Gå til innhold

Hvor lenge har du vært her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og er du en av dem som føler tilhørighet? 

Anonymkode: ec630...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I årevis. Bruker forumet som underholdning og tidsfordriv. Føler ingen tilhørighet utover det. Det er hyggelig å være her og så stopper det det. Jeg tenker man bør søke tilhørighet andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært her siden februar- 23. Hadde et formål med å bli bruker her, og har nådd det for en god stund siden. Føler ingen tilhørighet, og er kun innom og kommenterer i pauser. Blir mindre og mindre av det. Det er en tid for alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært her siden jeg gikk gravid for første gang i 2003. Følte mer tilhørighet før, og ble kjent med noen utenfor forumet. Det har mista sjarmen sin, men kjenner igjen de gamle traverne. 

Anonymkode: a6648...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker faktisk.

Fikk et barn i 2004, men mulig jeg ikke ble medlem før det barnet jeg fikk i 2007.

For meg er det rent tidsfordriv, titter innom forskjellige nettaviser, sosiale medier, og her..

Føler ingen tilhørighet nei, er det vanlig å gjøre til et nettforum?

Anonymkode: 0c582...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her i 10-12 år, og var mer aktiv før enn nå. 
 

Jeg føler ingen tilhørlighet som sådan, det er nok ingen som legger merke til om jeg er her eller ikke. 

Anonymkode: 9548e...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært medlem siden 2006. Jeg var mye mer aktiv tidligere, nå skriver jeg egentlig ganske sjelden. Er innom og leser flere ganger i uken. 

Anonymkode: b9fa8...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vært medlem siden 2006. Jeg var mye mer aktiv tidligere, nå skriver jeg egentlig ganske sjelden. Er innom og leser flere ganger i uken. 

Anonymkode: b9fa8...013

Skulle ikke være anonym. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært her siden 2007 ca. Føler ikke tilhørighet nå lenger, er her egentlig ikke så ofte. Svarer på innlegg en sjelden gang, har ikke lagt ut noe på årevis. Var langt mer aktiv og følte tilhørighet de første årene, da var det jo en helt annen aktivitet her, nå er det jo bortimot dødt.

Anonymkode: d6694...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært her av og på siden 2007. Null tilhørighet, kun tidsfordriv om jeg kjeder meg

Anonymkode: 13650...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være siden tidlig 2000 en gang. Tidsfordriv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok også vært her siden tidlig 2000 tallet. Vært inaktiv i lengre perioder, men så er jeg innom i ny og ne nå de siste årene. Er nok pga tidsfordriv, og så kjenner jeg igjen en del brukere jeg synes har mye fornuftig å bidra med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent 20 år. Jeg vet ikke om tilhørighet er det riktige ordet. Ingen ville merke det om jeg forsvant, men det er ofte morsomt.

Anonymkode: 29384...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sia 2019, så ikke spesielt lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden 2016 eller 17. Havnet her fordi jeg trengte noen å diskutere helt vanlige, banale småbarnsproblemer med. Jeg har blitt hengende mest av gammel vane, men av og til dukker det opp storbarns- eller generelle problemstillinger som det passer å diskutere her fortsatt.

Jeg kjenner ikke spesiell tilhørighet, tvert i mot kan jeg bruke forumet som mulig motvekt dersom alle mine venner og kjente er overveldende samstemte i en eller annen sak.

Anonymkode: 794df...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2007. Tidsfordriv og underholdning. Innimellom et nyttig svar. Ingen tilhørighet.

Anonymkode: 255fd...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 12 (!) år. 

Barna begynner å bli store.

Er innom for faktisk litt tilhørighet jeg da. Vi er flokk dyr. Men blir en falsk tilhørighet, men likevel endel av noe større. Drama orker jeg ikke, men jeg er da innom her hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant forumet i 2004 da jeg hadde en serie spontanaborter og søkte et fellesskap. Hadde i noen år helt klart tilhørighet til noen brukere, og møtte også noen privat. Det er vel en grunn til at jeg hittil alltid har vendt tilbake hvis jeg har tatt pauser herfra. Nå er det jo flest anonyme her, så føler i mindre grad tilknytning. Jeg knytter meg lettest til personer, så vanskeligere å identifisere dem jeg har mest felles med. Ingen av dem jeg har møtt i virkeligheten er fortsatt aktive, så har ingen vennskap her inne nå. Jeg synes allikevel forumet på sitt beste er veldig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her siden den spede begynnelsen, sent 2000/tidlig 2001. Kjenner ikke på tilhørighet,  men det har vært og er,  et godt tidsfordriv. 

Anonymkode: 451f7...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 2008. Mest tidsfordriv og underholdning, har hatt mye moro og fått støtte fra noen gode folk også, når jeg har trengt det.

Følte mer tilhørighet før, lite de siste årene. Men har satt pris på å få «bli kjent» med flere her inne. Noen mer enn andre 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden 2005, for underholdningens skyld!

Anonymkode: 89c57...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden 2004. Jeg vet ikke om tilhørighet er rette ordet, men før, da mange flere skrev med nick, så var det mer som å svinge innom et sted og treffe folk jeg var på hils med. Nå er det mest at de anonyme og det gjør en forskjell for meg. Jeg er allikevel stadig innom forumet og leser og svarer om jeg synes at jeg har noe passe vettugt å bidra med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden 2004. Med andre ord: altfor lenge! 

I grunnen for underholdning, men lar meg provosere en gang i blant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært her siden 2004. Skriver sjeldent, men er innom jevnlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...