Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #26 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (9 timer siden): da er dem sikkert alt for bortskjemte Anonymkode: a7f6b...bef Det stemmer, de vil helst styre med sitt. Hvorfor ta dem med på ferie, når de ikke vil være med? Hva godt skulle det gjøre? Jeg vil jo helst være hjemme og, og styre med mitt. Anonymkode: a1518...99e
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #27 Skrevet 17. april 2025 Besøke familie og venner, og ha besøk av familie og venner, turer i byen og i marka, piknik på øyene, blir hytta siste dagene. Anonymkode: b491c...a29
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #28 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (På 15.4.2025 den 19.55): Påskefjellet 🐣 Anonymkode: f0264...b81 Hvor ligger det? Anonymkode: 60e38...310
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #29 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Hehe ja for det er jo ikke normalt at tenåringer foretrekker å være med venner istedenfor for å være med foreldrene 🤣🤣 Anonymkode: 034da...15c jo men det kan dem fint gjøre resten av året men jul og påske er hellig for meg og mange andre og bllir dem oppdratt riktig så respektere dem det Anonymkode: a7f6b...bef
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #30 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): jo men det kan dem fint gjøre resten av året men jul og påske er hellig for meg og mange andre og bllir dem oppdratt riktig så respektere dem det Anonymkode: a7f6b...bef De hadde selvsagt respektert det, men hvorfor tvinge noen med når de helst ønsker å gjøre andre ting? Hva er hyggelig og kos med det? Anonymkode: a1518...99e
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #31 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): De hadde selvsagt respektert det, men hvorfor tvinge noen med når de helst ønsker å gjøre andre ting? Hva er hyggelig og kos med det? Anonymkode: a1518...99e jeg vil ikke si det er tvang men er man vokst opp med foreldre som sier ja til alt da kan skjønne at man ikke gidder og respektere foreldre jeg har sett mange skrive her inne at dem er oppgitt over unger som ikke gidder og lette på ræva i posken og vil heller sitte inne og spille og det synes ikke jeg er greit i det hele tatt for det første er det veldig viktig og bevege på seg for helsa skyld og for det andre syns ikke jeg det er greit og sitte og game bort ferien da hadde jeg dratt ut kontakten, det er alt for mange som blir avhengi jeg vet faktisk om flere i den alderen som er oppdratt riktig og hr mange venner men i påsken skjønner dem det at da er man med familie uten og klage Anonymkode: a7f6b...bef
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #32 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): jeg vil ikke si det er tvang men er man vokst opp med foreldre som sier ja til alt da kan skjønne at man ikke gidder og respektere foreldre jeg har sett mange skrive her inne at dem er oppgitt over unger som ikke gidder og lette på ræva i posken og vil heller sitte inne og spille og det synes ikke jeg er greit i det hele tatt for det første er det veldig viktig og bevege på seg for helsa skyld og for det andre syns ikke jeg det er greit og sitte og game bort ferien da hadde jeg dratt ut kontakten, det er alt for mange som blir avhengi jeg vet faktisk om flere i den alderen som er oppdratt riktig og hr mange venner men i påsken skjønner dem det at da er man med familie uten og klage Anonymkode: a7f6b...bef Vi skal være hjemme i påsken og har selv en ungdom som mesteparten av tiden kommer til å være med venner. Det er jo sånn det er å være tenåring, husker det selv da jeg var tenåring, man ville jo helst være med vennene. Vi har to planer i påsken, vi skal på middagsbesøk og vi får middagsbesøk og da skal tenåringen selvfølgelig være med, men ellers skal han få styre det som han vil. Han og vennene sitter ikke inne å gamer, de er aktive gutter som liker å være ute og de har laget planer om å de skal ned til sjøen å grille en dag, de skal på kino, spille litt fotball og ellers bare henge og være ungdom. Helt perfekt 👌🏽 Anonymkode: c12ae...85a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #33 Skrevet 17. april 2025 Vi har hjemme påske🐥☀️ Blir turer hver dag,får besøk og skal bort på besøk,grille,rydde i hagen,se krim,kose oss🐥 Anonymkode: 371a7...ee1
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #34 Skrevet 17. april 2025 De ikke røde dagene har vi jobbet. Nå er det påskefjellet med storfamilien. Anonymkode: 117dc...2bb
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #35 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (7 timer siden): jo men det kan dem fint gjøre resten av året men jul og påske er hellig for meg og mange andre og bllir dem oppdratt riktig så respektere dem det Anonymkode: a7f6b...bef Haha! La meg gjette: Du er førstegangsmor med ei lita tulle på 7 mndr, og har mange planer og "bilder" av det perfekte familielivet? Du skjønner, etterhvert som barna blir tenåringer og halvvoksne er det overhodet ikke normalt at de er sammen med foreldrene hele tiden! Påske, jul og ferier er det venner som er det viktigste. Da fyller de dagene med aktiviteter sammen med venner og kjæresten. Må si jeg hadde vært både bekymret og lei meg om mine barn på 16, 19, 21 og 26 hadde vært sammen med oss gamlinger og ikke hadde venner å omgås! Anonymkode: 3779f...b70
