0...bfe Er helt enig med deg. De får kle seg og være som de vil men de har ikke noe i kvinne garderober og toaletter og gjøre. Har man penis så skal man på herre toalett/garderobe Anonymkode: 60391...468
Anonym bruker Skrevet 20. april #141 Skrevet 20. april On 4/17/2025 at 1:23 PM, Anonym bruker said: Hva er en kvinne? Anonymkode: 32eb7...9ef Vagina = Kvinne Penis = Mann Anonymkode: 60391...468
Anonym bruker Skrevet 20. april #142 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (3 timer siden): For en nedlatende person du er. Du tillegger andre en plikt til å svare på en måte som tilfredsstiller deg, men kommer ikke med noen motargumenter annet enn spørsmål til svarene du får. Er du likedan i diskusjoner med venner og familie? For da hadde jeg holdt meg langt unna deg. Du bestemmer ikke premissene for diskusjonen og hva som er bra nok og ikke bra nok svar. At du mener noe er en ordsalat sier mer om deg da du ikke evner å skjønne betydningen av hva som blir sagt. Samme som MAGA mener Kamala bare kom med ordsalat da de ikke har intellekt nok til å skjønne ordentlige setninger. Anonymkode: 788ab...d3d Går det helt i stå for deg nå…? Min familie og mine venner forveksler ikke «mener det er forskjell på transkvinner og biologiske kvinner» med «lar ikke transkvinner leve livene sine i fred». Og dersom jeg hadde spurt dem hvorfor de tillegger andre meninger, så hadde de hatt et svar på det utover DU ER SÅ NEDLATENDE. Følg med litt på hvem du diskuterer hva med, du er jo ikke en løs kanon på dekk. Anonymkode: ae694...b0f
Anonym bruker Skrevet 20. april #143 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Går det helt i stå for deg nå…? Min familie og mine venner forveksler ikke «mener det er forskjell på transkvinner og biologiske kvinner» med «lar ikke transkvinner leve livene sine i fred». Og dersom jeg hadde spurt dem hvorfor de tillegger andre meninger, så hadde de hatt et svar på det utover DU ER SÅ NEDLATENDE. Følg med litt på hvem du diskuterer hva med, du er jo ikke en løs kanon på dekk. Anonymkode: ae694...b0f Mener du seriøst at du du er bedre i diskusjoner med venner og familie for de er bedre enn oss? gå og spis litt påskeegg og gjør noe annet. Anonymkode: 788ab...d3d
Anonym bruker Skrevet 20. april #144 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er helt enig med deg. De får kle seg og være som de vil men de har ikke noe i kvinne garderober og toaletter og gjøre. Har man penis så skal man på herre toalett/garderobe Anonymkode: 60391...468 Men de har jo ikke nødvendigvis penis. De fleste trans er på hormonbehandling og/eller skal operere. Skal en transkvinner som går på testosteronblokkere, østrogen og har operert til kvinnelige kjønnsorganer gå i en herregarderobe? Anonymkode: 788ab...d3d
Anonym bruker Skrevet 20. april #145 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): Mener du seriøst at du du er bedre i diskusjoner med venner og familie for de er bedre enn oss? gå og spis litt påskeegg og gjør noe annet. Anonymkode: 788ab...d3d Det er artig med personer som anklager andre for å diskutere på et lavt nivå når de selv tyr til «gå og spis litt påskeegg». Altså, blir du ikke LITT flau engang? Det jeg har argumentert FOR i denne tråden, er at man kan fint mene at biologiske kvinner er noe ANNET enn transkvinner, uten at det innebærer at man ikke vil la transkvinner «leve livene sine». Hvorfor det gjør deg og andre så innmari sure overgår min fatteevne. Det er ikke akkurat kontroversielt. Anonymkode: ae694...b0f
