Anonym bruker Skrevet 9. mars #1 Skrevet 9. mars Når det er idrettsarrangementer på hjemmebane er det mange som skal levere vaffelrøre. Når man står i kiosken merker man forskjell på de som er laget fra pose, og de som er hjemmelaget, og her jeg bor er det overraskende mange som lager fra pose. Lager dere vaffelrøre fra pose, eller eller lager dere den selv når dere skal levere til idrettsarrangementer, og hva gjør dere når dere skal ha vafler hjemme. Vi lager alltid røren selv Anonymkode: ca594...b9e
Anonym bruker Skrevet 9. mars #2 Skrevet 9. mars Lager alltid selv! Posevaflene er ikke gode. Anonymkode: 16091...5b3
Anonym bruker Skrevet 9. mars #3 Skrevet 9. mars På sånne arrangement har vi kjøpt i bøtter fra meny. Koster ikke allverden og da har man nok uten at 8 stk skal lage to liter hver Anonymkode: 141a4...260
Anonym bruker Skrevet 9. mars #4 Skrevet 9. mars Hjemme lager jeg alltid fra bunn. Tar 2 minutter Anonymkode: 141a4...260
Anonym bruker Skrevet 9. mars #5 Skrevet 9. mars Her sendes det ut oppskrift på vaffelrøre som skal brukes. Den er kjempegod og det gjør at alle vaflene er like gode. Jeg bruker aldri poserøre hjemme heller. Til og med ungene har lært seg at det går like fort å lage vafler selv. Anonymkode: 9e850...2f7
Anonym bruker Skrevet 9. mars #6 Skrevet 9. mars Bruker aldri pose. Og idrettslaget har en egen oppskrift man skal følge så alle vafler alltid smaker det samme. Anonymkode: 4d688...597
Anonym bruker Skrevet 9. mars #7 Skrevet 9. mars Bruker bare pose, enkelt,og godt. Anonymkode: d6bdc...f77
Anonym bruker Skrevet 9. mars #8 Skrevet 9. mars Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Her sendes det ut oppskrift på vaffelrøre som skal brukes. Den er kjempegod og det gjør at alle vaflene er like gode. Jeg bruker aldri poserøre hjemme heller. Til og med ungene har lært seg at det går like fort å lage vafler selv. Anonymkode: 9e850...2f7 Vil du dele oppskriften som brukes? Anonymkode: 79918...ea5
Anonym bruker Skrevet 9. mars #9 Skrevet 9. mars Jeg har aldri prøvd ut pose, det finnes vel ikke enklere ting å lage enn vafler. Min gamle mor bruker pose og de er gode nok når de er helt ferske, men ellers er de ikke noe særlig. Anonymkode: 61cc9...946
Anonym bruker Skrevet 9. mars #10 Skrevet 9. mars Pose er godt, hver gang. Hjemmelaget KAN være godt (min er) men trenger ikke være det. På idrettsarrangement blir det pose. Anonymkode: 447ed...7f7
Anonym bruker Skrevet 9. mars #11 Skrevet 9. mars Pose! Jeg tar litt mindre vann og litt mer smør enn det som står på pakken. Jeg serverte disse til svigermor (som er kjøkkenguru og alle elsker alt hun lager) og hun ba om oppskriften på vaflene mine. Det samme gjorde naboen, som sa hun aldri hadde smakt nedre vafler! 😂 Anonymkode: 28cef...dc4
Anonym bruker Skrevet 9. mars #12 Skrevet 9. mars Jeg prøvde pose en gang for minst tjue år siden, og det ble katastrofe for alle vaflene satt fast i jernet. Det kan tenkes de er bedre nå, men jeg tar ikke sjansen. Anonymkode: 6fc5e...e7f
Anonym bruker Skrevet 9. mars #13 Skrevet 9. mars Jeg er IKKE glad i å lage mat, og elsker Toro. 😅 Men jeg lager faktisk alltid vaffelrøre selv. Det er egentlig ganske fort gjort. Anonymkode: 418bc...7ce
Anonym bruker Skrevet 9. mars #14 Skrevet 9. mars Er jo bare latskap å bruke Toro vaffelrøre når det tar 2 min å lage fra bunnen av Anonymkode: 75625...5db
Anonym bruker Skrevet 9. mars #15 Skrevet 9. mars Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Er jo bare latskap å bruke Toro vaffelrøre når det tar 2 min å lage fra bunnen av Anonymkode: 75625...5db Jeg bruker aldri pose, men 2 min tar det da ikke. Anonymkode: 61cc9...946
