Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke man nødvendigvis får opp hverandre som venneforslag, det er ikke automatikk i det. Det er mange grunner til at noen kommer opp som venneforslag. De fleste jeg får opp som venneforslag er enten folk jeg har felles bekjente (på fb) med, folk som liker/følger samme grupper eller folk jeg lagrer tlf.nr til. Noen ganger får jeg folk opp som venneforslag etter at vi har vært på samme sted en stund som møte, seminar. Hvis jeg søker opp navnet til noen på nett hender det at de kommer opp som venneforslag noen dager senere, og jeg tror at det fungerer motsatt også, at jeg får opp de som har søkt mitt navn noen ganger. 

Anonymkode: 09db2...de5

Anna99 skrev (47 minutter siden):

Beklager 🥰Men må bare spørre opp igjen… Jeg slettet han som venneforslag, kan det hindre at han får meg opp som venneforslag da ?

Det er litt komplisert 😅

Jeg mangler fantasi til å skjønne hvorfor dette betyr noe som helst?

Vil du ikke at han skal ha deg som venn så avslår du jo, som du har gjort. 

Anonymkode: 757bf...1b2

Annonse

Anna99 skrev (Akkurat nå):

Jeg kan forstå at du ikke skjønner 🥰Men det handler mer om at jeg ikke ønsker å bli avslørt for at jeg har vært inne på hans fb side … og ikke ønsket om å bli avslørt. Jeg står midt opp i en hendelse.. 

Det blir du ikke, verneforslag kommer helt tilfeldig. Jeg får opp mange som jeg aldri har vært innom og som jeg tviler har noen interesse av å kikke på min konto. De kommer nok opp basert på felles venner og geografi. 

Pust med magen, dette er ikke et problem. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det blir du ikke, verneforslag kommer helt tilfeldig. Jeg får opp mange som jeg aldri har vært innom og som jeg tviler har noen interesse av å kikke på min konto. De kommer nok opp basert på felles venner og geografi. 

Pust med magen, dette er ikke et problem. 

Ingen ting som kommer opp på Facebook er helt tilfeldig.  Det kan du være helt sikker på. Ikke venneforslag heller. Det kan være fordi du har vært innom kontoen og kikket, det kan være som følge av felles Facebook-venner, at man holder til på omtrent samme sted eller område, er medlemmer i samme grupper eller følger samme sider, jobber eller har jobbet i samme firma / organisasjon, har oppgitt samme eller lignende interesser, at man har gått på samme skole eller et eller annet felles.  Så noe felles har man eller har man gjort på et eller annet tidspunkt. 

Anonymkode: d44dd...cbf

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ingen ting som kommer opp på Facebook er helt tilfeldig.  Det kan du være helt sikker på. Ikke venneforslag heller. Det kan være fordi du har vært innom kontoen og kikket, det kan være som følge av felles Facebook-venner, at man holder til på omtrent samme sted eller område, er medlemmer i samme grupper eller følger samme sider, jobber eller har jobbet i samme firma / organisasjon, har oppgitt samme eller lignende interesser, at man har gått på samme skole eller et eller annet felles.  Så noe felles har man eller har man gjort på et eller annet tidspunkt. 

Anonymkode: d44dd...cbf

Jeg vet at det ikke er tilfeldig slik, men det har ingenting med om man har vært på noens konto, som var det hi lurte på. 

Jeg er ganske sikker på at du også skjønte hva jeg mente, men det var nok deilig å få belært litt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...