Gå til innhold

Hvor skal jeg gjøre av telefonen min når jeg går turer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har samsung 6,6 tommer, så den er litt stor. Jeg begynt å gå endel med staver og frem til nå har jeg stort sett lagt den i jakkelomme, men nå begynner det å bli litt varmt, og jeg har lite treningsklær med lommer, så hvor gjør jeg av den da? Jeg vil helst ikke ha sekk på ryggen. Hva er greiest, treningsbelte? Ser og noen som telefon hengende på overarmen, men hva heter det? Eller er det noen andre greie løsninger som jeg ikke vet om? Hvor ser jeg etter sånne løsninger? Hvor gjør du av din telefon når du trener? Noen med noen gode løsninger?

Anonymkode: cf228...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker treningsbelte når jeg jogger, fungerer fint.

Anonymkode: ef76d...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La den ligge hjemme.

Anonymkode: e1665...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

La den ligge hjemme.

Anonymkode: e1665...2c2

Nope, det er i alle fall en dårlig idé! Selv om man er ung og sprek, så kan man komme ut for uhell. Da er det kjekt å ha med telefonen og kunne ringe etter hjelp. 

Anbefaler et drikkebelte med lomme til telefon og nøkler. 

Anonymkode: cb80b...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går an å få seg en liten rompetaske med plass til vannflaske. Selv har jeg en fra Bergans som nesten er en del av kroppen. Den rommer både telefon, litt mat og et ekstra sokkeskift selv om den ikke er store saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nope, det er i alle fall en dårlig idé! Selv om man er ung og sprek, så kan man komme ut for uhell. Da er det kjekt å ha med telefonen og kunne ringe etter hjelp. 

Anbefaler et drikkebelte med lomme til telefon og nøkler. 

Anonymkode: cb80b...a01

Vi overlevde å gå tur i gamledager også 😊

Rumpetaske eller i lommen på en vindjakke som du ruller og knyter rundt livet  synes jeg også er en god løsning. Det er ofte greit å ha med en jakke hvis turen er på litt lengde.

Anonymkode: e1665...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, bare å ligge og vente til noen kommer forbi når man ligger der i grøfta med brukket bein. Det var bra nok før i tiden, si!

Anonymkode: e1045...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine bukser og shortser har en eller annen form for lomme, så jeg har den der selv om det ikke er like behagelig alltid. I treningsshortsen er det bare lommer foran, så da ligger mobilen der mesteparten av turen, men jeg bærer den i hånden på de partiene der jeg må klatre litt. Jeg gjør det slik fordi jeg synes det er enda mer ubehagelig med belte om midjen eller sånn på armen, enn en mobil i lommen, men det er jo en smakssak. 

Anonymkode: 3b6eb...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker rompetaske.praktisk. 

 

Anonymkode: b756e...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har løpetights med lomme til telefonen på siden av låret. Har både løpebelte og sånn til armen, men det er desidert det beste hittil👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twintipp skrev (10 minutter siden):

Jeg har løpetights med lomme til telefonen på siden av låret. Har både løpebelte og sånn til armen, men det er desidert det beste hittil👌🏼

Hvilken tights er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg brukar enten belte eller ein sånn refleksvest plass til mobil midt foran. Det er også plass til ei sånn mjuk flaske bak og er du slangemenneske så kan nok også det kome til nytte. Eg har ikkje sjanse om å kunne få ut flaska eller enda verre, få ho på plass. Då må heile vesten av. Ein kan lure på hva som er tenkt av designeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Trimtex-bukse med lomme på siden

Anonymkode: bd203...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten iPhone, så har ikke problemet (14 pro), men jeg har også en Apple Watch med GSM (eSim) så jeg kan uansett legge telefonen igjen hjemme. Kan både ringe og ringes til, meldinger osv. og bruke treningsappen som igså måler hvor jeg går (den har jo GPS også)

kan jo hende Android har en lignende lignende…

Ellers er iPhone og Apple Watch 10 av 10. anbefales 😁

Anonymkode: 8de47...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker thights fra Bara Sportswear. Mange av de har lomme på låret som er store nok til telefon. Er noe dyre, men veldig holdbare. 

Anonymkode: 9f17e...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skriver dere rumpe med o?

Anonymkode: d17ac...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpetaska er min bestevenn...  den har fulgt med i mange år, i forskjellige utgaver...  og til flere forskjellige anledninger. Noen ganger på innsiden av klærne andre ganger på utsiden. 

Anonymkode: 5fc19...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prekæs skrev (På 10.5.2024 den 20.41):

Det går an å få seg en liten rompetaske med plass til vannflaske. Selv har jeg en fra Bergans som nesten er en del av kroppen. Den rommer både telefon, litt mat og et ekstra sokkeskift selv om den ikke er store saken.

Kan du linke til den?

Anonymkode: cf228...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 11.5.2024 den 9.16):

Alle mine bukser og shortser har en eller annen form for lomme, så jeg har den der selv om det ikke er like behagelig alltid. I treningsshortsen er det bare lommer foran, så da ligger mobilen der mesteparten av turen, men jeg bærer den i hånden på de partiene der jeg må klatre litt. Jeg gjør det slik fordi jeg synes det er enda mer ubehagelig med belte om midjen eller sånn på armen, enn en mobil i lommen, men det er jo en smakssak. 

Anonymkode: 3b6eb...215

Jeg liker ikke så godt ting rundt livet jeg heller, innser at jeg har en irriterende stor telefon 😆 

Hi

Anonymkode: cf228...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twintipp skrev (På 11.5.2024 den 9.34):

Jeg har løpetights med lomme til telefonen på siden av låret. Har både løpebelte og sånn til armen, men det er desidert det beste hittil👌🏼

Hvor kjøpte du sånn til armen?

Hi

Anonymkode: cf228...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tips, jeg får kikke litt rundt, både på rumpetaske og tights med lomme.

Hi

Anonymkode: cf228...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...