Gå til innhold

Du som er uføretrygdet... Hvis du kunne jobbe...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva skulle det vært? 

Jeg har vært ufør i 10 år pga psykiske utfordringer med en rekke innleggelser. Nå går ting bedre enn på lenge og jeg kunne tenke meg å bidra med frivillighetsarbeid etterhvert. Men tror aldri jeg kommer meg ut i ordinært arbeidsliv igjen.

Anonymkode: e5318...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hva skulle det vært? 

Jeg har vært ufør i 10 år pga psykiske utfordringer med en rekke innleggelser. Nå går ting bedre enn på lenge og jeg kunne tenke meg å bidra med frivillighetsarbeid etterhvert. Men tror aldri jeg kommer meg ut i ordinært arbeidsliv igjen.

Anonymkode: e5318...b59

Tro kan flytte fjell. Hvis du bare vil får du det til. Det er mye som er mulig ♥️

Anonymkode: 48519...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hva skulle det vært? 

Jeg har vært ufør i 10 år pga psykiske utfordringer med en rekke innleggelser. Nå går ting bedre enn på lenge og jeg kunne tenke meg å bidra med frivillighetsarbeid etterhvert. Men tror aldri jeg kommer meg ut i ordinært arbeidsliv igjen.

Anonymkode: e5318...b59

Da ville jeg jobbet frivillig for feks Mental helse og svart på chat eller telefon for de som har det vanskelig.

Anonymkode: 73e5e...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var butikksjef før jeg ble syk, så om jeg klarte stå i jobb ville jeg søkt en stilling i butikk.

Anonymkode: c1d9b...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle så gjerne ha jobbet på et bibliotek, fordi jeg elsker å lese.

Anonymkode: 630fb...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart Kirkens Bymisjon. 

De har mange ulike tiltak som frivillige kan bidra på. Og gjør en forskjell i hverdagen for veldig mange mennesker. 

Anonymkode: b6ad7...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

styling hadde vært gøy å jobbet med

jeg har hett noen ubetalte oppdrag så hadde vært gøy å kunne jobbet med det og fått betalt for det også:)

Anonymkode: 5760f...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Jeg skulle så gjerne ha jobbet på et bibliotek, fordi jeg elsker å lese.

Anonymkode: 630fb...efe

Lese kan man jo gjøre på fritiden. På jobb i et bibliotek er det ikke tid til å lese😆

Jeg har vært ute av arbeidslivet grunnet en kombinasjon av helseutfordringer og trusler/store belastninger/dårlig ledelse mm i min forrige jobb. Jeg har kommet tilbake i jobb, og jobber nå som miljøterapeut i psykisk helse, og trives godt med det.

Anonymkode: 15a42...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å bli uføretrygdet nå som følge av senskader etter sykdom. Satser på bidra som "frivillig" en eller annen plass, gjerne på sykehuset eller i skole- / barnehage eller noe annet som har med mennesker å gjøre.  Sånne ting er helt vanlig i flere "utland", og jeg er helt sikker på at det kommer til å bli mer og mer vanlig her i landet også.  En fin måte å kunne bidra på man fremdeles har noe å bidra med, men ikke nok til å være i vanlig jobb. Tror det vil bli nødvendig i framtiden også etter hvert som det blir flere eldre og færre i "arbeids-alder".

Anonymkode: cd86f...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ufør, og er vernepleier. Skulle jeg bli frisk, hadde jeg ønsket å jobbe i skolen. 

Anonymkode: 6af47...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Lese kan man jo gjøre på fritiden. På jobb i et bibliotek er det ikke tid til å lese😆

Jeg har vært ute av arbeidslivet grunnet en kombinasjon av helseutfordringer og trusler/store belastninger/dårlig ledelse mm i min forrige jobb. Jeg har kommet tilbake i jobb, og jobber nå som miljøterapeut i psykisk helse, og trives godt med det.

Anonymkode: 15a42...acc

Nei for på jobb i et bibliotek er det så fryktelig travelt?😂 er nok litt tid å lese innimellom der jo

Anonymkode: 48519...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Hva skulle det vært? 

Jeg har vært ufør i 10 år pga psykiske utfordringer med en rekke innleggelser. Nå går ting bedre enn på lenge og jeg kunne tenke meg å bidra med frivillighetsarbeid etterhvert. Men tror aldri jeg kommer meg ut i ordinært arbeidsliv igjen.

Anonymkode: e5318...b59

Så flott at det går bedre. Godt jobba! Du er ufattelig sterk! 🌼🌼🌼🌼

Begyn med frivillihetsarbeid. Så får du teken og selvtillit, så kanskje det åpner seg dører. 😊 Ikke ha dårlig tid, se så langt du har kommet!  

Anonymkode: 25e1a...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 100% ufør og har kommet meg ut i full jobb. Tok et deltidsstudium og jobber nå i et omsorgsyrke. Å hjelpe andre gjør underverker for både psyke og helsen. 

Anonymkode: 0489b...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...