Gå til innhold

Dere som er her for underholdningens skyld.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er det dere finner underholdende her? 

Anonymkode: b3ee9...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva folk prater om. Dumme kommentarer, smarte innlegg, krangler, gode råd osv. Det er omtrent på linje med et gammeldags ukeblad.

Anonymkode: 75b26...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker skjerm til underholdning/tidsfordriv, og denne siden er en del av pakka.

Når jeg tar opp skjermen er ikke denne siden den eneste jeg er innom, den inngår bare som en del av "runden" på nett.

 

Anonymkode: 99fc1...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Vi bruker skjerm til underholdning/tidsfordriv, og denne siden er en del av pakka.

Når jeg tar opp skjermen er ikke denne siden den eneste jeg er innom, den inngår bare som en del av "runden" på nett.

 

Anonymkode: 99fc1...b3b

Men spørsmålet var hva du fant underholdende her.

Anonymkode: b3ee9...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hva folk prater om. Dumme kommentarer, smarte innlegg, krangler, gode råd osv. Det er omtrent på linje med et gammeldags ukeblad.

Anonymkode: 75b26...905

Kjenner du deg igjen i det som tas opp her? 

Anonymkode: b3ee9...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men spørsmålet var hva du fant underholdende her.

Anonymkode: b3ee9...d10

Alt sammen, spørsmålene, svarene, noe alvor, noe gøy, noen rare, noen fine, noen latterlige, noen alvorlige...

Anonymkode: 99fc1...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Kjenner du deg igjen i det som tas opp her? 

Anonymkode: b3ee9...d10

Det hender selvfølgelig.

Anonymkode: 75b26...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de hysteriske damene som krangler med en helt utrolig intensitet over komplett uviktige ting. Som antall kaker til konfirmasjon. Helt utrolig 🤣

Anonymkode: 8c9d1...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Alle de hysteriske damene som krangler med en helt utrolig intensitet over komplett uviktige ting. Som antall kaker til konfirmasjon. Helt utrolig 🤣

Anonymkode: 8c9d1...803

Jeg syns hverken at det er morsomt eller latterlig. Jeg skjønner ingenting av det, og prøver å se for meg å havne i en diskusjon med sånt engasjement som går over grensen til at de blir spydige og sinte på grunn av kaker. Jeg syns det er litt forstyrrende skal jeg si det akkurat som det er, men kanskje derfor du syns det er morsomt da. Det er bare ikke min humor.

Anonymkode: b3ee9...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg syns hverken at det er morsomt eller latterlig. Jeg skjønner ingenting av det, og prøver å se for meg å havne i en diskusjon med sånt engasjement som går over grensen til at de blir spydige og sinte på grunn av kaker. Jeg syns det er litt forstyrrende skal jeg si det akkurat som det er, men kanskje derfor du syns det er morsomt da. Det er bare ikke min humor.

Anonymkode: b3ee9...d10

Ok. Jeg synes som sakt det er veldig underholdende og ler meg fillete.

Anonymkode: 8c9d1...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Jeg syns hverken at det er morsomt eller latterlig. Jeg skjønner ingenting av det, og prøver å se for meg å havne i en diskusjon med sånt engasjement som går over grensen til at de blir spydige og sinte på grunn av kaker. Jeg syns det er litt forstyrrende skal jeg si det akkurat som det er, men kanskje derfor du syns det er morsomt da. Det er bare ikke min humor.

Anonymkode: b3ee9...d10

Jeg tror ingen tør å krangle sånn med folk over bagateller i det virkelige liv, de er frekke og fæle her fordi de kan. 

Anonymkode: 953ef...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg syns hverken at det er morsomt eller latterlig. Jeg skjønner ingenting av det, og prøver å se for meg å havne i en diskusjon med sånt engasjement som går over grensen til at de blir spydige og sinte på grunn av kaker. Jeg syns det er litt forstyrrende skal jeg si det akkurat som det er, men kanskje derfor du syns det er morsomt da. Det er bare ikke min humor.

Anonymkode: b3ee9...d10

Det er vel ingen som hadde regnet med at du hadde syntes det heller.

Anonymkode: e5b6e...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer aldri da Snøfall rullet over NRK i desember da den kom ut.....og noen avslørte kveldens episode. Gud bedre for en tråd 😬

Og samme gjelder de hysteriske andre trådene til tider, som sametruse- hyllblomsttråden, brannøvelse m.m 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man lærer ingenting her. Svarer man faktisk på råd brukere spør om, ignorerer de det uansett. Jeg er her inne for å lage litt rabalder ett par ganger i måneden. 

Anonymkode: 92476...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KellyTaylor skrev (38 minutter siden):

Glemmer aldri da Snøfall rullet over NRK i desember da den kom ut.....og noen avslørte kveldens episode. Gud bedre for en tråd 😬

Og samme gjelder de hysteriske andre trådene til tider, som sametruse- hyllblomsttråden, brannøvelse m.m 

 

Det var tider det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Man lærer ingenting her. Svarer man faktisk på råd brukere spør om, ignorerer de det uansett. Jeg er her inne for å lage litt rabalder ett par ganger i måneden. 

