Gå til innhold

Champagnefrokost

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det har jeg aldri hatt, tror ikke det er vanlig her. Har aldri hørt noen andre her vært med på det.

Anonymkode: 1ec0c...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det ikke og skal aldri ha/være på det heller. Alkohol på en slik dag syns jeg ikke hører noen steder hjemme. Blir skikkelig flau når jeg ser fulle voksne stå og se på barnetoget. Det er skremmende mange.
Nå har begge ungene blitt så store at de har samme mening som meg også, så jeg er litt glad at de har gjort seg opp en mening om dette selv om det er pga det de har sett. Yngste er russ i år, hun skal ikke drikke før barnetoget samme som veldig mange av sine venner. I fjor var det shampanje frokost for første og siste gang, hun syns det ødela resten av dagen. 

Jeg er ikke avholds, men drikker mindre og mindre når jeg ser hvordan forholdet til alkohol endres rundt meg. Folk legger ut bilder av en merkedag på fjeseboka eller endelig er ferien i gang: det er kun bilde av alkohol. Jeg syns det blir feil at alkohol er det som er høydepungtet disse dagene. 

Anonymkode: 973ad...c82

Skrevet

Nei, ikke vi voksne, men ungdommene har. Vi kjører til byen, så møtes vi hjemme for grilling og kaker med ungdommer, venner av ungdommene og familie etter barnetoget. 
Har leker og premier, koselig tradisjon🇳🇴

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...