Gå til innhold

Visning på hus


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Forstår ikke folk at boligen bør være koselig på visning?

Å komme på visning hvor ringeklokken ikke virker, lysene avslått, kaldt og uten møbler. Sykt kjipt! 

LITE fristende

Anonymkode: a9212...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ringeklokke? Har noen det fremdeles?? Og hvorfor i så fall? Folk får jo traumer hvis noen skulle komme på døra! Hvem er det som kommer på døra til folk uanmeldt? Jo, det er prest, politi og svigers i verste fall. 

Lys avslått?  Trist. Kaldt? Ubehagelig. Uten møbler? Tomt. Og tomhet er som i mange av Odd Nerdrums bilder, kun for de hardcore nøkterne.

VIL de selge? Eller håper de at DEN ene personen vil punge ut fordi han er goth, punker eller er dypt deprimert? 

Hm. Ikke kjøp denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ReneRene skrev (20 minutter siden):

Ringeklokke? Har noen det fremdeles?? Og hvorfor i så fall? Folk får jo traumer hvis noen skulle komme på døra! Hvem er det som kommer på døra til folk uanmeldt? Jo, det er prest, politi og svigers i verste fall. 

Du er bare rar.

Anonymkode: 94df1...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):
ReneRene skrev (25 minutter siden):

Ringeklokke? Har noen det fremdeles?? Og hvorfor i så fall? Folk får jo traumer hvis noen skulle komme på døra! Hvem er det som kommer på døra til folk uanmeldt? Jo, det er prest, politi og svigers i verste fall. 

Ekspander  

Du er bare rar.

Ja. Ekstremt 

Anonymkode: a9212...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Forstår ikke folk at boligen bør være koselig på visning?

Å komme på visning hvor ringeklokken ikke virker, lysene avslått, kaldt og uten møbler. Sykt kjipt! 

LITE fristende

Anonymkode: a9212...5e4

Det er mye rart der ute, folk har forskjellige preferanser, det er det ingen tvil om. Noen ganger så stusser jeg litt på bilder som legges ut og, for når jeg ser at de har megler så synes jeg det er rart å legge ut bilder med skitne håndklær på gulvet, masse rot i en krok, rotete bord osv, det er jo så enkelt å fikse.

At boligene noen ganger er uten møbler synes jeg ikke er så rart, folk kan allerede være flyttet, det kan være arvebolig hvor alt er ryddet og delt. Mange boliger ligger jo ute lenge. Men lys og varme burde være rimelig enkelt å sørge for.

Anonymkode: 94df1...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er mye rart der ute, folk har forskjellige preferanser, det er det ingen tvil om. Noen ganger så stusser jeg litt på bilder som legges ut og, for når jeg ser at de har megler så synes jeg det er rart å legge ut bilder med skitne håndklær på gulvet, masse rot i en krok, rotete bord osv, det er jo så enkelt å fikse.

At boligene noen ganger er uten møbler synes jeg ikke er så rart, folk kan allerede være flyttet, det kan være arvebolig hvor alt er ryddet og delt. Mange boliger ligger jo ute lenge. Men lys og varme burde være rimelig enkelt å sørge for.

Anonymkode: 94df1...983

Ja. Men hvis de ønsker høy pris så bør de faktisk legge ned en innsats (??)

Anonymkode: a9212...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vel ingenting å si om det er tomt, mørkt og kaldt? Da ser man jo et tomt lerret og ingen feil eller skader blir gjemt bak møbler eller under tepper. Man skal jo uansett inn sine egne møbler og skape sin egen stil. 
 

En ringeklokke som ikke virker er da det minste problem (og jo, selvsagt har man ringeklokke, ingen friske mennesker får traumer om det ringer på.)

Anonymkode: b110a...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Det har vel ingenting å si om det er tomt, mørkt og kaldt? Da ser man jo et tomt lerret og ingen feil eller skader blir gjemt bak møbler eller under tepper. Man skal jo uansett inn sine egne møbler og skape sin egen stil. 
 

En ringeklokke som ikke virker er da det minste problem (og jo, selvsagt har man ringeklokke, ingen friske mennesker får traumer om det ringer på.)

Anonymkode: b110a...069

Man kan skjule mye hvis det er mørkt da.

Anonymkode: 94df1...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Man kan skjule mye hvis det er mørkt da.

Anonymkode: 94df1...983

Man kan skjule mye med tepper og potteplanter om man ønsker også.

Da vi flyttet sist fikk vi ikke solgt leiligheten før vi flyttet. Vi flyttet til en annen kant av landet og måtte ta med alle tingene våre. La leiligheten ut på markedet igjen og hadde visning i tom leilighet og fikk solgt 450.000,- over takst. Det skal sies at det var lyst og varmt på visning, men ellers var det tomt.

Anonymkode: 443ae...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er positivt eller negativt med tomt hus kommer helt an på kjøperen.

Noen liker det og noen ikke.

Da vi solge huset etter svigerfar hadde vi tømt og ryddet det først, og merket ingenting negativt med det. Ble budkrig og salg flere hundre tusen over takst.

Anonymkode: 9b62c...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...