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #36 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Haha! La meg gjette: Du er førstegangsmor med ei lita tulle på 7 mndr, og har mange planer og "bilder" av det perfekte familielivet? Du skjønner, etterhvert som barna blir tenåringer og halvvoksne er det overhodet ikke normalt at de er sammen med foreldrene hele tiden! Påske, jul og ferier er det venner som er det viktigste. Da fyller de dagene med aktiviteter sammen med venner og kjæresten. Må si jeg hadde vært både bekymret og lei meg om mine barn på 16, 19, 21 og 26 hadde vært sammen med oss gamlinger og ikke hadde venner å omgås! Anonymkode: 3779f...b70 Takk! Endelig en oppegående person som forstår. Anonymkode: 034da...15c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. april 2025 #37 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Haha! La meg gjette: Du er førstegangsmor med ei lita tulle på 7 mndr, og har mange planer og "bilder" av det perfekte familielivet? Du skjønner, etterhvert som barna blir tenåringer og halvvoksne er det overhodet ikke normalt at de er sammen med foreldrene hele tiden! Påske, jul og ferier er det venner som er det viktigste. Da fyller de dagene med aktiviteter sammen med venner og kjæresten. Må si jeg hadde vært både bekymret og lei meg om mine barn på 16, 19, 21 og 26 hadde vært sammen med oss gamlinger og ikke hadde venner å omgås! Anonymkode: 3779f...b70 Dette! Her går dagene til de unge med til trening , henge med venner, soving , se filmer , kino og alt annet de unge hygger seg med når de har fri. Helt prima og det er kun hyggelig at de koser seg sammen med venner nå . I hverdagen blir det ikke så mye tid til sånt. Vi voksne nyter tid sammen og koser oss med god mat . Ungdommene har ikke spist middag med oss en eneste dag nå i påsken og her planlegges kun familiemiddag på lørdag.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #38 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Haha! La meg gjette: Du er førstegangsmor med ei lita tulle på 7 mndr, og har mange planer og "bilder" av det perfekte familielivet? Du skjønner, etterhvert som barna blir tenåringer og halvvoksne er det overhodet ikke normalt at de er sammen med foreldrene hele tiden! Påske, jul og ferier er det venner som er det viktigste. Da fyller de dagene med aktiviteter sammen med venner og kjæresten. Må si jeg hadde vært både bekymret og lei meg om mine barn på 16, 19, 21 og 26 hadde vært sammen med oss gamlinger og ikke hadde venner å omgås! Anonymkode: 3779f...b70 vel jeg er overhode ikke oppvokst med at man er med venner i jul og påske. det er kun familie, ingen jeg skjnner var oppvokst med det heller at det var greit og fly med venner da og det er heller ikke min samboer oppvokst med hans familie er ekstremt tradisjon folk for eks vi har prøvd og invitere dem på julaften og fikk et klart nei på grunn av tradisjoner vi er tradisjonsrik familie!!! når jeg selv var på den alderen var det eneste jeg ville var og kose seg i påsken med familie selv om jeg hadde en del venner. og jeg vet om folk på den aldren nå som også liker påske kos med familie men det er viktig og skape di tradisjonen tidelig og til deg som er så frekk og si at jeg ikke er oppegående, jeg er mer en nok oppegående og får med seg di ekstrem store endringene på oppdragelse av unger som er totalt feil som da gir opp og sier ja til alt mulig og mange unger føler at foreldrene ikke bryr seg om hva dem gjør og da er noe av hoved grunnen til at barnekriminaliteten har økt noe ekstremt mye Anonymkode: a7f6b...bef
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. april 2025 #39 Skrevet 17. april 2025 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): vel jeg er overhode ikke oppvokst med at man er med venner i jul og påske. det er kun familie, ingen jeg skjnner var oppvokst med det heller at det var greit og fly med venner da og det er heller ikke min samboer oppvokst med hans familie er ekstremt tradisjon folk for eks vi har prøvd og invitere dem på julaften og fikk et klart nei på grunn av tradisjoner vi er tradisjonsrik familie!!! når jeg selv var på den alderen var det eneste jeg ville var og kose seg i påsken med familie selv om jeg hadde en del venner. og jeg vet om folk på den aldren nå som også liker påske kos med familie men det er viktig og skape di tradisjonen tidelig og til deg som er så frekk og si at jeg ikke er oppegående, jeg er mer en nok oppegående og får med seg di ekstrem store endringene på oppdragelse av unger som er totalt feil som da gir opp og sier ja til alt mulig og mange unger føler at foreldrene ikke bryr seg om hva dem gjør og da er noe av hoved grunnen til at barnekriminaliteten har økt noe ekstremt mye Anonymkode: a7f6b...bef Er du vokst opp med foreldre som alltid hadde fri i hele jule og påskeferien? Selv om jeg er vokst opp med hytteferie i påsken så jobbet da mamma likevel og det var alltid plass til både venner og hytte. Samme med julen. Eneste unntaket var første juledag. Til og med julaften formiddag ble ofte tilbrakt med venner i byen hvor man handlet de siste julegavene. Mange foreldre jobber i høytider og da er det vel gull at barna har noe å holde på med?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2025 #40 Skrevet 17. april 2025 Har bursdag, så skal ha stor fest Anonymkode: 553b1...bf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå