Anonym bruker Skrevet 4. mars 2025 #1 Skrevet 4. mars 2025 Skjønner ikke at tråder som engasjerer blir flyttet til et eget underforum. Ikke alle de som interesser meg heller, men det drar trafikk til forumet. og folk svarer i flere tråder. Å flytte de til underforum, så dør de fort ut, og det blir stille på anonymforumet. Er det så vanskelig å bare overse de trådene man ikke liker, i stedet for at de må flyttes. Anonymkode: ac31c...d53
sug lut Skrevet 4. mars 2025 #2 Skrevet 4. mars 2025 Det er jo ikke dødt. Det er ikke dødere enn du gjør det til.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2025 #3 Skrevet 4. mars 2025 Syntes det er helt supert! Jeg er her inne for å slappe av og lese om alt og inget. Kan være spennende å lese mer ingående diskusjoner, men i hovedsak liker jeg diskusjoner om hverdagslige ting. Og nå som situasjonen i USA er ganske heit, så er det praktisk å heller ha egen plass til det, for å ikke overøse forumet med politisk diskusjon. Den ligger øverst på siden, og lett å finne fram om ønskelig. Anonymkode: 113ae...499
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2025 #4 Skrevet 4. mars 2025 Enig med HI. Mister lysten til å være her når de oppretter eget underforum for tråder som engasjerer. Hekt håpløst. Anonymkode: 43f1f...012
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2025 #5 Skrevet 4. mars 2025 Det er bare å se på hvor lite svar det kommer inn i trådene som ble flyttet nå. Anonymkode: 43f1f...012
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2025 #6 Skrevet 4. mars 2025 Det er jo hva vi gjør det til. Jeg syns det er deilig om Maga-gjengen holder seg på et annet underforum, de har det med å infiltrere alle tråder de kommer over. Anonymkode: 1d786...951
Admin Skrevet 4. mars 2025 #7 Skrevet 4. mars 2025 Nå har det gjentatte ganger blitt ytret både her, på PM og på rapporter at det er ønsket at debattene rundt Trump o.l. blir flyttet på eget underforum nettopp fordi de tar opp så enormt stor plass og tiltrekker seg folk som kun deltar i dette. Tidligere har dette blitt avvist da det har vært 1-2 tråder med få innlegg pr dag, men de siste dagene har de trådene som har vært om temaet ligget på toppen omtrent hver gang jeg er innom. Da er det naturlig å lage ett eget underforum slik som vi gjorde under starten av krigen, og under Covid pandemien.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2025 #8 Skrevet 4. mars 2025 Admin skrev (10 minutter siden): Nå har det gjentatte ganger blitt ytret både her, på PM og på rapporter at det er ønsket at debattene rundt Trump o.l. blir flyttet på eget underforum nettopp fordi de tar opp så enormt stor plass og tiltrekker seg folk som kun deltar i dette. Tidligere har dette blitt avvist da det har vært 1-2 tråder med få innlegg pr dag, men de siste dagene har de trådene som har vært om temaet ligget på toppen omtrent hver gang jeg er innom. Da er det naturlig å lage ett eget underforum slik som vi gjorde under starten av krigen, og under Covid pandemien. Men dere ser vel at alt da dør ut, når det likker i et underforum. Synes ikke dere kan føye dere etter hva et fåtall vill, fordi de rapporterer. Anonymkode: 43f1f...012
Admin Skrevet 4. mars 2025 #9 Skrevet 4. mars 2025 Dette er ikke bare pga hva flertallet vil. Når det er ett vist tema med ett meget høyt deltakerantall så blir det delt ut i eget forum. Det er blant annet derfor vi har navnedebatten, samt at vi hadde krig og covid forumet. Så det er flere faktorer som spiller inn her.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2025 #10 Skrevet 4. mars 2025 Admin skrev (12 minutter siden): Dette er ikke bare pga hva flertallet vil. Når det er ett vist tema med ett meget høyt deltakerantall så blir det delt ut i eget forum. Det er blant annet derfor vi har navnedebatten, samt at vi hadde krig og covid forumet. Så det er flere faktorer som spiller inn her. For meg er det veldig merkelig å flytte tråder som har høyt deltagerantall, er det ikke trafikk på forumet dere vil ha da? Det som skjer i Usa kan jo ikke sammenlignes med navnedebatten, Trump og Usa er en høyaktuell situasjon som engasjerer mange. på negge sidert. Men dere lar dere styre av noe høylydte brukere som vil ha det i et eget underforum, i stedet for at folk bare kan ignoere de trådene de ikke er interessert i. Hi Anonymkode: ac31c...d53
