Gå til innhold

Hvor reiser dere i sommer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye kostet reisen og hvor ble den bestilt? Jeg er alene med to barn 9 og 8.  Trenger inspirasjon og tips 

Anonymkode: 8a5e6...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi reiser til vårt eget sted i Italia så reisen koster oss rundt 35 tusen i flybilletter. Jeg ville sjekket restplasser hos charterselskapene hvis jeg var deg. Let etter enkle hoteller med lav pris og god lokasjon. Hvor ønsker du å reise og hvor lenge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italia.

Fly til Milano og ned mot Amalfi.

Flu fra Norwegian og hotell gjennom Booking.

Anonymkode: 24ef2...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Egersund, Stavanger og Måløy.

Anonymkode: 5526f...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Vi reiser til vårt eget sted i Italia så reisen koster oss rundt 35 tusen i flybilletter. Jeg ville sjekket restplasser hos charterselskapene hvis jeg var deg. Let etter enkle hoteller med lav pris og god lokasjon. Hvor ønsker du å reise og hvor lenge? 

Har dere hus der?  Hvor som helst egentlig, bare det er trygt, barnevennlig og varmt. 1 uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lofoten 🤩 Blir ca. 20000 i boutgifter for en uke, men utover det blir det «bare» bensin. Gleder meg stort!

Anonymkode: 01eb1...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Italia.

Fly til Milano og ned mot Amalfi.

Flu fra Norwegian og hotell gjennom Booking.

Anonymkode: 24ef2...014

Hva betalte dere totalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snartvinter skrev (3 minutter siden):

Har dere hus der?  Hvor som helst egentlig, bare det er trygt, barnevennlig og varmt. 1 uke

Vi har kjøpt bolig der ja. Sjekk restplasser på Apollo eller Ving feks. Hvis du sier når og ca budsjett kan jeg sjekke litt for deg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snartvinter skrev (3 minutter siden):

Hva betalte dere totalt?

24.000 for fly og 40.000 for hotell.

Reiser med tenåringer da, så alle regnes som voksne på fly og vi skal ha to hotellrom.

Anonymkode: 24ef2...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Vi har kjøpt bolig der ja. Sjekk restplasser på Apollo eller Ving feks. Hvis du sier når og ca budsjett kan jeg sjekke litt for deg😊

Saa heldig dere er, gratulerer og kos dere masse! ca 25.000 kr. Tusen takk det var snilt av deg 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snartvinter skrev (Akkurat nå):

Saa heldig dere er, gratulerer og kos dere masse! ca 25.000 kr. Tusen takk det var snilt av deg 🤩

Takk! Hvilken dato tenker du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

24.000 for fly og 40.000 for hotell.

Reiser med tenåringer da, så alle regnes som voksne på fly og vi skal ha to hotellrom.

Anonymkode: 24ef2...014

oj, det var voldsomme summer. Blir sikkert fin ferie. Kos dere 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Takk! Hvilken dato tenker du? 

fra 23 juni og fram til skolestart 17 august saa noe mellom de datoene der 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snartvinter skrev (1 minutt siden):

oj, det var voldsomme summer. Blir sikkert fin ferie. Kos dere 😀

24.000 for fire flybilletter tur/retur Oslo - Italia er ikke dyrt.

40.000 for to hotellrom med balkong og utsikt til sjøen er heller ikke dyrt, selv om det er mye penger.

Men vi reiser til utlandet ca hvert femte år, så totalt på ferie i løpet av 10 år bruker vi mindre enn mange andre.

Skjønner at andre velger annerledes da, og heller har en billigere tur hvert år f.eks

 

Anonymkode: 24ef2...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen liker å skryte i alle sånne tråder ….

Anonymkode: c3c1d...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én uke hos pappa i Trøndelag, ellers hjemmeferie med dagsturer hit og dit. 

Har fått gratisbilletter til Dyreparken, så skal en tur dit også. Overnatter da hos mammas kusine, så vi bor gratis. 

Anonymkode: 20240...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal være i Norge. Besøke familie og venner. Vi kjører bil så det blir drivstoff og litt ekstra til mat (litt mer enn vanlig matbudsjett) og museumsbilletter, enkelte parker. Ca 15.000,- ++

Anonymkode: 20b89...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser en uke til Mallorca. Med all inclusive og hele pakken 😉

Anonymkode: 4527a...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen planer om å reise annet enn en helg her og der, og ellers være her på sommerstedet vårt med gjester. Men må til familien i Italia fordi det skal feires rundt tall, og da må jeg møte opp, så blir en uke der.

Anonymkode: 035bb...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal en uke på kurs i Rauland. Ungdommene skal på tur med sine venner. De er store tenåringer. Ellers blir det noen småturer sammen.

Anonymkode: c6930...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Backpacking tur gjennom Danmark, Tyskland og til Amsterdam, før fly videre til London. 

Anonymkode: 331de...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden):

Vi reiser til vårt eget sted i Italia så reisen koster oss rundt 35 tusen i flybilletter. Jeg ville sjekket restplasser hos charterselskapene hvis jeg var deg. Let etter enkle hoteller med lav pris og god lokasjon. Hvor ønsker du å reise og hvor lenge? 

Hvordan klarer dere bruke så mye på flybilletter? Første klasse? Når jeg flyr med mine to jenter (vi er da tre til sammen) betaler vi aldri mer enn 10 000kr til sammen, uansett om vi drar til England eller Spania. Vet ikke hvor mange familiemedlemmer dere er, men det går vel an å finne billigere billetter enn 35 000?

Anonymkode: f95cd...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan klarer dere bruke så mye på flybilletter? Første klasse? Når jeg flyr med mine to jenter (vi er da tre til sammen) betaler vi aldri mer enn 10 000kr til sammen, uansett om vi drar til England eller Spania. Vet ikke hvor mange familiemedlemmer dere er, men det går vel an å finne billigere billetter enn 35 000?

Anonymkode: f95cd...321

Vi er 4 stykker som betaler voksenbillett. Ingen første klasse og utreise er på ugunstig tidspunkt. Grunnen til at det koster er at det er flex billetter da vi ikke har alle avtaler med tanke på jobb og idrett på plass enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har leid villa med basseng i Spania. Dette koster 30.000,- for to uker. Vi skal kjøre tur retur og ha et storby stopp i Paris samt gå i Dolomittene. Vi regner ca 50.000,- på turen ned og tilbake. 

Anonymkode: d27fc...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...