Gå til innhold

Spørsmål om melkeproduksjon i et helt flatt bryst.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Rart spørsmål, men jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Og jeg lurer på hvordan det er å amme med helt flate pupper. Jeg har absolutt ingen antydning til pupper, bare to brystvorter, er som en tynn 12 år gammel gutt egentlig😅 Så jeg lurer på om det blir nok melk til baby? Noen som har erfaring med det? 

Anonymkode: 2cf28...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brystene vokser somregel under graviditeten, så ikke ta sorgene på forskudd. Det ordner seg uansett😊 

Gratulerer med graviditeten og lykke til😊

Anonymkode: e95b0...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke størrelsen på brystene som har noe å si, de kan ha like god melkeproduksjon, men kanskje litt mindre lagringsplass. Min svigerinne er har en liten a-cup. Hun har fullammet alle sine barn uten problemer. 

Anonymkode: 58e9d...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Brystene vokser somregel under graviditeten, så ikke ta sorgene på forskudd. Det ordner seg uansett😊 

Gratulerer med graviditeten og lykke til😊

Anonymkode: e95b0...9cf

Ingen sorger, bare spent😊

Anonymkode: 2cf28...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke størrelsen på brystene som har noe å si, de kan ha like god melkeproduksjon, men kanskje litt mindre lagringsplass. Min svigerinne er har en liten a-cup. Hun har fullammet alle sine barn uten problemer. 

Anonymkode: 58e9d...6c7

Det høres jo greit ut. Ja, det ordner seg nok😊

Anonymkode: 2cf28...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkekjertlene ligger nok inni der, og når melkeproduksjonen starter vokser de.

Hadde en venninne i barn og ungdomstid som hadde en mamma som solte seg toppløs, hun var et veldig "rett frem" og "fra levra" menneske, og hun sa at før hun fikk barn hadde hun ingen antydning til bryster, når hun ammet fikk hun bryster, og etter at ammeperioden var over gikk luften ut av dem igjen og hun fikk "speilegg".

Hun hadde brystvorte med litt løst skinn rundt, ingenting inni. Men hun hadde ammet tre barn.

Anonymkode: 5b09e...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...