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2025 #11 Skrevet 4. mars 2025 Admin skrev (39 minutter siden): Nå har det gjentatte ganger blitt ytret både her, på PM og på rapporter at det er ønsket at debattene rundt Trump o.l. blir flyttet på eget underforum nettopp fordi de tar opp så enormt stor plass og tiltrekker seg folk som kun deltar i dette. Tidligere har dette blitt avvist da det har vært 1-2 tråder med få innlegg pr dag, men de siste dagene har de trådene som har vært om temaet ligget på toppen omtrent hver gang jeg er innom. Da er det naturlig å lage ett eget underforum slik som vi gjorde under starten av krigen, og under Covid pandemien. Problemet med å flytte tråder fordi det "det gjentatte ganger blitt ytret både her, på PM og på rapporter" er at samtidig som noen ytrer ønske om flytting er det kanskje 100 ganger så mange som er fornøyd med hvordan det er i utgangspunktet og dermed ikke har sakt noe. Hvis dere ønsker å følge brukerenes ønsker bør dere i hvertfall spørre slik at alle får muligheten til å si hva de mener. Anonymkode: 7a395...a45
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2025 #12 Skrevet 4. mars 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Problemet med å flytte tråder fordi det "det gjentatte ganger blitt ytret både her, på PM og på rapporter" er at samtidig som noen ytrer ønske om flytting er det kanskje 100 ganger så mange som er fornøyd med hvordan det er i utgangspunktet og dermed ikke har sakt noe. Hvis dere ønsker å følge brukerenes ønsker bør dere i hvertfall spørre slik at alle får muligheten til å si hva de mener. Anonymkode: 7a395...a45 Men dere vil jo ikke få klager fra folk som synes det er greit med innlegg om Trump. Anonymkode: 03eb6...846
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2025 #13 Skrevet 4. mars 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er jo hva vi gjør det til. Jeg syns det er deilig om Maga-gjengen holder seg på et annet underforum, de har det med å infiltrere alle tråder de kommer over. Anonymkode: 1d786...951 Det er jo ikke sånn at det er kun den siden som diskuterer i trådene da. Hi Anonymkode: ac31c...d53
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2025 #14 Skrevet 4. mars 2025 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er jo ikke sånn at det er kun den siden som diskuterer i trådene da. Hi Anonymkode: ac31c...d53 Kun den ene siden skulle det stå. Anonymkode: ac31c...d53
Admin Skrevet 4. mars 2025 #15 Skrevet 4. mars 2025 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): For meg er det veldig merkelig å flytte tråder som har høyt deltagerantall, er det ikke trafikk på forumet dere vil ha da? Det som skjer i Usa kan jo ikke sammenlignes med navnedebatten, Trump og Usa er en høyaktuell situasjon som engasjerer mange. på negge sidert. Men dere lar dere styre av noe høylydte brukere som vil ha det i et eget underforum, i stedet for at folk bare kan ignoere de trådene de ikke er interessert i. Hi Anonymkode: ac31c...d53 Vi er ett forum som er knyttet til Foreldre & Barn i Egmont. Vi er altså ett familierettet forum som ønsker en debatt rundt barn, familie, familielivet, arbeid o.s.v Det er dette som er fokusområdene våre og det er det vi ønsker at forumet skal ha som hovedtema. Innimellom vil det komme andre temaer som inngår dette såklart, men det er ikke disse debattene som er i målgruppen vår. Det finnes andre og bedre egnede forum til dette. Vi vil ikke fjerne disse, men vi har som ved tidligere hendelser satt disse ut til ett eget underforum slik at de som ønsker å ta denne debatten kan det mens de fleste medlemmene skal slippe unna slike temaer her hos oss om de ønsker.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2025 #16 Skrevet 4. mars 2025 Admin skrev (4 minutter siden): Vi er ett forum som er knyttet til Foreldre & Barn i Egmont. Vi er altså ett familierettet forum som ønsker en debatt rundt barn, familie, familielivet, arbeid o.s.v Det er dette som er fokusområdene våre og det er det vi ønsker at forumet skal ha som hovedtema. Innimellom vil det komme andre temaer som inngår dette såklart, men det er ikke disse debattene som er i målgruppen vår. Det finnes andre og bedre egnede forum til dette. Vi vil ikke fjerne disse, men vi har som ved tidligere hendelser satt disse ut til ett eget underforum slik at de som ønsker å ta denne debatten kan det mens de fleste medlemmene skal slippe unna slike temaer her hos oss om de ønsker. Da er det jo merkelig å ha mange underforum som er veldig knyttet til Foreldre & Barn,, som f.eks navnedebatten, burde ikke det vært i fokusområdet og, ikke i et underforum som knapt noen bruker. Hi Anonymkode: ac31c...d53