Anonym bruker Skrevet 20. april #146 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (3 timer siden): Men de har jo ikke nødvendigvis penis. De fleste trans er på hormonbehandling og/eller skal operere. Skal en transkvinner som går på testosteronblokkere, østrogen og har operert til kvinnelige kjønnsorganer gå i en herregarderobe? Anonymkode: 788ab...d3d Menn går i herregarderoben og kvinner går i kvinnegarderoben. Uavhengig av operasjoner og alt mulig. Er du mann og ønsker å slippe å gå i en herregarderobe så drar du ikke til et sted der du må i herregarderoben. Det samme hvis du er kvinne og ikke ønsker å være i en kvinnegarderobe. Anonymkode: 32eb7...9ef
Anonym bruker Skrevet 21. april #147 Skrevet 21. april 8 hours ago, Anonym bruker said: Men de har jo ikke nødvendigvis penis. De fleste trans er på hormonbehandling og/eller skal operere. Skal en transkvinner som går på testosteronblokkere, østrogen og har operert til kvinnelige kjønnsorganer gå i en herregarderobe? Anonymkode: 788ab...d3d Har man gjennomgått kjønnskifte operasjoner er man vel ikke lenger trans? Som jeg også skrev: Vagina = Kvinne Penis = Mann Anonymkode: 60391...468
Anonym bruker Skrevet 21. april #148 Skrevet 21. april Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Har man gjennomgått kjønnskifte operasjoner er man vel ikke lenger trans? Som jeg også skrev: Vagina = Kvinne Penis = Mann Anonymkode: 60391...468 De vil uansett aldri bli en ekte kvinne om de opererer aldri så mye. Så den diskusjonen kan man egentlig bare legge død nå. Anonymkode: 41051...e5f
Anonym bruker Skrevet 21. april #149 Skrevet 21. april Anonym bruker skrev (På 19.4.2025 den 0.22): Naturen er ikke så enkel. Vet du hvor mange mennesker der ute som har andre varianter? XX, XY, XXX, XXY, XYY i tillegg gir kromosomene man har kun utgangspunktet for gener som skrur seg av eller på for å uttrykke kjønn. Har man AIS, vil man ikke ha reseptorer på cellemembranen som passer til testorsteronhormomenet. Altså vil ikke testosteron påvirke kroppen til å utvikle mannlig kjønnsorganer og man kan bli født med kvinnelige kjønnsorganer. ser du på Jamie Lee Curtis som kvinne? Hun er XY men har AIS. Altså har testosteronet aldri blitt uttrykt i kroppen. med andre ord vil det være et hav av varianter basert på både kromosomer, reseptorer, hormoner etc og derfor har man altså flere enn to kjønn. Hadde man genetisk testet alle mennesker hadde nok mange fått seg en overraskelse. Anonymkode: 788ab...d3d Du snakker om avvik og feil. Om det fødes et barn med misdannelser så det bare har fire fingre på den ene hånden slutter ikke normalen å være fem. Feil skjer, det gjør dem ikke til standard. Anonymkode: 44715...db1
Anonym bruker Skrevet 21. april #150 Skrevet 21. april Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du snakker om avvik og feil. Om det fødes et barn med misdannelser så det bare har fire fingre på den ene hånden slutter ikke normalen å være fem. Feil skjer, det gjør dem ikke til standard. Anonymkode: 44715...db1 Hvor mange av de med fire fingre har en historie der de risikerer livet sitt bare for å leve? Hvor mange av de med fire fingre har lange diskusjonstråder der folk diskuterer om de er ekte eller ikke? Hvor mange av de med fire fingre blir kasta ut fra familien sin? Ca 1% av verdens befolkningen er trans. Ja, de er et avvik. Men alt de ønsker er å få leve sine liv i fred. Anonym bruker skrev (8 timer siden): Har man gjennomgått kjønnskifte operasjoner er man vel ikke lenger trans? Som jeg også skrev: Vagina = Kvinne Penis = Mann Anonymkode: 60391...468 De er fortsatt trans, selv med operasjon. Forskjellen på cis og trans, er det biologiske. En transkvinne er født mann, men de har skiftet til kvinne. Med eller uten operasjon. Anonymkode: d1fb3...2c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå