GÃ¥ til innhold

Pilotstreik i sommer?🥲


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dæven etter å ikke ha reist i fly og til syden i nå 10 år har jeg virkelig gleda meg til denne turen den 14 juli! Men så kom det opp i vg at det er mulig pilot streik i norwegian.. håper virkelig  ikke!! Men det er sakt at dette skjer vert år? At de fly kompanier streiker for noe?  
Har dere fått reisen deres uansett streik?

Skal til spania

Anonymkode: ef887...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Dæven etter å ikke ha reist i fly og til syden i nå 10 år har jeg virkelig gleda meg til denne turen den 14 juli! Men så kom det opp i vg at det er mulig pilot streik i norwegian.. håper virkelig  ikke!! Men det er sakt at dette skjer vert år? At de fly kompanier streiker for noe?  
Har dere fått reisen deres uansett streik?

Skal til spania

Anonymkode: ef887...5b2

Dette er en fare hver eneste sommer og ofte går det i orden før ferien. Har opplevd å måtte booke om pga streik, men vi kom oss avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo lov å håpe! For miljøets skyld.

Anonymkode: 612ed...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper da virkelig de streiker. Ingen trenger å fly.

Anonymkode: e96bb...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble rammet av streik i fjor… et helvette å få booket om og ferien ble utsatt 7 dager. 
Kjenner nesten på «angst» for my runde igjen i år😂

Anonymkode: 63524...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Håper da virkelig de streiker. Ingen trenger å fly.

Anonymkode: e96bb...cb9

Jeg skjønner hva du sier. Men har familien min i England, å å kjøre dit og tilbake med bil har vi ikke tid til. Ville tatt mange dager. Før gikk det ferge, det gjør det ikke lenger. Så uten flydde vi ikke truffet familien. Så jeg håper det ikke er streik akkurat når vi skal besøke dem iallefall🥰

 

Anonymkode: 8b37c...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper de streiker. Det er ikke miljøvennlig i det hele tatt. Vi bør fly mindre enn vi gjør. Og så kan sutre-folket sitte der og lure på hva livet nå skal handle om.

Anonymkode: 58d63...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg skjønner hva du sier. Men har familien min i England, å å kjøre dit og tilbake med bil har vi ikke tid til. Ville tatt mange dager. Før gikk det ferge, det gjør det ikke lenger. Så uten flydde vi ikke truffet familien. Så jeg håper det ikke er streik akkurat når vi skal besøke dem iallefall🥰

 

Anonymkode: 8b37c...6c5

Alle som flyr mener det er rettferdig at akkurat DE skal få fly.

Det bør seriøst innføres kvoter på flyturer.

Anonymkode: 9fc92...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg skjønner hva du sier. Men har familien min i England, å å kjøre dit og tilbake med bil har vi ikke tid til. Ville tatt mange dager. Før gikk det ferge, det gjør det ikke lenger. Så uten flydde vi ikke truffet familien. Så jeg håper det ikke er streik akkurat når vi skal besøke dem iallefall🥰

 

Anonymkode: 8b37c...6c5

Mange hadde familien sin i USA før føy kom. Da skrev de brev. Nå kan man ha videosamtaler, som man heller ikke kunne da. Og de fleste kom aldri hjem. De klarte seg fint alle sammen 

Anonymkode: 58d63...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Mange hadde familien sin i USA før føy kom. Da skrev de brev. Nå kan man ha videosamtaler, som man heller ikke kunne da. Og de fleste kom aldri hjem. De klarte seg fint alle sammen 

Anonymkode: 58d63...b03

Og folk klarte seg uten strøm og uten innlagt vann og uten alt av moderne teknologi. Men fint å ha er det.

Jeg har ikke valgt å ha en engelsk  forelder, eller at jeg ikke kan ha noe å gjøre med min norske familie, men har en fin familie i England. Men fordi jeg har vokst opp i Norge fant jeg mannen i mitt liv her og er etablert her med han og jobb og barn.

Foreldrene hans er døde, så den eneste familien vi har er i England. Barna mine synes det er stas å få treffe familiemedlemmer den ene gangen i året, all den tid alle vennene deres har mange familiemedlemmer i Norge og treff gjennom hele året.

Om jeg synes det er riktig å få barn med noen fra et annet land? Nei, jeg er ikke sikker på det. Har gått glipp av mye, følt at jeg ikke har hørt helt hjemme her, fordi jeg ikke har de samme røttene, og samtidig føler jeg meg ikke helt hjemme der.

Så mye heller enn å trenge å fly for å møte familien min som jeg er veldig glad i og liker godt å møte (årets høydepunkt) skulle jeg ønske jeg hadde familiemedlemmer jeg var glad i og som var glade i meg i samme land. Det hadde gjort livet mye enklere.

Håper det kommer elektriske fly etterhvert da 🥰

Anonymkode: 8b37c...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på ferie i Frankrike nå og har overhodet ingen flyskam, skal til USA i sommer og ingen flyskam for det heller. 

Anonymkode: 25291...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...