Admin Skrevet 4. mars 2025 #17 Skrevet 4. mars 2025 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Da er det jo merkelig å ha mange underforum som er veldig knyttet til Foreldre & Barn,, som f.eks navnedebatten, burde ikke det vært i fokusområdet og, ikke i et underforum som knapt noen bruker. Hi Anonymkode: ac31c...d53 Navnedebatten ble laget nettopp fordi det var ett så stort fokus på dette at vi ønsket å ha et helt eget forum til dette. Det er grunnen til at dette forumet ligger på forsiden vår og ikke under "Skravle". I samme grad som at vi har underforum med andre fokusområder.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2025 #18 Skrevet 4. mars 2025 Admin skrev (19 minutter siden): Vi er ett forum som er knyttet til Foreldre & Barn i Egmont. Vi er altså ett familierettet forum som ønsker en debatt rundt barn, familie, familielivet, arbeid o.s.v Det er dette som er fokusområdene våre og det er det vi ønsker at forumet skal ha som hovedtema. Innimellom vil det komme andre temaer som inngår dette såklart, men det er ikke disse debattene som er i målgruppen vår. Det finnes andre og bedre egnede forum til dette. Vi vil ikke fjerne disse, men vi har som ved tidligere hendelser satt disse ut til ett eget underforum slik at de som ønsker å ta denne debatten kan det mens de fleste medlemmene skal slippe unna slike temaer her hos oss om de ønsker. Det er en grei begrunnelse. Dere bør da bare ikke skyve brukerene forran dere og late som om endringen skyldes brukernes ønsker. Anonymkode: 7a395...a45
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2025 #19 Skrevet 4. mars 2025 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Da er det jo merkelig å ha mange underforum som er veldig knyttet til Foreldre & Barn,, som f.eks navnedebatten, burde ikke det vært i fokusområdet og, ikke i et underforum som knapt noen bruker. Hi Anonymkode: ac31c...d53 Det er Egmont som eier forumet og som setter reglene. Kan du ikke akseptere hvordan Egmont ønsker å ha og drive forumet sitt så er det ingen tvang å være her. Anonymkode: a9405...e81
Himmel og hav Skrevet 4. mars 2025 #20 Skrevet 4. mars 2025 Jeg synes det er deilig. Jeg har svart og lest lite i tråder her inne den siste tida i forhold til hva jeg pleier. Jeg får nok av alt som skjer over dammen i nyheter i løpet av dagen og da er det nydelig å kunne komme inn her og fokusere på noe annet i noen minutter. Det er ikke her jeg hverken får eller diskuterer internasjonale nyheter. Jeg tipper at jeg ikke er den eneste som ikke har giddi å gå inn her og se 3-4 innlegg om det samme på førstesida og at det godt kan hende at trafikken på Skravle tar seg opp litt nå som det er laget et underforum. Det er overhode ikke vanskelig å finne og det er fullt mulig for de som ønsker å klikke seg inn der og rive av hverandre håret.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2025 #21 Skrevet 4. mars 2025 Anonym bruker skrev (6 timer siden): For meg er det veldig merkelig å flytte tråder som har høyt deltagerantall, er det ikke trafikk på forumet dere vil ha da? Det som skjer i Usa kan jo ikke sammenlignes med navnedebatten, Trump og Usa er en høyaktuell situasjon som engasjerer mange. på negge sidert. Men dere lar dere styre av noe høylydte brukere som vil ha det i et eget underforum, i stedet for at folk bare kan ignoere de trådene de ikke er interessert i. Hi Anonymkode: ac31c...d53 Men hva er problemet med å diskutere der trådene er? De er jo veldig lette å finne. Jeg syns det er herlig at de er borte fra Skravle, de tok for stor plass. Anonymkode: 1d786...951
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå