Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #26 Skrevet 17. mars 2025 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Så da lager du mat, gjør husarbeid, leker med barna osv i samme klær som du har på jobb? Det er helt greit altså 😂jeg har bare aldri tenkt at det er et alternativ Anonymkode: 0eecb...aef Det gjør jeg også. Har en stillesittende jobb på et kontor, så klærne blir ikke noe videre skitne, og vi har en uformell kleskode, så jeg bruker ikke ubehagelige klær på jobb. Jeg skifter topp eller t-skjorte hver dag, men bukser og gensere som jeg har over t-skjorter kan jeg bruke flere ganger. Det med svetting vet jeg er ganske individuelt. Jeg svetter relativt mye, så det hadde vært uaktuelt å bruke en topp jeg har hatt rett mot huden om igjen på jobb dagen etter, selv om jeg tok den av rett etter at jeg kom hjem, men det går greit å bruke den ut ettermiddagen om jeg ikke skal noe spesielt. Anonymkode: 9dbf3...637
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #27 Skrevet 17. mars 2025 Helt klart rart å ikke eie et par joggebukser! Det tror jeg de fleste har i skapet sitt. Men helt normalt å ikke skifte når man kommer hjem fra jobb altså. Dere som ikke vil «besudle» sofaen deres med (hva?) fra deres vanlige klær…. Ehh det høres jo veldig rart ut. Kan dere ikke likeså greit legge plastikk i sofaen? 🤣 Anonymkode: 33473...014
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #28 Skrevet 17. mars 2025 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Dere som ikke skifter klær etter jobb, bruker dere klærne bare en dag før vask? Jeg skifter fra jobbklær det første jeg gjør, så henger jeg dem pent opp og kan bruke dem både to og tre ganger før jeg vasker dem. Jeg har en form for koseklær, men jeg kan også gå i butikken i dem, så de er ikke slaskete joggebukser og digre gensere. Anonymkode: 0eecb...aef Anonym bruker skrev (10 timer siden): Dere som ikke skifter klær etter jobb, bruker dere klærne bare en dag før vask? Jeg skifter fra jobbklær det første jeg gjør, så henger jeg dem pent opp og kan bruke dem både to og tre ganger før jeg vasker dem. Jeg har en form for koseklær, men jeg kan også gå i butikken i dem, så de er ikke slaskete joggebukser og digre gensere. Anonymkode: 0eecb...aef Nei. Jeg tar av meg klærne når jeg legger meg og henger dem opp. Som oftest har jeg to jeans jeg bytter på mellom og vasker etter et par uker om de ikke er spesielt skitne. Ullgensere kan jeg bruke like lenge, men ikke to dager etter hverandre. Bomull bruker jeg ikke så mange ganger, kanskje 3 ganger før vask. Ullsokker bruker jeg også flere ganger før de vaskes, men inderøy pleier jeg å ta rent hver dag. Anonymkode: 5dbc6...2bf
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #29 Skrevet 17. mars 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Helt klart rart å ikke eie et par joggebukser! Det tror jeg de fleste har i skapet sitt. Men helt normalt å ikke skifte når man kommer hjem fra jobb altså. Dere som ikke vil «besudle» sofaen deres med (hva?) fra deres vanlige klær…. Ehh det høres jo veldig rart ut. Kan dere ikke likeså greit legge plastikk i sofaen? 🤣 Anonymkode: 33473...014 Jeg er en som skifter etter jobb og som ikke sløver i sofaen i jobbklær, men det er jo ikke for å spare sofaen 🙄klær som man lager mat i og ligger i sofaen med blir skrukkete og lukter stekeos. Jobbklærne mine er behagelige, men de er også dyre så jeg ‘sparer’ dem ved å ikke gnu dem i sofaen. Så du har nok ikke skjønt noe som helst om du tror at det er sofaen man passer på. Anonymkode: 5ffd7...93f
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #30 Skrevet 17. mars 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg er en som skifter etter jobb og som ikke sløver i sofaen i jobbklær, men det er jo ikke for å spare sofaen 🙄klær som man lager mat i og ligger i sofaen med blir skrukkete og lukter stekeos. Jobbklærne mine er behagelige, men de er også dyre så jeg ‘sparer’ dem ved å ikke gnu dem i sofaen. Så du har nok ikke skjønt noe som helst om du tror at det er sofaen man passer på. Anonymkode: 5ffd7...93f Jeg tror nok både jeg og andre her har litt forskjell på livsstilen og klesvalgene sine her. For jeg tror ikke jeg har ett eneste klesplagg jeg bruker i hverdagen som blir skrukkete av å sitte i sofaen. Penkjoler og sånt ja, men ikke buksene og overdelene. Matos kan jeg heller aldri si jeg har lagt merke til, men så har jeg en god vifte på kjøkkenet så osen går der den skal. Anonymkode: 5d8f6...7a9
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #31 Skrevet 17. mars 2025 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Jeg er en som skifter etter jobb og som ikke sløver i sofaen i jobbklær, men det er jo ikke for å spare sofaen 🙄klær som man lager mat i og ligger i sofaen med blir skrukkete og lukter stekeos. Jobbklærne mine er behagelige, men de er også dyre så jeg ‘sparer’ dem ved å ikke gnu dem i sofaen. Så du har nok ikke skjønt noe som helst om du tror at det er sofaen man passer på. Anonymkode: 5ffd7...93f Blir de mer skrukkete av å gnis mot sofaen enn mot kontorstolen? Anonymkode: 9dbf3...637
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2025 #32 Skrevet 17. mars 2025 14 hours ago, Anonym bruker said: Du vil jo ikke kjenne en eventuell lukt selv. Og det lukter ikke alltid stramt, men litt emment som i urent. Sitter dere i sofaen på kveldstid i arbeidsklærne også? Anonymkode: 0eecb...aef Ja bruker ofte samme klær hele dagen, men skifter ofta fra jeansen jeg har på jobb til eldre mer slitte jeans når jeg kommer hjem for å ikke vaske de ofte Anonymkode: 97cb0...829
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2025 #33 Skrevet 18. mars 2025 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Blir de mer skrukkete av å gnis mot sofaen enn mot kontorstolen? Anonymkode: 9dbf3...637 På kontorstolen sitter jeg pent mens i sofaen krøller jeg meg sammen samt at jeg ofte får minst ett barn oppi sammen med meg, så ja, klærne blir mer skrukkete av det. Anonymkode: 5ffd7...93f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå