Gå til innhold

Når kan man merke daten er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hvordan går det? 

Anonymkode: 2afbb...55c

Hun har jo angivelig kuttet han ut. Angivelig 

Anonymkode: 5ad34...752

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hun har jo angivelig kuttet han ut. Angivelig 

Anonymkode: 5ad34...752

Nei faktisk ikke. Det går bra! Det går fremover. Ikke pratet om noe annet enn at vi dater, da antar jeg at han ikke treffer andre. Vi har truffet hverandre 13-14 ganger nå, av og til bare ett par timer og andre dager sovet over. Aner ikke når vi skal finne ut av noe, men liker at vi tar det rolig. Hva tenker dere ? Kan det ende bra? Vi skal dra på kino neste gang, ut å spise elr noe sånn. 

Han gir mye av seg, sender regelmessig snap og mld uten at jeg har behov for å tenke at han er stille. 

Jeg kan nok bli meget betatt av denne mannen. Menddt må være gjensidig da.

Til du over som spurte, han jobber i turnus yrke. Vil ikke røpe hvilket, redd for å bli gjenkjent 😉

Anonymkode: e2881...10b

Skrevet

....Kun datet en så lenge før, det var i 2021. Vi ble aldri sammen da. Er ikke interessert i å date og date om man vet det ikke blir forhold ut av det. Jeg er godt opp i 30årene og vil ha litt fremgang 😊 håper dette er mannen for meg! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

....Kun datet en så lenge før, det var i 2021. Vi ble aldri sammen da. Er ikke interessert i å date og date om man vet det ikke blir forhold ut av det. Jeg er godt opp i 30årene og vil ha litt fremgang 😊 håper dette er mannen for meg! 

Masse lykke til 🤞❤️ håper det går veien ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Masse lykke til 🤞❤️ håper det går veien ❤️

Takk 🥰 høres det lovende ut? Sjansen er nok tilstedet for at vi blir sammen, men jeg tør bare ikke å håpe for mye.  

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Takk 🥰 høres det lovende ut? Sjansen er nok tilstedet for at vi blir sammen, men jeg tør bare ikke å håpe for mye.  

Høres bra ut ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Høres bra ut ❤️

🩷🩷

Skrevet

Jeg forstår seriøst ikke hvordan dette kana være en problemstilling! Du er sammen med en fyr 15 ganger, dere gjør kjæresteting, er sammen privat og offentlig, har sex og kommuniserer daglig. Er det noen som holder på helhjertet slik uten å være kjærester? Hvor komplisert er verden? Kan man fake alt dette og ikke mene det?

Kan du ikke snakke med ham uten at det er skummelt og bindende? Jeg er 50 år og verden var heldigvis ikke så komplisert da jeg så meg om etter kjæreste....

uansett, lykke til!

Anonymkode: 229ff...819

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg forstår seriøst ikke hvordan dette kana være en problemstilling! Du er sammen med en fyr 15 ganger, dere gjør kjæresteting, er sammen privat og offentlig, har sex og kommuniserer daglig. Er det noen som holder på helhjertet slik uten å være kjærester? Hvor komplisert er verden? Kan man fake alt dette og ikke mene det?

Kan du ikke snakke med ham uten at det er skummelt og bindende? Jeg er 50 år og verden var heldigvis ikke så komplisert da jeg så meg om etter kjæreste....

uansett, lykke til!

Anonymkode: 229ff...819

Ja det kan du si. Dating idag er nok annerledes enn den var, til og med annerledes fra da jeg var ung ( i 20årene) . Han sender morgen kyss, sender meg slengkyss. Vi har kun gått tur i offentligheten, men skal på kino. Jeg aner ikke når vi skulle tatt et steg videre, jeg blir litt paff om han ikke vil fortsette eller ikke la det gå til neste steg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...