Gå til innhold

Mannen min fått likes på insta av onlyfans jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min driver å får likes på insta fra mange forskjellige unge, pene jenter som vi ikke kjenner. Jeg har sett på profilen til noen av disse jentene og alle har link til onlyFans. Ofte er likes fra de jentene bare synlig en dag og så er de borte neste gang jeg sjekker. Fjerner eller skjuler mannen min de? Jeg får litt dårlig magefølelse av dette, hvorfor er disse unge bertene interessert og gir likes på hans bilder? Betyr det at han driver med noe på onlyfans, at han ser på profilene deres eller noe?

Anonymkode: 580c9...c79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det trenger det ikke betyr, mest sannsynlig så er det "spam" fra de for å få menn inn på OF kontoen din.

Det at de blir borte etter en dag eller sånt er Instagram/Meta som fjerner sånt

Anonymkode: 95de3...89e

Skrevet

Omtrent hvem som helst kan få venneforslag som stemmer utrolig dårlig med noe som helst. Sånn er det i dataverden.

Anonymkode: 0bc0c...821

Skrevet

Menn har litt andre behov enn kvinner. En mann kan elske en kvinne men sikle på andre kvinner. Testosteron og alt det der gjør at menn ikke klarer å ha sex regelmessig med samme person over tid.

Anonymkode: 56269...f19

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Menn har litt andre behov enn kvinner. En mann kan elske en kvinne men sikle på andre kvinner. Testosteron og alt det der gjør at menn ikke klarer å ha sex regelmessig med samme person over tid.

Det var vel ikke svar på hi sitt spørsmål?

Kvinner kan også sikle på menn de ikke er gift med. Tenk det!

Anonymkode: 7928f...970

Skrevet

Ok, så det er ikke sannsynlig at han får likes fordi han titter og kanskje følger OF jenter? Helt plutselig bare flere stykker som liker bildene hans? Det har vært likes flere ganger fra de samme jentene. 

Skrevet

Det er kun et forsøk fra dems side å få nye kunder.

Ingenting å bekymre seg for.

Anonymkode: 5f992...085

Skrevet

Synes det er litt rart jeg da. Det er jo som regel fordi man har besøkt sider at man får likes og forespørsler. 

Skrevet

Mannen min får også mye rart. Mange som både er på jakt etter ektemann og mange som vil vise fram kroppen sin. Det er spam. Akkurat som jeg får venneforespørsler fra menn i passende alder som synes jeg smiler så pent på profilbildet mitt. Det profilbildet som er av en solnedgang... Mao, ikke noe å bry seg om. 

Anonymkode: 33e3e...54b

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Synes det er litt rart jeg da. Det er jo som regel fordi man har besøkt sider at man får likes og forespørsler. 

Nei, det er dessverre ikke bare sånn. 

Anonymkode: 33e3e...54b

Skrevet

Jeg får også det, både likes, venneforespørsel og dm, og jeg kan love deg at jeg ikke har vært inne på en eneste sånn konto eller lagt de til som venner/liket bildene deres. Det er rett og slett baiting fra deres side for å få folk inn på kontoene/mulige kunder.

Anonymkode: 5ce40...d08

Skrevet

De lokker. Det er spam. 

Anonymkode: 1485f...94d

Skrevet

Har mannen din åpen profil?

Anonymkode: 078d3...062

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Nei det er ikke slik dessverre 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har mannen din åpen profil?

Samme tenker jeg. Fikk en del spam før, har nå privat konto og innstillinger som begrenser, da forsvant spam. 

Anonymkode: 3dc6f...472

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Samme tenker jeg. Fikk en del spam før, har nå privat konto og innstillinger som begrenser, da forsvant spam. 

Anonymkode: 3dc6f...472

Jepp. Hvis mannen til hi har lukket profil og likevel får likes av ukjente (?) damer, da er man rimelig naiv hvis man ikke aner ugler i mosen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Dette er bare tullball og brukes som unnskyldning fra utro menn. Alle vet hva menn trenger. Det magiske er at alle kvinner har nettopp det de trenger. Denne tråden handler delvis om mannens hode og handlinger, sånn sett er det ikke fullstendig avsporing. 

Anonymkode: 0bc0c...821

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jepp. Hvis mannen til hi har lukket profil og likevel får likes av ukjente (?) damer, da er man rimelig naiv hvis man ikke aner ugler i mosen.

Nei det behøver det ikke, har selv opplevd det med en profil som blir brukt til hobby greier som er registrert som mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...