Gå til innhold

Betaling til serveringshjelp i konfirmasjon?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært så heldig å få flinke serveringshjelper til konfirmasjon. Det er snakk om barna (16 år gamle +-) til venners venner, så jeg har ingen relasjon til dem, og kjenner dem ikke fra før. Hva er fornuftig timebetaling, tenker dere? Det er min første konfirmant, så jeg har ingen erfaring.

Anonymkode: 8706a...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mellom 100 og 150 kr timen tenker jeg.

Anonymkode: 90589...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

130-150 kr timen 

Anonymkode: 616fd...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

150 kr timen

Anonymkode: 6efaa...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hva skal de gjøre? De gangene jeg har hjulpet til i konfirmasjon, så har vi tatt imot maten og kaker. Tent lys på bordene, satt ut drikke på bordene og kokt kaffe kontinuerlig. Satt ut maten med passende bestikk på fatene og i bollene, deretter ryddet inn maten og pakket den vekk på kjøl, samt tatt inn tallerkner og bestikk og ryddet bordene. Satt på steamer eller oppvaskmaskin og ryddet på plass alt etter hver kjøring. Etter dette har vi satt ut asjetter og kopper og bestikk til kaffen og deretter satt ut kakene.

Det er mye jobb, og mye og tenke på. I og med at dette er unge mennesker, så vil jeg anbefale deg å sette opp en konkret to-do-liste som de kan følge. Ellers kan det fort bli litt bal. 

ville nok ha betalt 150,- i timen dersom de skal ha de samme oppgavene som beskrevet. 

Endret av Sommerkroppen 2029
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerkroppen 2029 skrev (31 minutter siden):

Hva skal de gjøre? De gangene jeg har hjulpet til i konfirmasjon, så har vi tatt imot maten og kaker. Tent lys på bordene, satt ut drikke på bordene og kokt kaffe kontinuerlig. Satt ut maten med passende bestikk på fatene og i bollene, deretter ryddet inn maten og pakket den vekk på kjøl, samt tatt inn tallerkner og bestikk og ryddet bordene. Satt på steamer eller oppvaskmaskin og ryddet på plass alt etter hver kjøring. Etter dette har vi satt ut asjetter og kopper og bestikk til kaffen og deretter satt ut kakene.

Det er mye jobb, og mye og tenke på. I og med at dette er unge mennesker, så vil jeg anbefale deg å sette opp en konkret to-do-liste som de kan følge. Ellers kan det fort bli litt bal. 

ville nok ha betalt 150,- i timen dersom de skal ha de samme oppgavene som beskrevet. 

De skal gjøre sånn ca. det du beskriver, ja. De er ganske rutinerte, men fint med tips om konkret liste! 🙂

Anonymkode: 8706a...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...