Anonym bruker Skrevet 30. mars 2025 #1 Skrevet 30. mars 2025 Fulgt henne i sÄ mange Är. SÄ utrolig inspirerende dame. Hu. Syr, baker, snekrer, maler, skriver bÞker, sparkler, bygger, flipper bolig, legger fliser osv. Ett av mine forbilder som kvinne da jeg pusset opp selv. Men nÄ egg et det bare Mads snapper, stjerner i Þynene, undertÞysshopping med Mads, fester, Mads mener, Mads bil, Mads kos, Mads holde hender, Mads kliss ditt og datt, Mads  bla bla bla. Det har blitt sÄ kjedelig Ä fÞlge henne og Mads. Savner oppussing. Flere som er enige? Glad hun er lykkelig, men herregud sÄ klissete. Anonymkode: 2e187...1bb
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2025 #2 Skrevet 30. mars 2025 Stine skole= autokorrekt SKOLI!! Anonymkode: 2e187...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