Anonymkode: 92476...9bb

Jeg har lært ganske mye her. Jeg har bare aldri sett på det som underholdning å være her. 

Anonymkode: b3ee9...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle idiotene

Anonymkode: 57de6...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Alle idiotene

Anonymkode: 57de6...fff

Det er dumt å tilbringe tid å være med, betrakte og lese om idioter, for det kan virke som en trøst for at det finnes større idioter enn deg selv, så da føler du deg kanskje ikke så bra i utgangspunktet?  Hvis du tenker at du kan bidra med noe som kan gjøre dem klokere så er det noe annet og bedre. Man skal ellers strekke seg etter dem man betrakter som klokere og mer kunnskapsrike mennesker, for det er dem som får deg til å vokse. 

Anonymkode: b3ee9...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det er dumt å tilbringe tid å være med, betrakte og lese om idioter, for det kan virke som en trøst for at det finnes større idioter enn deg selv, så da føler du deg kanskje ikke så bra i utgangspunktet?  Hvis du tenker at du kan bidra med noe som kan gjøre dem klokere så er det noe annet og bedre. Man skal ellers strekke seg etter dem man betrakter som klokere og mer kunnskapsrike mennesker, for det er dem som får deg til å vokse. 

Anonymkode: b3ee9...d10

Der var det en ja 😂

Anonymkode: 57de6...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart med det. Når to menn slår seg sammen så blir de dobbelt så smarte. Når to damer slår seg sammen blir de dobbelt så dumme. Det ser vi særlig tydelig her inne.

Anonymkode: 76320...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Der var det en ja 😂

Anonymkode: 57de6...fff

Kanskje jeg ville bidra til at noen tenkte litt dypere her? Nå skal jeg ikke berømme meg selv, men jeg ble ihvertfall mangfoldige ganger mer viktig her enn jeg så for meg. Likevel tror jeg helt sikkert at jeg har fått mer ut av å være her enn hva andre har fått ut av min deltagelse, så det har åpenbart vært viktig for meg å være her også. Men jeg har aldri sett særlig til underholdning her. En vittig kommentar her og der selvfølgelig, og også en sjelden gang et morsomt og mer intelligent troll. Ellers syns jeg det er veldig mange tragiske eller alvorlige livssituasjoner med både barn og familie, mange kjedelige temaer, men veldig mye jeg tar mest alvorlig.

Anonymkode: b3ee9...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Kanskje jeg ville bidra til at noen tenkte litt dypere her? Nå skal jeg ikke berømme meg selv, men jeg ble ihvertfall mangfoldige ganger mer viktig her enn jeg så for meg. Likevel tror jeg helt sikkert at jeg har fått mer ut av å være her enn hva andre har fått ut av min deltagelse, så det har åpenbart vært viktig for meg å være her også. Men jeg har aldri sett særlig til underholdning her. En vittig kommentar her og der selvfølgelig, og også en sjelden gang et morsomt og mer intelligent troll. Ellers syns jeg det er veldig mange tragiske eller alvorlige livssituasjoner med både barn og familie, mange kjedelige temaer, men veldig mye jeg tar mest alvorlig.

Anonymkode: b3ee9...d10

Du klarer kanskje å bedre selvtilliten din eller føle deg bedre ved å svare slik. I tillegg er det svært underholdende for mange av oss og sorterer under det som oppfattes som "idiotkomentarer". Vinn, vinn.

Anonymkode: 75b26...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du klarer kanskje å bedre selvtilliten din eller føle deg bedre ved å svare slik. I tillegg er det svært underholdende for mange av oss og sorterer under det som oppfattes som "idiotkomentarer". Vinn, vinn.

Anonymkode: 75b26...905

Jeg ser ikke hva dette skulle bety for selvtilliten min?

Anonymkode: b3ee9...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hva er det dere finner underholdende her? 

Anonymkode: b3ee9...d10

Både praktisk hjelp av gode folk, hyggelige tråder, noen gode diskusjoner (men ikke så mange siden skadedyrbekjempelse kom), noen hysterisk morsomme tråder innimellom, og ellers et tverrsnitt av deler av folkesjela jeg ellers aldri har med å gjøre og som er interessante på samme måte som å gå i zoologisk hage.

Anonymkode: b638f...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Både praktisk hjelp av gode folk, hyggelige tråder, noen gode diskusjoner (men ikke så mange siden skadedyrbekjempelse kom), noen hysterisk morsomme tråder innimellom, og ellers et tverrsnitt av deler av folkesjela jeg ellers aldri har med å gjøre og som er interessante på samme måte som å gå i zoologisk hage.

Anonymkode: b638f...2b3

Mer presist enn jeg kunne ha formulert det selv.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...