Gå til innhold

Kan folk slutte og avspore tråder og blande inn anne tråder?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sånn dønn seriøst🤣

Når jeg trykker meg inn i en tråd så leser du «å det er sikkert hun fra den eller den og bla bla tråden» eller det vanlige her inne, å være syl frekke. I et tråd som handler feks om 17 mai og en helt annan tråd som ikke er den samme kombinasjon. Skjønner dere ikke at dere er like irriterende?Og skal referere til en annen tråd. Dere er også med og ødelegger dette forumet med deres troll. Hva med å heller svare saklig eller ignorere tråden? Verste er at dette kommer fra voksne mennesker som sikkert har barn/ungdommer og er et slikt «forbilde» med å mobbe HI.

Nå har jeg søket opp slike tråder som denne jeg har skrevet og synes folk som driver å ødelegger får høre igjen assa! 🫣

Anonymkode: 98a15...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Assa? Du godeste.

Anonymkode: 03568...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes sir , no Sir 🫡

Anonymkode: 1a6dd...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødelegger? Det må da være lov å referere til andre tråder når det finne flere like. Som f.eks kaketråden.

Hvorfor skal du bestemme hva som er greit eller ikke? For øvrig er jeg enig med deg at mange her inne er frekke, driver med hersketeknikker osv, men tåler du ikke det, får du heller forlate forumet.

Anonymkode: e2e0c...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ødelegger? Det må da være lov å referere til andre tråder når det finne flere like. Som f.eks kaketråden.

Hvorfor skal du bestemme hva som er greit eller ikke? For øvrig er jeg enig med deg at mange her inne er frekke, driver med hersketeknikker osv, men tåler du ikke det, får du heller forlate forumet.

Anonymkode: e2e0c...7c5

Og hvorfor skal DU bestemme om at man bør forlate forumet?

Nå snakker jeg om å referere i tråder som har ingenting med den andre tråden å gjøre HELT forskjellige temaer

Anonymkode: 98a15...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Og hvorfor skal DU bestemme om at man bør forlate forumet?

Nå snakker jeg om å referere i tråder som har ingenting med den andre tråden å gjøre HELT forskjellige temaer

Anonymkode: 98a15...ef8

Jeg bestemmer ingenting, det var mer ment som et forslag.

Altså, hva mener du med siste setning? Hvordan kan man referere til en annen tråd hvis de to trådene ikke er «i slekt» med hverandre? Hvis jeg lurer på noe om fiskekaker, hvordan kan noen referere til en tråd som handler om f.eks om hi kan ha hunden i bur bakpå en henger? Kom gjerne med eksempler på hva du mener.

Anonymkode: e2e0c...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Og hvorfor skal DU bestemme om at man bør forlate forumet?

Nå snakker jeg om å referere i tråder som har ingenting med den andre tråden å gjøre HELT forskjellige temaer

Anonymkode: 98a15...ef8

Mest sannsynlig så hae de noe med hverandre å gjøre, selv om du ikke synes det.

Anonymkode: 1a6dd...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kommer jeg ikke til å slutte med. 

Anonymkode: dfa3c...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Jeg bestemmer ingenting, det var mer ment som et forslag.

Altså, hva mener du med siste setning? Hvordan kan man referere til en annen tråd hvis de to trådene ikke er «i slekt» med hverandre? Hvis jeg lurer på noe om fiskekaker, hvordan kan noen referere til en tråd som handler om f.eks om hi kan ha hunden i bur bakpå en henger? Kom gjerne med eksempler på hva du mener.

Anonymkode: e2e0c...7c5

Fordi noen er bare ute etter å krangle og lage dårlig stemming her inne på forumet. Så fort de er uenig eller «spekulerer» at feks komfirmasjon kake damen er den samme som «mann uten ben og armer tråden» fordi de prøver å krangle seg til  når hi gir en annen respons. Men mest folk som bare er ute etter å kveluere hvert tråd her inne

Anonymkode: 98a15...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Nei, det kommer jeg ikke til å slutte med. 

Anonymkode: dfa3c...b6e

Nei for så lite liv har du at du må spekulere hvert tråd. 

Anonymkode: 98a15...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...