Anonym bruker Skrevet 9. mars #16 Skrevet 9. mars Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg bruker aldri pose, men 2 min tar det da ikke. Anonymkode: 61cc9...946 5 da. Om du tar i smelte smør, ha oppi alle ingredienser, pisk, ferdig Anonymkode: 141a4...260
Anonym bruker Skrevet 9. mars #17 Skrevet 9. mars Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hjemme lager jeg alltid fra bunn. Tar 2 minutter Anonymkode: 141a4...260 Jøss, du er kjapp i svingene. To minutter, virkelig? Anonymkode: e651e...cbc
Anonym bruker Skrevet 9. mars #18 Skrevet 9. mars Kommer an på hvor god tid jeg har og hva jeg har av ingredienser hjemme Anonymkode: b9a46...8a9
Anonym bruker Skrevet 9. mars #19 Skrevet 9. mars Posevaflene er gode og barna kan lage hvis jeg ikke har tid. Og kjekt å ha en pose liggende hvis jeg plutselig har for lite egg, melk eller mel. Med fem stk i familien kan det (faktisk!) 😅), skje… Syns det er helt nazikoko om det bestemmes hvilken røre som skal brukes til vafler, fra idrettslaget. Hører kun hjemme som sketsj i et humorprogram eller noe sånt. De som bestemmer sånt bør ta seg en bolle - evt en posevaffel med ferdigskivet brunost. Anonymkode: 8497a...853
amandine Skrevet 9. mars #20 Skrevet 9. mars Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Posevaflene er gode og barna kan lage hvis jeg ikke har tid. Og kjekt å ha en pose liggende hvis jeg plutselig har for lite egg, melk eller mel. Med fem stk i familien kan det (faktisk!) 😅), skje… Syns det er helt nazikoko om det bestemmes hvilken røre som skal brukes til vafler, fra idrettslaget. Hører kun hjemme som sketsj i et humorprogram eller noe sånt. De som bestemmer sånt bør ta seg en bolle - evt en posevaffel med ferdigskivet brunost. Anonymkode: 8497a...853 Barna kan lage vanlige vafler også! Men det krever selvfølgelig kanskje at noen må vise dem hvordan og lære dem en oppskrift..
Anonym bruker Skrevet 9. mars #21 Skrevet 9. mars Aldri aldri aldri pose fra Toro eller noen andre. Det var være godt når det gjelder andre ting (f.eks. brownie fra Toro), men vafler må lages fra bunnen etter min mening. Anonymkode: cf639...107
Anonym bruker Skrevet 9. mars #22 Skrevet 9. mars Anonym bruker skrev (1 time siden): Jøss, du er kjapp i svingene. To minutter, virkelig? Anonymkode: e651e...cbc Altså, jeg skjønner intensjonen og ville først ikke kommentere - for det er riktig at det tar kort tid. Det er ikke mye tid som spares på å lage posevafler. Men samtidig, to minutter er underdrivelse. Fem til sju minutter kanskje. Noe som flyr forbi fort når en driver på. Anonymkode: ac79e...dfe
Anonym bruker Skrevet 9. mars #23 Skrevet 9. mars Anonym bruker skrev (4 timer siden): Her sendes det ut oppskrift på vaffelrøre som skal brukes. Den er kjempegod og det gjør at alle vaflene er like gode. Jeg bruker aldri poserøre hjemme heller. Til og med ungene har lært seg at det går like fort å lage vafler selv. Anonymkode: 9e850...2f7 Er det vafler fra København, sjømannskirken? Den bruker jeg. 😊 Anonymkode: 1ecff...70d
Anonym bruker Skrevet 9. mars #24 Skrevet 9. mars Jeg har gjort og gjør begge deler, alt ettersom hva jeg føler for. Synes Toro-vaflene er gode, og jeg er ikke så «vaffelbevandret» at jeg merker nyanseforkjellene fra Toro til hjemmelaget. Og ikke er jeg så opptatt av det heller, så det går helt fint. Det er vafler, liksom… Anonymkode: c0569...abe
Himmel og hav Skrevet 9. mars #25 Skrevet 9. mars Jeg lager selv. Posevaflene er altfor søte og har litt feil konsistens, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå