Gå til innhold

Trenger litt hjelp! Hvor finner jeg igjen appene på Samsung tlf?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk ny tlf i dag og har byttet fra iPhone til Samsung. Når jeg laster ned apper kan jeg åpne de inne på Google play, og jeg kan søke etter de i søkefeltet, men jeg finner de ikke igjen som et ikon på selve skjermen. 

Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg ordner det?

Anonymkode: 77e66...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bla oppover på forsiden!

Anonymkode: b3a79...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Bla oppover på forsiden!

Anonymkode: b3a79...fa4

Takker😀 men nå har jeg enda et spørsmål😅 jeg har prøvd å flytte på litt apper på skjermen for å sortere litt. Men når jeg blar oppover på forsiden er jo alpene tilbake til slik jeg flyttet de fra🤔 hvorfor skjer dette og hva kan jeg gjøre for å ha samme orden begge steder...?

Anonymkode: 77e66...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Takker😀 men nå har jeg enda et spørsmål😅 jeg har prøvd å flytte på litt apper på skjermen for å sortere litt. Men når jeg blar oppover på forsiden er jo alpene tilbake til slik jeg flyttet de fra🤔 hvorfor skjer dette og hva kan jeg gjøre for å ha samme orden begge steder...?

Anonymkode: 77e66...ffa

Hm. De sorterer seg alfabetisk på min. Og om du vil feste dem du bruker mest på forsiden: trykk på ikonet og velg Fest til startsiden.

Anonymkode: b3a79...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker nok en gang😅 de legger seg ikke alfabetisk men ved å flytte de ned til startsiden så fikk jeg de opp på "forsiden" uten at jeg må bla oppover😀 

Anonymkode: 77e66...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hm. De sorterer seg alfabetisk på min. Og om du vil feste dem du bruker mest på forsiden: trykk på ikonet og velg Fest til startsiden.

Anonymkode: b3a79...fa4

Hos meg sorterer de seg etter når de ble lastet ned, den nyeste appen legger seg sist. Merkelig at det er så forskjellig, trodde at operativsystemene var ganske like.

Anonymkode: 28dae...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Takker nok en gang😅 de legger seg ikke alfabetisk men ved å flytte de ned til startsiden så fikk jeg de opp på "forsiden" uten at jeg må bla oppover😀 

Anonymkode: 77e66...ffa

Bare hyggelig. Jeg forsøkte å se om jeg hadde stilt inn noe for å få dem alfabetisk fra BankID til Æ, men jeg finner ingenting. Jeg har en gammel telefon, da.

Anonymkode: b3a79...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Bare hyggelig. Jeg forsøkte å se om jeg hadde stilt inn noe for å få dem alfabetisk fra BankID til Æ, men jeg finner ingenting. Jeg har en gammel telefon, da.

Anonymkode: b3a79...fa4

AHA! Jeg fant det! På siden der appene ligger er det et søkefelt øverst. Dette har tre prikker på høyre side. Der er det mulig å velge SORTER!

Anonymkode: b3a79...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter denne i tilfelle du ikke har sett det, HI.

Anonymkode: b3a79...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og takk til den som dyttet👍 jeg har enda et spm som dere kanskje kan svare meg på😅 hvor finner man igjen sider man er på på nettet som man vil skal ligge åpne og ikke måtte skrive inn i søkefeltet for hver gang? 

Veldig uvant med denne nye tlf men jeg blir helt sikker vant med den etterhvert😂

Anonymkode: 77e66...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Takk for svar og takk til den som dyttet👍 jeg har enda et spm som dere kanskje kan svare meg på😅 hvor finner man igjen sider man er på på nettet som man vil skal ligge åpne og ikke måtte skrive inn i søkefeltet for hver gang? 

Veldig uvant med denne nye tlf men jeg blir helt sikker vant med den etterhvert😂

Anonymkode: 77e66...ffa

Hvis du har Chrome som nettleser så kan du søke opp siden du vil ha der, gå på de tre prikkene oppe til høyre og velge "legg til på startsiden". Alternativt kan du bare ha de åpne som faner i nettleseren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...