Gå til innhold

Du som løper mye, sko!??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Det der med demping er litt hysteri i våre dager. Det er underlaget man løper på som er viktigst. En god sko er viktig, men demping er som sagt litt hysteri 

Anonymkode: 4b6de...f44

Dette tror jeg ikke stemmer. Jeg går kjempestore smerter i rygg, bekken og knær etter løping. Ble bedre med litt bedre sko. Derfor vil jeg må finne noe skikkelig slik at gleden med løping kan bli større.

Anonymkode: 33fa8...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg løper MYE og har aldri vært opphengt i hvilken type sko jeg har. Bruker ett par i sesongen, og kjøper helt random ut i fra hva jeg ramler over, velger gjerne hva som enn er på salg. Har ALDRI fått vondt noe sted i kroppen av å løpe, heller ikke når jeg har løpt med sko som knapt nok henger sammen fordi jeg ikke har giddi å gå i butikken for å kjøpe nye. For meg virker dette med løpesko lettere hysterisk. Folk løper jo fort og langt i land der fancy, dyre løpesko ikke akkurat er prioritert hos hvermannsen…Men jeg er kanskje bare heldig med kroppen min. 

Anonymkode: 41171...d92

Det er nok begge deler. Du er heldig, i mine øyne. Men det er sikkert mange som har det som det. 

Jeg derimot har mye trøbbel med kroppen, og det er nok også svært mange som har det som meg. 

Jeg løp med sko til 150 kr kjøpt på sport outlet, disse billige kappa skoene. Holdt på å dø av smerte etterpå, løp da på grus/skogsvei. Det var da jeg skulle se om løping var noe for meg. Selvfølgelig var ikke løping noe for meg med de skoene 😂 men det skjønte jeg jo ikke, at løpesko var en greie. 

Kjøpte meg derfor et par joggesko som hadde en mer stabil såle, men ingen som helst løpesko, ingen demping. Bare bedre enn kappa skoene. Like vondt etter løping. Kjenner at hvert steg treffer bakken veldig hardt, enda jeg løper relativt lett.

Derfor kjøpte jeg meg et par hoka. Var mye bedre å løpe, og jeg ble skikkelig glad i å løpe..men disse slites etter kort tid, så er misfornøyd sånn sett. Ville ikke bruke mye penger på sko, så kjøpte et par brooks som jeg synes var en drøm å løpe i. Og så har jeg en del andre typer. Men nå er jeg så frelst mtp løping at nå skal jeg ikke tenke pris.

Men ser at jeg også skal ta meg bryet med å dra et sted de virkelig kan sko, så får jeg teste noe som er ment for meg🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Dette tror jeg ikke stemmer. Jeg går kjempestore smerter i rygg, bekken og knær etter løping. Ble bedre med litt bedre sko. Derfor vil jeg må finne noe skikkelig slik at gleden med løping kan bli større.

Noen mennesker skal bare ikke løpe. Det har ikke noe med skoene å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Noen mennesker skal bare ikke løpe. Det har ikke noe med skoene å gjøre. 

Mulig det, men jeg kan løpe hvis skoene er gode. Kan ikke løpe hvis skoene er dårlige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 10.5.2024 den 13.53):

Her jeg bor er Hoka det overvektige lavtlønnede og uføre går i. Folk som er friskere og mer veltrente /ressursterke pleier å bruke skechers. Men dette er hva folk går rundt i, ikke hva de løper i.

Anonymkode: 60c34...df9

😂

Tror du blander Hoka og Crocs 😉

Anonymkode: 41caf...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...