Anonym bruker Skrevet 2. januar 2025 #1 Skrevet 2. januar 2025 Noen her som har vært med i et realityprogram noen gang? Og hvilke? Eller kunne tenkt seg og blitt med, og hvilke? Jeg har vært med i Farmen faktisk. Kom til finaleuka, men røk ut. Når jeg tenker tilbake på det var det en utrolig fin opplevelse jeg er takknemlig for å ha fått blitt med på, men «kjendisjaget» etter var jeg ikke forberedt på. Å være på TV flere dager i uka, og fikk vist min beste og verste side, alt medie greiene etterpå osv. hadde ikke gjort det igjen. Selv om jeg ble positivt fremstilt. Nå i dag er det nok svært få som husker meg, og jeg er den anonyme igjen. Det er godt. Anonymkode: 84f8b...300
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2025 #2 Skrevet 2. januar 2025 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Noen her som har vært med i et realityprogram noen gang? Og hvilke? Eller kunne tenkt seg og blitt med, og hvilke? Jeg har vært med i Farmen faktisk. Kom til finaleuka, men røk ut. Når jeg tenker tilbake på det var det en utrolig fin opplevelse jeg er takknemlig for å ha fått blitt med på, men «kjendisjaget» etter var jeg ikke forberedt på. Å være på TV flere dager i uka, og fikk vist min beste og verste side, alt medie greiene etterpå osv. hadde ikke gjort det igjen. Selv om jeg ble positivt fremstilt. Nå i dag er det nok svært få som husker meg, og jeg er den anonyme igjen. Det er godt. Anonymkode: 84f8b...300 Hvem er du? Anonymkode: b695e...4a3
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2025 #3 Skrevet 2. januar 2025 Nei, jeg har nok med at jeg har vært avbilda i avisa i bittesmå notiser og en gang som 11 åring bli filma på lokaltv Anonymkode: 61d3e...78f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2025 #4 Skrevet 2. januar 2025 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Noen her som har vært med i et realityprogram noen gang? Og hvilke? Eller kunne tenkt seg og blitt med, og hvilke? Jeg har vært med i Farmen faktisk. Kom til finaleuka, men røk ut. Når jeg tenker tilbake på det var det en utrolig fin opplevelse jeg er takknemlig for å ha fått blitt med på, men «kjendisjaget» etter var jeg ikke forberedt på. Å være på TV flere dager i uka, og fikk vist min beste og verste side, alt medie greiene etterpå osv. hadde ikke gjort det igjen. Selv om jeg ble positivt fremstilt. Nå i dag er det nok svært få som husker meg, og jeg er den anonyme igjen. Det er godt. Anonymkode: 84f8b...300 Hvor mange år siden ? Anonymkode: 34b0d...374
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2025 #5 Skrevet 2. januar 2025 Jeg kunne godt meldt meg på Farmen. Men jeg ville ikke turt å være med, pga alle nettrollene. Jeg ville nok ikke tålt all hetsen deltakerne får på nettet nå. Anonymkode: 00ca5...5d6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2025 #6 Skrevet 2. januar 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg kunne godt meldt meg på Farmen. Men jeg ville ikke turt å være med, pga alle nettrollene. Jeg ville nok ikke tålt all hetsen deltakerne får på nettet nå. Anonymkode: 00ca5...5d6 Det skjønner jeg godt. Noen blir fremstilt helt feil, og det er så urettferdig. Jeg ble heldigvis framstilt helt greit, men nettrollene skrev jo den gang også. Jeg valgte ikke lese så mye om det. Det blåste fort over heldigvis. Anonymkode: 84f8b...300
Himmel og hav Skrevet 2. januar 2025 #7 Skrevet 2. januar 2025 Nei, det kunne ikke falt meg inn baklengs en gang å melde meg på noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2025 #8 Skrevet 2. januar 2025 Nei, det hadde jeg aldri verden blitt med på. Anonymkode: 6ee99...a5d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2025 #9 Skrevet 2. januar 2025 " Vil du blir millionær." Kunne jeg blitt med på. Men jeg jeg har ikke så stort behov for å stikke meg ut, eller bli kjent. Anonymkode: 074dc...6d4
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2025 #10 Skrevet 2. januar 2025 Jeg syntest første farmen var så urettferdig, der Gaute og en annen mann var to av de tre siste, og en annen kvinne. De rottet seg sammen for å få stemt ut kvinnen bare fordi hun var kvinne. Hun hadde vært kjempetøff! Det var så urettferdig. Anonymkode: 44306...096
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2025 #11 Skrevet 2. januar 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): " Vil du blir millionær." Kunne jeg blitt med på. Men jeg jeg har ikke så stort behov for å stikke meg ut, eller bli kjent. Anonymkode: 074dc...6d4 Jeg var med på vil du bli Millionær, men kom ikke i stolen, så nesten ingen som fikk det med seg heldigvis. På den tiden datet jeg faktisk en som hadde vært med i Robinson, hadde jeg helt glemt 😄 Var også med på «over grensen», hypnoseshow. Anonymkode: 45e95...890
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2025 #12 Skrevet 2. januar 2025 Anonym bruker skrev (7 timer siden): " Vil du blir millionær." Kunne jeg blitt med på. Men jeg jeg har ikke så stort behov for å stikke meg ut, eller bli kjent. Anonymkode: 074dc...6d4 Det er noe helt annet, det er et togradersmålet du er med på i en episode. Og du kan vinne penger. Å eksponere seg er ikke noe å foretrekke egentlig Anonymkode: 84f8b...300
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå