Gå til innhold

Når daten begynner å klage...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Typisk 3 gang etter at vi har vært med hverandre så blir han så sliten. Han sier han er helt tappet, men det er nok stor grunn i at han jobber med huset hans og er midt opp i en emosjonell handling på hjemme bane med eksen. Hva skal jeg svare når han skriver at han er konstant sliten og er helt ferdig, altså helt utslitt. Hva vil han jeg skal gjøre? Hvordan ville dere reagert? 

Anonymkode: 961b3...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når vi er med hverandre har vi det kjempe fint😊

Anonymkode: 961b3...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet eller kan antyde hvorfor han gjør det? 

Anonymkode: 961b3...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det noen rolle når dere har det fint sammen da? Han er vel lei av styret med eksen, det vil nok gå over. 

Anonymkode: de09a...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må da ha lov til å være sliten. Si at det er synd og at du håper at han får hvile litt. 
 

Hva er egentlig problemet?

Anonymkode: a330f...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Spiller det noen rolle når dere har det fint sammen da? Han er vel lei av styret med eksen, det vil nok gå over. 

Anonymkode: de09a...fe8

Ja aner ikke hva som sliter på han. Har dårlig erfaring fra en annen jeg datet ei stund med og etter en stund så ble han veldig tappet av krefter, han var bare helt utslitt. Jeg kunne ikke hjelpe med noe, men tilslutt så var det noe helt annet og det bør slutt mellom oss. Isåfall hva vil daten oppnå ved å klage? 

Anonymkode: 961b3...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Han må da ha lov til å være sliten. Si at det er synd og at du håper at han får hvile litt. 
 

Hva er egentlig problemet?

Anonymkode: a330f...d2f

Jeg skrev det, har nok bare dårlige issues fra en annen en. 

Anonymkode: 961b3...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen på hjemmebane? Sikker på at det er en eks?

Anonymkode: 8abd8...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler ikke sånn klaging flere ganger. Da oppfører han seg som et barn som enten vil bli unnskyldt for å ikke stille opp eller være tilstede, eller for å få sympati. Begge deler uakseptabelt fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Takler ikke sånn klaging flere ganger. Da oppfører han seg som et barn som enten vil bli unnskyldt for å ikke stille opp eller være tilstede, eller for å få sympati. Begge deler uakseptabelt fra min side.

Eller så er han rett og slett sliten og trenger litt fred. Litt overbærenhet for menneskene vi bryr oss om er bra. 

Anonymkode: a330f...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er «jeg er sliten, så orker ikke treffe deg», så er det bare å gå videre. I startene skal man få energi av å være sammen, ikke bli sliten av det

Anonymkode: 292d5...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Eksen på hjemmebane? Sikker på at det er en eks?

Anonymkode: 8abd8...3bb

Får meg til å tenke når du nevner det sånn. Han har flyttet ut sier han, har såvidt sett leiligheten hans. Han har nevnt at han skal ha barna annenhver uke, men hva vet jeg om de skal flytte inn der sammen? De tre gangene jeg har vært med han har han gått i detalj om bruddet de sitt og jeg har sett flere bilder av oppussings prosjektet. Kan det virkelig være så ille at han lyver ? Sier han er dårlig for å trekke seg bort nå? 

Anonymkode: 961b3...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis det er «jeg er sliten, så orker ikke treffe deg», så er det bare å gå videre. I startene skal man få energi av å være sammen, ikke bli sliten av det

Anonymkode: 292d5...d6c

Ja vi har ikke planlagt nytt møte helt enda pga oppussingen hans, pkuss at han har flere jobb møter. Men om det er det at han er utro, så er det ikke rart han er sliten og sover dårlig. Hvis denne sytingen fortsetter, burde jeg si det rett til han at jeg ikke orker mer? Og at jeg begynner å tvile på hans status? 😵‍💫😵‍💫

Anonymkode: 961b3...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han jobber, har barna annenhver uke, pusser opp en bolig og sliter med samarbeidet med exen?

Nei, hvorfor er han sliten tror du???

Anonymkode: 101aa...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

han jobber, har barna annenhver uke, pusser opp en bolig og sliter med samarbeidet med exen?

Nei, hvorfor er han sliten tror du???

Anonymkode: 101aa...4cd

Ja hvis det stemmer !! 

Anonymkode: 961b3...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hvis det er «jeg er sliten, så orker ikke treffe deg», så er det bare å gå videre. I startene skal man få energi av å være sammen, ikke bli sliten av det

Anonymkode: 292d5...d6c

Aner ikke.. 

Anonymkode: 961b3...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ja vi har ikke planlagt nytt møte helt enda pga oppussingen hans, pkuss at han har flere jobb møter. Men om det er det at han er utro, så er det ikke rart han er sliten og sover dårlig. Hvis denne sytingen fortsetter, burde jeg si det rett til han at jeg ikke orker mer? Og at jeg begynner å tvile på hans status? 😵‍💫😵‍💫

Anonymkode: 961b3...f7a

Utro?? 

Anonymkode: de09a...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Utro?? 

Anonymkode: de09a...fe8

Nei fordi han pusser opp ny leilighet..

Anonymkode: 961b3...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Ja aner ikke hva som sliter på han. Har dårlig erfaring fra en annen jeg datet ei stund med og etter en stund så ble han veldig tappet av krefter, han var bare helt utslitt. Jeg kunne ikke hjelpe med noe, men tilslutt så var det noe helt annet og det bør slutt mellom oss. Isåfall hva vil daten oppnå ved å klage? 

Anonymkode: 961b3...f7a

Kanskje han ber om litt slack? Maser du mye på ham?

Anonymkode: 4ab87...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Ja hvis det stemmer !! 

Anonymkode: 961b3...f7a

Hvis?!? Du må jo stole på ham.

Anonymkode: 4ab87...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...