Gå til innhold

Når kan man merke daten er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør igjen, måtte bytte kategori tydeligvis siden ingen svarte. 

Men jeg dater en fyr for 5 gang nå. Aldri merket en så flyt og komfirtabelhet rundt en date så tidlig som han her. Han er litt tilbakeholden som person, men spør nå igjen om å møtes. Vi gleder oss så og han har opp til flere ganger sagt det bare idag. Vi har hatt sex, fikk god kjemi også der. Så er det om det er det han bare vil.... jeg velger å tenke at man kan være kåt også når man er tiltrukket. Han blir lett tent og vil fort ha meg. 

Må jeg ta det negativt at han i mld skriver " gleder meg til å se deg og la deg plukke på meg" kose oss". 

Jeg er ute etter noe seriøst og han her virker tilsynelatende det. Han er ikke så utadvent. Og det liker jeg 

Anonymkode: e2881...10b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men jeg dater en fyr for 5 gang nå. Aldri merket en så flyt og komfirtabelhet rundt en date så tidlig som han her. Han er litt tilbakeholden som person, men spør nå igjen om å møtes. Vi gleder oss så og han har opp til flere ganger sagt det bare idag. Vi har hatt sex, fikk god kjemi også der. Så er det om det er det han bare vil.... jeg velger å tenke at man kan være kåt også når man er tiltrukket. Han blir lett tent og vil fort ha meg. 

Må jeg ta det negativt at han i mld skriver " gleder meg til å se deg og la deg plukke på meg" kose oss". 

Jeg er ute etter noe seriøst og han her virker tilsynelatende det. Han er ikke så utadvent. Og det liker jeg 

Og når kan jeg vente a vi er eksklusive? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Men hvorfor hadde du sex med han så fort da?

Er umulig for oss å vite. Jeg møtte en mann som var sååå kjærlig, sa alt det rette osv. Men etter 2 mnd skjønte jeg at han bare ville ha sex. 

Anonymkode: 2afbb...55c

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Men hvorfor hadde du sex med han så fort da?

Er umulig for oss å vite. Jeg møtte en mann som var sååå kjærlig, sa alt det rette osv. Men etter 2 mnd skjønte jeg at han bare ville ha sex. 

Hun hadde vel sex med han av samme grunn som du hadde? 

Andre kan ikke fortelle noe om en fremmed mann sine intensjoner, så hi må rett og slett spør han. Og være klar for å takle svaret uansett hva det blir. 

Skrevet
MissSaigon skrev (24 minutter siden):

Andre kan ikke fortelle noe om en fremmed mann sine intensjoner, så hi må rett og slett spør han. Og være klar for å takle svaret uansett hva det blir. 

Jeg har lært ☺️☺️

Skrevet
MissSaigon skrev (25 minutter siden):

Og da jeg spurte... tror du han var ærlig?  Hi. Følg magefølelsen 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 15.4.2025 den 13.56):

Og da jeg spurte... tror du han var ærlig?  Hi. Følg magefølelsen 

Følger magefølelsen. 

Var hos han en natt og hele neste dag. Det positive er at han vil fortsatt møte meg og allerede i helgen skal vi bade og gå tur. Jeg syntes det er veldig vanskelig å vite om det er seriøst eller ikke, men her er det ikke mye røde flagg å hente. Tidigere partnere  (om det kun har vært sex i bildet) så har de blitt stille etter møtet. Det er det ikke med han her.

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Følger magefølelsen. 

Var hos han en natt og hele neste dag. Det positive er at han vil fortsatt møte meg og allerede i helgen skal vi bade og gå tur. Jeg syntes det er veldig vanskelig å vite om det er seriøst eller ikke, men her er det ikke mye røde flagg å hente. Tidigere partnere  (om det kun har vært sex i bildet) så har de blitt stille etter møtet. Det er det ikke med han her.

Lykke til ❤️❤️❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Lykke til ❤️❤️❤️

🥰🥰

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Lykke til ❤️❤️❤️

Får en så trang til å spørre han imorgen om han dater flere. Han er litt stille på kveldene og snapper ikke like mye. Når jeg er der legger han bort mobilen helt... 

Om han dater andre eller har sex med andre så klarer jeg han ikke. 

Er jeg rar som tenker sånn? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Får en så trang til å spørre han imorgen om han dater flere. Han er litt stille på kveldene og snapper ikke like mye. Når jeg er der legger han bort mobilen helt... 

Om han dater andre eller har sex med andre så klarer jeg han ikke. 

Er jeg rar som tenker sånn? 

Du overtenker. Slapp av. Dere har nettopp truffet hverandre? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Du overtenker. Slapp av. Dere har nettopp truffet hverandre? 

Ja er kun 3 uker siden. Men orker ikke tanken på å ha sex med en som har ligget med ei dagen før. Har dårlig erfaring desverre... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Ja er kun 3 uker siden. Men orker ikke tanken på å ha sex med en som har ligget med ei dagen før. Har dårlig erfaring desverre... 

Hva som gjør at du føler på dette da? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hva som gjør at du føler på dette da? 

Usikkerheten min fra før. Men burde ikke la det gå utover han som egentlig ikke gjør meg engstelig i det hele tatt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 14.4.2025 den 21.48):

det er jo bare og spørre hvis du ikke er sikker på hva han vil men en stor felle mange går i er og ha sex på første date det bør man ikke for da blir det som regel alderi noe seriøst

Anonymkode: 411f0...7a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

det er jo bare og spørre hvis du ikke er sikker på hva han vil men en stor felle mange går i er og ha sex på første date det bør man ikke for da blir det som regel alderi noe seriøst

Det stemmer ikke.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 18.4.2025 den 15.37):

Tror ikke det stemmer. Nå dater vi for 9ende gang og jeg føler det er sterkere nå mellom oss. 

Vi møtes med 2-3 dagers mellomrom. 

Han kommer ut til meg før han begynner nattevakt og ikke alltid vi har sex heller. 

Vi satt på stranden sist og han holdt rundt meg. Han blir stresset med øyekontakt, men det er flørtelåten min😅 jeg aner ikke hvordan det her går men kan ikke noe annet enn å håpe på det beste. Uten å mase. Han er fortsatt på tinder.. 

Skrevet

Tror ikke det stemmer. Nå dater vi for 9ende gang og jeg føler det er sterkere nå mellom oss. 

Vi møtes med 2-3 dagers mellomrom. 

Han kommer ut til meg før han begynner nattevakt og ikke alltid vi har sex heller. 

Vi satt på stranden sist og han holdt rundt meg. Han blir stresset med øyekontakt, men det er flørtelåten min😅 jeg aner ikke hvordan det her går men kan ikke noe annet enn å håpe på det beste. Uten å mase. Han er fortsatt på tinder.. 

Du er vell forsatt på tinder, siden du vet det?

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Du er vell forsatt på tinder, siden du vet det?

Han sier det selv. 

Kan jeg spørre han hvor lenge han har tenkt å være der? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Han sier det selv. 

Kan jeg spørre han hvor lenge han har tenkt å være der? 

Herregud da! Du styrer 

Skrevet

Herregud da! Du styrer 

Ja jeg gjør det ! Fordi jeg er redd for å kun være et deilig ligg. Idag måtte han gå tidlig fordi jobben lurte på om han kunne komme før. Det endte opp med at vi lå sammen, drakk litt kaffe og han måtte gå. Hvis man holder på føler jeg man må gjøre noe annet også 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja jeg gjør det ! Fordi jeg er redd for å kun være et deilig ligg. Idag måtte han gå tidlig fordi jobben lurte på om han kunne komme før. Det endte opp med at vi lå sammen, drakk litt kaffe og han måtte gå. Hvis man holder på føler jeg man må gjøre noe annet også 

Så det eneste dere gjør er å ha sex? Og han har sikkert sex med andre?

Du måååå roe deg ned ellers kommer han til å rømme

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Så det eneste dere gjør er å ha sex? Og han har sikkert sex med andre?

Du måååå roe deg ned ellers kommer han til å rømme

Jeg har ikke vist min "redsel" til han jeg .... 

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 20.4.2025 den 17.12):

Hva jobber han med? 

Anonymkode: 4f1dc...32d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...