Gå til innhold

Hvor lenge har du vært her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 Begynte å henge her som gravid sommeren 2003. Følte tilhørighet ganske lenge, men det er lenge siden nå. Etter at så mange begynte å bli anonyme, og det tidvis har vært mye spam, så mister forumet den plassen det har vært for tilhørighet og felleskap. 

Anonymkode: b1804...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte å lese litt her i 2011-2012. Lagde meg sikkert en konto i 2014 da jeg var gravid 

Anonymkode: 29c5c...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært her siden 2006.

Var veldig aktiv her i 6-7 år. Var med i en fantastisk barselgruppe her ❤️

Nå er jeg bare innom innimellom. 

Anonymkode: d0b1b...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 17 år, men har brukt tre forskjellige nick. 

Jeg mener jeg begynte å henge her fordi jeg var gravid for første gang, og ikke hadde noe som helst peiling på babyer 😅

Jeg føler ikke akkurat tilhørighet, men jeg synes det er fint å ha en plass hvor en kan spørre om alt mulig, og nesten garantert få mange gode svar. Også er det god underholdning i blant også 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 år ca. Har fått gode og varige venner irl blant noen som fødte omtrent likt som meg som jeg traff her inne. De er ikke her lenger, men det er stadig nok mennesker til at det er interessant å stikke innom.

Tilhørighet må man vel strengt tatt si at alle opplever som blir her over mange år, selv (eller særlig) de mange som er meget opptatt av å påstå at de ikke har det.

Anonymkode: f6afc...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden 2004. Ser innom jevnlig, men er ikke aktiv. Mest for underholdningen. Her dog fått mange gode råd om dette og hint,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden 2003. Hadde annet nick da, men det kom ei og «stjal» det. Hatt dette siden 2007, tror jeg.. Er ikke så aktiv her lenger, men er innom og leser litt innimellom. Når jeg først skriver/svarer er jeg aldri anonym. Savner den tida hvor folk brukte nick. Og følte at jeg «kjente» folk bedre da.

Da jeg begynte å «henge» her hadde jeg nyfødt baby, og var mye inne på barnevogndebatten. Hadde vogndilla, og elska å diskutere forskjellige vogntyper… 🙈 
Tidene forandrer seg, si… 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel vært her av og på de siste 14-15 årene. 
Tilhørigheten til forumet har gått i bølgedaler. I perioden hvor jeg var brukermoderator var vel kanskje tilhørigheten størst. Da var vi en gruppe brukere som samarbeidet godt, vi hadde teambuilding med møter, hotellopphold og middager. Det skapte såklart en tilhørighet. 

Nå er forumet tidsfordriv og underholdning ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

15 år ca. Har fått gode og varige venner irl blant noen som fødte omtrent likt som meg som jeg traff her inne. De er ikke her lenger, men det er stadig nok mennesker til at det er interessant å stikke innom.

Tilhørighet må man vel strengt tatt si at alle opplever som blir her over mange år, selv (eller særlig) de mange som er meget opptatt av å påstå at de ikke har det.

Anonymkode: f6afc...744

For 15 år siden kunne du sannsynligvis bedre norsk også. Da brukte du nok ikke ord som "irl". 

Anonymkode: 67174...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere som deler 😊

Anonymkode: ec630...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

For 15 år siden kunne du sannsynligvis bedre norsk også. Da brukte du nok ikke ord som "irl". 

Anonymkode: 67174...9c6

Er du seriøs?

Anonymkode: f6afc...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...