Gå til innhold

Katter er søte, men jeg er så lei av naboen katter..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De tilbringer tiden i vår hage så ofte de kan ( dvs. jeg finner de daglig i hagemøbler, i hekken, på verandaen osv. Jeg kan ikke ha hagedøren eller verandadøren åpen, uten at de raskere seg inn, og hopper på bord og stoler🙄

De har det fint der de bor, rett vedsiden av. 

Synes det begrenser hagekosen, da man til en hver tid må holde styr på mat som dekkes på i hagen, dører og viduer for gjennomtrafikk, og riste hageputer for pels.  Tungvint å måtte demontere hagen / fjerne puter, når man har vært ute hver gang🥴

Har dere noen tips som ikke skader kattene? 

Anonymkode: 27e90...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dusjeflaske med vann. Gi de en dusj hver gang de er et sted de ikke skal være. Du kan også legge appelsin og sitronskall rundt omkring. De liker ikke lukta og holder seg unna. 

Anonymkode: a2525...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med naboene. Det er de som har valgt å skaffe seg katter, da får det bli deres ansvar å sørge for at de ikke er til plage for naboene. Jeg lar heller ikke bikkja mi reke rundt i nabolaget og legge seg i hagemøblene til naboene.

Anonymkode: 2b197...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google. Husker ikke nå, men er noe katter ikke liker. Løk og appelsin i blomsterbed? Husker ikke. Men fins nok noe katter ikke liker. Spray på det. 

Anonymkode: b9f19...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problemet her. To nabokatter som klatrer over gelenderet og inn på vår veranda. Kan ikke ha verandadøren åpen en sommerdag. Hva er det med folk og katter? Lar de fly rundt over alt og klare seg selv, i andres hager? Her må vi ha strengere regler.

Anonymkode: 51c39...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...